sobota, 25 lutego 2012

Stylowe Polki I


Chcialabym podzielic sie z Wami moja subiektywna lista najbardziej stylowych Polek.  Gwiazd, ktorych stylizacje z przyjemnosci ogladam i ktorych styl bywa dla mnie inspiracja. Na mojej liscie pierwsze miejsce zajmuje Aneta Kreglicka. Dla mnie jest ona kwintesencja klasy i dobrego stylu. Nie widzialam jej jeszcze w stylizacji nietrafionej. Wyglada zawsze olsniewajaco.









Zrodla: zimbo.com, we-dwoje.pl, nocoty.pl, polki.pl, wp.pl, lula.pl, hityczykity.pl

27 komentarzy:

  1. Zgadzam się ! Aneta jest olśniewająca,piękna kobieta z wielką klasą a przy tym niezwykle sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa i klasyka! Ale popatrzcie na kolory, w których wygląda najlepiej: beż, piasek, kolor kamienia, zgaszony złoty, karmel. Widziałam już sporo takich ciuszków i butów a nawet torebek w wiosennych kolekcjach. Co sądzicie Dziewczyny o takich kolorkach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolory to ponadczasowa klasyka. Nigdy nie wyjda z mody. Klasyczne kroje w takich barwach to swietna inwestycja na lata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się - ponadczasowa klasyka! Ale zawsze miałam obawy że takie "naturalne" kolory pasują tylko blondynkom o ciemnej karnacji... :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. pani Aneta to uosobienie szyku i elegancji, ale bardziej przemawia do mnie styl Małgorzaty Sochy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgorzata Socha tez jest na mojej liscie.:-)

      Usuń
  6. Niekoniecznie. Na tych zdjeciach Anna Mucha i Kinga Rusin tez wygladaja wg. mnie rewelacyjnie w odcieniach szarosci, bezu, kamelu :

    http://www.swiatseriali.pl/seriale/m-jak-milosc-383/zdjecie,iId,246551,iAId,14739

    http://www.pudelek.pl/artykul/34681/rusin_na_szaro_gardias_w_rozu_a_richardson_duzo_zdjec/

    OdpowiedzUsuń
  7. look na 5+ :)lubię takie:]
    a szczególnie Sochę i Kożuchowską - moje mistrzynie!
    moi faworyci u Kręglickiej to sukienka i biała i camelowa:)


    udanej niedzieli,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak na stylowe Polki przystalo elegancko i z klasa :)
    dziekuje licznie za wyrazenie swojej opini :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dziś pamiętam dzień kiedy została wybrana na Miss Świata :D:D:D Jest piękna i ma coś w sobie.... i rzeczywiście nie można jej zarzucić tzw. "wtopy" :)
    .... a sochę również uwielbiam!!!! Za to jaka jest piękna, jak się ubiera.... i za to jaką jest aktorką :) Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście wygląda pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda ślicznie ;)!
    zapraszam do odwiedzenia mnie po raz kolejny i do obserwowania, co Ty na to? buziak;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aneta Kręglicka to kobieta z klasą.
    Obserwuję. A co do Twojego komentarza, to czasem tak bywa, że swojego się nie akceptuje. Trzymam kciuki abyś osiągnęła to co pragniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aneta wygląda świetnie, mimo że ma już swoje lata prawda? Piękna kobieta :)
    zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 47. Chcialabym tak wygladac w jej wieku. Chcialabym tak wygladac w wieku 40 lat.:-)

      Usuń
  14. she is a great inspiration!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. i dont know who she is but she as great style! I love all her dresses!

    OdpowiedzUsuń
  16. na każdym wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie wygląda świetnie, natomiast póki co czuję się zbyt młoda na taki styl, dlatego na dzień dzisiejszy inspirują mnie kate moss, sienna miller, majka sablewska, monika brodka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to juz mam swoje lata wiec moge sie inspirowac jej stylem.:-)

      Usuń
  18. dzięki za odwiedziny i zapraszam jeszcze raz :)
    obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  19. ojj tak! ma świetny styl! zawsze wygląda perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma wspaniałe wyczucie style :)

    Zapraszam
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Aneta bezkonkurencyjna........zawsze z klasą

    OdpowiedzUsuń
  22. Ona jest swietna. Lubie jej styl. Jest inspirujaca. fajny Post.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...