piątek, 9 marca 2012

W parku


Wiosna coraz blizej, bywaja dni kiedy na dworze jest tak cieplo, iz nie trzeba zakladac kurtki. Nie moge sie doczekac, kiedy na dobre schowam na dno szafy wszystkie cieple okrycia. 
Dzis zdjecia z sesji w parku. Na ostatnim zdjeciu moja mala modelka Zosia, ktora pozowanie i strojenie min ma opanowane do perfekcji.:-)













ponczo – no name
golf – Zara
spodnie – D&G
pasek – D&G
bransoletki – Bijou Brigitte
zegarek – Michael Kors
torba – Gino Rossi
buty - Kazar



71 komentarzy:

  1. Świetne ponczo! Sama bym nosiła, ale źle się w nich czuję.
    A mała modelka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie bylam nigdy fanka tego typu ubran ale w tym dobrze sie czuje.:-)

      Usuń
  2. Ponczo jest po prostu genialne. Strasznie mi się podoba biżuteria no i pasek - must have, zdecydowanie!
    U mnie też coś nowego - zapraszam!
    monikaorlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcesoria super, a mała modelka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mała modelka śliczna! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja !!! Wszystko super, idealnie :) Bardzo mi sie podoba!!!Bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. stonowane kolory i znowu elegancka stylizacja ;) do tego bizuteria i torebka, ktorej zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sportowy styl to u mnie rzadkosc.:-)

      Usuń
  7. Świetne ponczo i śliczny Maluszek :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się dołączam do wielbicielek poncza ! Piękne :) Mała Zosia przesłodka :)A co do wiosny to słyszałam że w przyszłym tygodniu może być nawet 17stopni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.:) U nas w poprzednim tygodniu bylo 17 stopni, teraz slonecznie ale juz nie tak cieplo.

      Usuń
  9. A ja oprócz stylizacji (ciekawe kolory) pochwalę jeszcze zdjęcia :-). Dobry aparat? Utalentowana koleżanka fotografka? A może narzeczony z fotograficznym zacięciem? Powodzenia w blogowaniu! Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utalentowana kolezanka fotografka. Robi zdjecia do wszystkich moich stylizacji. Reszta to moje wypociny.:-)

      Usuń
  10. świetna torebka :) całość wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje dziewczyny za przemile komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne to pończo! Zakochałam się w nim! W ogóle wyglądasz przecudnie! Wszystko się super komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponczo niesamowite! Swietny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponczo przepiękne, wszystkie fotki są super. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. droga Kasiu uaktualniłam opinię na temat mydełka z Biedronki zobacz teraz czy chciałabyś je kupić? Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja, bardzo spodobała mi się twoja torebka :)
    Poza tym dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknaś. :) A najbardziej podobają mi się Twoje bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka i zegarek są przecudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biżuteria rewelacyjna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super strój,pięknie wyglądasz.
    Jestem u Ciebie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i do tego te bransoletki.. ;)
    Bardzo podoba mi się ten fason torebki. ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. swietnie wygladasz;))


    zapraszamy;*
    dodajemy?ja juz to zrobiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia i bardzo mi się podoba ponczo!
    a dzidzia przesłodka! :)

    pozdrawiam!
    dziękuję za odwiedziny i komentarz! :)
    pozdrawiam i obserwuję
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne zdjęcia i maluszek!:) Świetna ta narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  25. genialnie wyglądasz, seksownie i elegancko:) podobaja mi sie bransoletni i ponczo, a najbardziej...dziaciak, ale ja to pedagożka jestem to zboczenie zawodowe :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna torba:) stylizacja w całości również bardzo mi się podoba no i ta mała modelka!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna biżuteria i buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny look :)))

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz rewelacyjnie ! Świetnie Ci w brązach i cudowny zegarek !
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie :) Śliczny chłopczyk :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia super:) w obecnej porze roku ciężko zrobić ładne i nienudne zdjęcia w plenerze, a tu z pewnością się to udało:) na pewno tu wrócę, także obserwuję:) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. PIĘKNIE! ZAINSPIROWAŁAŚ MNIE JUTRO OCHRZCZĘ MOJE PONCZO;-)BIŻUTERIA REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak zostalam matka chrzestna poncza.;-)

      Usuń
  33. Wybacz, nie wiem jak to się stało, bo u mnie pokazało że obserwuję:/ no ale spróbowałam jeszcze raz i chyba jest już ok:)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam mnogość bransoletek:)cały set na 5+, a torebka dostaje 6 i pochwałę do dziennika - piekna jest! :)

    pozdrawiam,M.

    OdpowiedzUsuń
  35. cudownie przeciążony nadgarstek, cieszę się, że mnie odwiedziłaś, bo dzięki temu trafiłam do Ciebie ;) Zosia już od młodych lat stylowa no no :D Oczywiście obserwuję i będę stale zaglądać ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna narzutka i bransoletki, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczególnie urzekła mnie biżuteria! Bardzo ładne te zdjecia! : ))

    OdpowiedzUsuń
  38. padlam na kolana i buzie rozdziawilam - prze-cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  39. Love the soft greys and the pop of color from the red lips. Fabulous look.

    Patience

    OdpowiedzUsuń
  40. torebka do zakochania <3
    a stylizacja bardzo zmysłowa, sensualna, kobieca. esktra!

    OdpowiedzUsuń
  41. trafiłam tu przypadkiem, widze że zaczęłaś bloga w podobnym czasie jak ja.. :) świetne stylizacje, bardzo mi się podobają. A to ponczo podoba mi się od dawna, już je widziałam na pewnej dziewczynie :)

    Gdzie można kupić???

    Obserwuję :) I zachęcam do tego samego:

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mily komentarz. Co do poncza - ja nie kupowalam go w zadnym firmowym sklepie.:-) hala kupiecka w Warszawie.:-)

      Usuń
  42. pięknie wyglądasz. :) bransoletki są super!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna biżuteria i torebka, wyglądałaś bardzo kobieco i subtelnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie:) świetna stylizacja i mała modelka oczywiście:) mi się strasznie podobają zegarki Michaela Korsa - ale cena jest powalająca. Widziałam na allegro timexy które są bardzo podobne do modeli MK więc nie wiem czy się nie skuszę (póki co nie kupię chyba zegarka za cenę zawierającą 4 cyferki);p

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie się prezentujesz!!! :)
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO! :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. prze kochany krasnal i mina kaczorka- u dzieci jest urocza!!!!!!!!
    Ślicznie pozuje!
    Koniecznie podziel się z nami jak wróciłaś do tak swietnej formy po ciązy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna biżuteria i torebka, wyglądałaś bardzo kobieco i subtelnie :) pięknie wyglądasz. :) bransoletki są super!

    OdpowiedzUsuń
  48. wow super masz to ponczo :)
    bardzo mi się podoba :))
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...