wtorek, 15 maja 2012

Kupione w Polsce - czesc II


Na prosbe Asi (dziekuje za odwiedziny i liczne komentarze) przedstawiam Wam ciuszki jakie kupilam sobie w Polsce (Asiu przepraszam, ze dopiero teraz). Mialam upatrzonych jeszcze kilka rzeczy i teraz strasznie zaluje, ze ich nie kupilam. :-((

 
1.     Bluzka MANGO




2.     Sukienka RESERVED
 



3.     Koszula STRADIVARIUS (jestem w niej zakochana i moglabym ja nosic codziennie, pasuje prawie do wszystkiego). :-)
 



4.     Bluzka RESERVED
 



5.     Krotka kurtka RESERVED
 



6.     Bluzka RESERVED
 



7.     Spodniczka STRADIVARIUS
 



8.     Kapelusz RESERVED
9.     Spodnie STRADIVARIUS 
 



10.     Sukienka STRADIVARIUS




Ale najbardziej ciesze sie z tej zdobyczy - spodnica znaleziona na dnie szafy u mojej mamy.:-)



43 komentarze:

  1. no, no, no ile świetnych rzeczy, ale masz rację zdobycz z szafy mamy najlepsza, bo ma też wartość sentymentalną ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. super te rzeczy tez bym przyarnela sobie je z checia - spodnica z szafy mamy - bomba!! ja szukam teraz cos takiego koloru ale sukienke maxi dress :) Kochana fajny blog - masz ochote obustronnie obserwowac? bedzie mi milo - pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy :) Ja dziś biegam w podobnej sukience jak z 2 fotki :) w takie zygzaczki :) Śliczna koszula i oczywiście ostatnia spódnica! :) Już się nie mogę doczekać aż ją na sobie pokażesz :)U swojej mamy na dnie znalazłam ostatnio białą plisowaną w fioletowe kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w tej koszuli Stradivariusa się zakochałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no to czekam na otwarcie u mnie STRADIVARIUS'a bo to juz niedlugo i pedze po taka koszule, bo wszedzie szukam i znalesc nie moge :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ze Stradivariusa to juz legenda w tym sezonie, robi furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. great post and photos:)
    please visit me in free time:)http://kathrinpocher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy !!
    ta spódnica wygrzebana z szafy mamy boska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, nie, ta sukienka z Reserwed- zygzakowata- jest cudowna. Dawno kupiona?

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się sukienka nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the second dress. Reminds me of missoni. Thank you for the locket comments dear. Following u on GFC and facebook, let's keep in touch

    www.girllilikoi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowa sukienka i koronkowa spódnica zdecydowanie skradły moje serce !!! :D Pozostałe zakupy też są świetne :))) Czekam na stylizacje z nimi :))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super spódnica!! aaa, chcę taką;p

    OdpowiedzUsuń
  14. wow..udane polowanie;-)piekne rzeczy..bardzo podoba mi się jak w szafie sa takie samie wieszaki...też tak mam;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. SWIETNE RZECZY! :) a gdzie meiszkasz na codzien? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kremowa spodniczka cudna :)
    ps dziekuje za komplement i z mila checia zapisze sie do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka na 2. zdjęcie jest świetna, oryginalna ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. I seriously love your second purchase!!


    Wida
    Missing Amsie Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale świetne ciuszki:) spódniczka jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy i fajny post z tego wyszedł Kasiu! Ciekawa jestem jak i z czym będziesz nosić sukienki - a szczególnie tą w oryginalne zygzaki. No i obie spódniczki: ta od mamy ma genialny letni kolor! A ta koronkowa może być w stylizacji i na sportowo, i bardziej oficjalnie - ciekawa jestem z czym ją będziesz łączyć. Bluzeczka w kwiatki ma świetny "malarski" wzór. Pozostałe ciuszki fajne i z gustem. Pewnie niedługo zobaczymy te rzeczy w Twoich stylizacjach! Pozdrawiam ciepło! Asia :))).

    OdpowiedzUsuń
  21. PS. Poza tym patrzę, patrzę i... zazdroszczę! Czyżbyś miała caaałąąą szafę do swojej dyspozycji? ... Ja niestety muszę wszelkie koszule i koszulki "upychać" na półkach bo na "wisząco" już nie wchodzą :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Na zdjeciach widac kawalek mojej polowy. Ale generalnie i tak moje ciuchy zajmuja ok 3/4 szafy (wlasciwie to nawet gdybym zajela cala szafe nie byloby w niej luzno).:-)

      Usuń
    2. To typowo kobiece Kasiu :))). Nie wiem jak jest u Ciebie w domu ale mój chłopak już się nawet nie buntuje kiedy moje ciuszki lądują w "jego" części szafy - po prostu to zaakceptował :))).

      Usuń
  22. prosze prosze jakie zakupki ;) super
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  23. uu, dużo tych rzeczy! podobają mi sie bardzo, szczególnie katana jeansowa! ;-)
    poobserwujemy sie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzka z Reserved jest przepiękna :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz pokaźna garderobę! Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. loving the second dress!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fabulous blog! Come to see my new post today!

    OdpowiedzUsuń
  28. sporo tego:0 świetne zakupy:) pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  29. duże i udane zakupy :)
    koronkowa spódniczka najlepsza *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak mi sie podobaja te ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudne ciuszki :))

    zapraszam do mnie :) http://marcelka-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...