środa, 9 maja 2012

Stylowe Polki III


Dzis kolejna odslona mojej listy stylowych Polek. Anja Rubik. Trzecia w swiatowym rankingu Top 50 Models. Uczestniczy w pokazach najlepszych swiatowych marek a jej zdjecia regularnie ukazuja sie na okladkach najbardziej prestizowych magazynow mody. Perfekcyjnie wyglada nie tylko na pokazach mody ale rowniez na codzien. Jean Touitou, zalozyciel kultowej francuskiej marki A.P.C. powiedzial „Prawdziwie stylowi ludzie wygladaja, jakby ubrali sie calkowicie bez wysilku“ – wedlug mnie Anja te sztuke opanowana ma do perfekcji.













Jej ostatni stroj na Met Gali wzbudzil wiele kontrowersji i niestety zgadzam sie z negatywnymi opiniami na jego temat. Te wystajace kosci wygladaja malo apetycznie. :-/ Za to buty sa piekne!
A co Wy myslicie o tej sukni?






41 komentarzy:

  1. nie wiem czemu ale nie lubie jej ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widząc ten ostatni strój wczoraj, prawie dostałam zawału. Coś strasznego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myśle, że mało kto jest tak brzydki jak ona :) nie ma w sobie nic, co by mi sie podobalo, jest chuda jak patyk, ma brzydka twarz, robi z siebie nie wiadomo kogo, ale skoro takie sa standardy na wybiegach bo nie oszukujmy sie, jedyne normalnie wygladajace modelki sa na pokazach victoria secret to brak mi slow :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO DOKŁADNIE, NA VICTORIA sECRET TOTALNIE SIE NADAJE, ABY REKLAMOWAC BIELIZNE TRZBA MIEC CO NIECO :)

      Usuń
    2. z tym ze jakis czas temu Anja Rubik wychodzila na pokazie bielizny victoria secret :P trzeba odswierzyc informacje :PPP

      Usuń
  4. Było mi dane widzieć Anję rok temu w warunkach ulicznych ;) niestety face to face nie wygląda dobrze,jest przeraźliwie wręcz chorobliwie chuda ! Ja zapamiętałam szczególnie kolana które w/g mnie były koszmarne,tak jakby kawałek kości obciągnąć pomarszczoną skórą......ale takie są realia w modelingu niestety :(

    Poza tym zgadzam się że jest zawsze świetnie ubrana,ma naprawdę prześliczną buźkę,duże ładne oczka i ja osobiście bardzo ją lubię i jestem dumna że to nasza rodaczka :)
    Przeraża mnie ta szczupłość....no ale tak jak napisałam,takie są realia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko i corko! Jeszcze chudsza niz na zdjeciach??!! To w ogole mozliwe??

      Usuń
  5. A ja tam lubię Anję :-) Ale akutar ostatnią kreacją straszy trochę... Kościste biodro mogła sobie oszczędzić (ciekawe czy miała na sobie jakieś majtki :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jakby się tak przyjrzeć, to wydaje mi się, że ta sukienka nie jest rozcięta od biodra w dół, tylko ma otwór na nogę i poniżej jest zszyta (efekt taki, że wydaje się jakby Anja miała tylko jedną nogę xD) -więc może w środku są jakieś majty wszyte. Jak nie to ja nie wiem, ja bym czuła wielki dyskomfort bez bielizny :D

      Usuń
  6. Jest wg mnie stanowczo za chuda, ten kanon na straszenie szkieletem jest przerażający... Doceniam ją za to, że doszła tak daleko ze swoimi marzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do urody to nie jest ona calkiem w moim typie. Zdarza sie, ze wyglada wg mnie kiepsko, ma nieraz takie podkrazone oczy i wyglada troche chorowicie ale za to ma takie rysy, ze w kampaniach reklamowych czy na wybiego wyglada rewelacyjnie. W reklamie apartu czy perfum armani wygladala swietnie! No i oczywiscie tez sie ciesze, ze Polka robi taka kariere, to taka pozytywna promocja Polski.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. choc ma wielu zwolennikow i przeciwnikow, to sily przebicia i pozycji w swiecie modelek nikt jej nie odmowi. mnie ososbiscie podoba sie glownie jest styl ubierania sie - prosty i nieprzesadzony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anja jest świetna, ale ta ostatnia sukienka mi się w żaden sposób nie podoba :P jest yy za chuda do niej.

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko jaki z niej chudzielec ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna i elegancka kobieta, chociaż niektórzy uważają ją za wyniosłą paniusię.

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeju, aż mnie odepchnelo od komputera jak zobaczylam te zdjecia z noga :O

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam styl Anji. jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie kupiłam w butiku zwykłym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ostatnie fotki mnie szczerze przerażają, a właściwie jej kości. Ale styl w jakim się nosi jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ją i jej styl, ale ta ostatnia kreacja jest przegięciem, bo jej kości są straszne :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ona jest przerażająco chuda! ale styl ma wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Anję, ale ta ostatnia kreacja mnie przeraziła :/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam jej styl...... jest doskonala w kazdym calu w kazdej stylizacji. I ciezko ja skopiowac ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. no, to fakt. ;p ta sukienka z rozcięciem to zdecydowana przesada a raczej jej wystająca miednica. fuj.;x

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio na MET Gala mi się nie podobała. Już nie chodzi o tę sukienkę ale o to że jest makabrycznie wychudzona i ma zniszczone włosy. Powinna się trochę zregenerować

    OdpowiedzUsuń
  22. Anja jest piękna,a jej stroje niezwykle inspirujące :)
    Niestety trzeba przyznać, że jest bardzo szczuplutka i rzeczywiście ta ostatnia kreacja odkrywa jej słąbe strony ... wystająca kość miednicy jest jak dla mnie odrażająca nie ma w tym nic sexownego ale itak ją lubię :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna dziewczyna, jednak z urody nie podoba mi sie zbytnio - nie wiem czemu a przecież jest piekna:)
    Co do stylu ubierania się jestem na TAK, jednak ostatnia krecja całkowice zniesmaczyła gust Pani Rubik - przerazająco "chuda" i w ost krecaji pokazała cos co w ogóle nie jest sexy ani nie jest ładne:)
    Jednak co do całokształtu postu to bardzo dobrym redaktorem jestes:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki za błedy które teraz widzę ale szwankuje mi klawiatura i nie wiem czemu się tak dziwnie mi pisze. przepraszam , jednak nie chciałam spamowac:)

      Usuń
  24. Ja bardzo lubię Anję i jej styl ale sukienka na 2 zdjęciu, moim zdaniem jest okropna... Wygląda trochę jak jakaś poupinana, satynowa zasłona albo narzuta na łóżko..

    OdpowiedzUsuń
  25. ta ostatnia stylizacja rzeczywiście straszne. Lubię chudość, nawet takie lekkie wychudzenie, ale tutaj wygląda jak kościotrup

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej ostatnia sukienka... bardzo odwazna :) podbaja mi sie takie szczuuuple dziewczyny wiec dla mnie to jest poprostu sexowne :D wiem ze wiele z was powie ze kosciotrup ze ochydne... ale ja uwazam ze ma piekne zadbane cialo i przynajmniej nie wylewa jej sie tluszcz bokami tej sukienki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest zadbana bo ma kupe kasy, ale nie trzeba byc az tak chudym zeby wyglądać na zadbanym i seksownym... czasem jak widze jej zdjecia zwłaszcza jej łokciów...masakra :P

      Usuń
    2. ale NIE powiedzialam ze trzeba byc CHUDYM ZEBY BYC ZADBANYM i sexownym! powiedzialam ze ONA jak dla mnie wyglada ZADBANIE i SEXOWNIE! ale to nie znaczy ze np Kim Kardashian (ma bardziej kobiece ksztalty ) juz nie wyglada, bo ona dla mnie rowniez wyglada sexownie i zadbanie :) chudosc nie jest miarom zadbania czy sexownosci, to rzecz indywidualna :P

      Usuń
  27. uwielbiam Anję i jej styl! zdjęcia są super:)<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam sie ze jej styl jest super, ale latwo to osiagnac jak jestes top modelka i daja Ci mase ubran za darmo. Ale faktycznie zawsze wyglada swietnie
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  29. She has such an amazing style, love her jackets and the last dress is so divin and sexy


    Nuké

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś wytypowana do książkowej zabawy!
    http://piatykwietnia.blogspot.com/2012/05/zaproszona-przez-zadziorna-pewnej.html

    OdpowiedzUsuń
  31. chciałam jeszcze dodac ze przy takiej chudosci strasznie wyladaja stopy i dłonie- takie wielkie kościste...fuj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przy otylosci wygladaja sexownie??? :P to dopiero fuj!!!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...