piątek, 27 kwietnia 2012

Na szaro


Dzis stylizacja szaro –czarna ale zeby nie bylo tak smutno czerwone usta, paznokcie i truskawka.:-)  Fryzura troche nietypowa jak dla mnie, bo nigdy nie mam przedzialka posrodku i to byl raczej moj pierwszy i ostatni raz.:-)
Mysle, ze kolejne stylizacje beda juz typowo letnie bo od wczoraj termometry wskazuja ponad 25 stopni a na najblizsze dni zapowiadaja ponad 30. :-)













kurtka – Bershka
koszula – Mango
spodnie – Zara
torba – Gianfranco Ferre
pasek – D&G
bransoletki – Thomas Sabo, Bijou Brigitte
zegarek – Emporio Armani
buty – Zara, Buffalo (balerinki)
 

74 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz!!! Mam te same spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Fajny masz styl:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! ..i z baletkami ..i ze szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i kurtka bardzo przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie! kocham koszule z Mango... ale warto mieć je w kolekcji bo jakościowo są naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi się podoba ta koszula ...... uwielbiam truskawki i już sie nie mogę doczekać kiedy będę się nimi zajadała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jest rewelacyjna!! Cały zestaw świetny i śliczna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, a ta truskawka wygląda słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ech, świetnie to wszystko skomponowałaś;)
    a najbardziej usta...;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje! Musze Wam powiedziec, ze ta koszula byla przeceniona i kosztowala o ile dobrze pamietam 10 albo 15 euro.:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. loooo matko! wiesz, ze Cie nie poznalam! bedziesz bogata :D swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja nie umiem pozowac i robie takie miny, ze sama sie nieraz ledwo poznaje. a przed lustrem tak mi ladnie wychodza hihihi

      Usuń
  12. A ja zapytam o te czarne szpilki z Zary. Zresztą bardzo fajny fason i piękny wąski obcas :). Zawsze mi się wydawało że buty z Zary są raczej mało wygodne - może się mylę? Czy nadają się do chodzenia "na dłużej"? Czy daje się w nich np. prowadzić samochód?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile mnie pamiec nie myli mam cztery albo piec par wysokich szpilek z Zary i wszystkie sa bardzo wygodne. Prowadzic auta w nich nie probowalam, w takich przypadkach zawsze mam ze soba jakas zapasowa pare butow na plaskiej podeszwie (co widac na zdjeciu :-)). Nie lubie prowadzic w butach na wysokich obcasach.

      Usuń
    2. Dziękuję :) przyjrzę się tym szpilkom z Zary. Mam problem: większość butów jest dla mnie niewygodna. Cały dzień biegam w szpilkach po biurze, a jak jadę autem na spotkanie służbowe to nawet nie zdążę zmienić na płaskie. Może u Ciebie jest inaczej :).

      Usuń
  13. świetny top, spodnie i szpilki! w dodatku połączone ze skórą<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :) bluzeczka w motylki jest przesłodka i do tego czerwone usta...sexy :) no i szpileczki Zary-świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana cudowną masz koszule!!!!!!!!!!....... w połączeniu z czarnymi szpilami!!!!!!!!!!!! MEGA!!!!!!!!!!!!
    PS. Kurtkę bym Ci chętnie skradła :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska stylizacja kochana;) Obserwuje i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje :) i śliczna z Ciebie dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu nie mogę oderwać od Ciebie oczu :) jesteś tak śliczną i elegancką kobietą :) wszystko jest tak niezwykle idealnie dobrane, wielki szacun :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje za przemile komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie połączyłaś elegancje z takim codziennym luzem. Gratuluje :)

    Pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie i ja, chciałabym swoje sprzedać spodenki miętowe bo jakoś mi się mój odcień średnio podoba już ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnia stylizacja!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ramoneska genialna!!
    dzięki za odwiedziny. Zapraszam częściej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. koszula jest przeurocza . Masz piękne zdjęcia :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. koszula jest śliczna, zegarek zresztą tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam do zabawy:
    http://cococollection.blogspot.com/2012/04/kolejny-tag-11-questions-tag.html

    Buziak! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love it <3!!! Great blog, very cute!! Visit my blog and if you like it to follow me on google friends and I will be happy to follow you back <3
    Xoxo
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN
    TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaaaa! Super! Zwłaszcza kurteczka i koszula <3 Zdecydowanie nie wiem co masz do przedziałka bo wygląda on bardzo dobrze:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyprostowanymi wlosami i przedzialkiem posrodku wygladam jak topielica.:-)

      Usuń
  29. śliczna koszula i cudna kurteczka :) bardzo podoba mi sie "truskawkowa" bransoletka :)

    fajnie, że mnie odwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz super:) cudowne buty, klasyczne, takie jak lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna jest ta bluzka w motylki! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Slicznie Ci w tej stylizacji, bardzo do Ciebie pasuje. Bardzo podoba mi się biżuteria. Zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi gorgeous!
    love your posts, ideas and presentation you have a great blog that I'm really enjoying!
    I'd like to invite you to meet mine as well and hope you'll follow it if it pleases you. I'm definitely following yours!
    wish you lots of success
    kisses
    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. piękną masz tą koszulę! rewelacyjny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  35. PS: Joanna - Szampon rewitalizujący kolor blond :) ..to jest szampon z linii profesjonalnej. Trochę trudniej go kupić, niż te zwykłe drogeryjne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna bluzka!
    Lubię czarny i lubię szary, nie tylko zimą, więc dla mnie jest świetnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna koszula ! Świetnie wyglądasz. :))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. dawno mnie tu nie bylo.. tu i nigdzie :/ swietny set, spodnie, kurteczka, torba, butyyyyy! zabralabym ze soba! :D moj stl rowniez.. Nie potrafie tylko nosic takich koszul....hmmm nigdy nie wiem jak je usadowic w spodniach....nie wiem, nie wiem... :/ a bardzo mi sie to podoba.. zwlaszcza wzorzyste!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny, klasyczny zestaw! takie lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  40. zostałaś u mnie otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super strój dnia ! ;) skromnie i modnie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz bardzo ładnie i kobieco :) Śliczna zawieszka charms !
    Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pieknie wyglądasz !!! ta poziomka - zaweszka jest boska !!! az chce sie ja zjeśc tak realistycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudownie Ci z czerwoną szminką!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś śliczna :D a kurtka i torbka poprostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świeny zestaw, super kurteczka i koszula :)

    w ogole fajny blog, więc obserwuję i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowny pasek, zazdroszczę! w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja! ;)
    ;-*

    OdpowiedzUsuń
  49. JESTES PIĘKNĄ KOBIETA :) obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...