niedziela, 6 maja 2012

TAG - 11 Questions cz.II


Zostalam ponownie oTAGowana przez karo z http://ka-zet.blogspot.com/ wiec jeszcze jeden krotki post z serii 11 pytan.





Moje odpowiedzi:


1.     Czy wychodzisz z domu bez makijazu?
Bez podkladu nigdzie sie nie ruszam! Mojej cerze daleko do doskonalosci wiec wstydze sie pokazywac ludziom na oczy bez „tapety“. Ehhh musze chyba zrobic na ten temat osobny post bo wiaze sie z tym jedna zabawna historia.:-)

2.     Jesli mialabys wyjsc z domu uzywajac tylko jednego produktu, co by to bylo?
Jak wyzej – podklad!

3.     Ktora firma kosmetyczna jest wg Ciebie najlepsza?
Nie mam jednej ulubionej.

4.     Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawcow lub na bazarach?
Nie. Obawiam sie, ze warunki atmosferyczne – upal, mrozy – nie wplywaja dobrze na ich jakosc. Moglabym sie jedynie skusic na lakiery do paznokci, dezodoranty itp. Na pewno nie kupilabym kremu do twarzy czy podkladu.

5.     Jakiego podkladu uzywasz?
Mam trzy. Moj ulubiony Dior Forever musialam zastapic innym, bo ulubiony odcien jest teraz za ciemny (musze sie troche opalic – wtedy do niego wroce) a ton jasniejszy jest za jasny. Pani w perfumerii namowila mnie na podklad YSL ale wedlug mnie jest zbyt pudrowy (pytalam, czy nie jest zbyt pudrowy, bo slyszalam takie opinie ale sprzedawczyni na to, ze nie absolutnie) i zbyt szybko znika z twarzy. 
Moje trzecie podejscie to Estee Lauder Double Wear ale mam odcien, przy ktorym moja cera wydaje sie szara i zmeczona wiec uzywam go tylko kiedy nie mam w planach zbyt daleko oddalac sie od domu. Tak wiec na razie zaprzestalam poszukiwania nastepcy Diora. :-/

6.     Czy uzywasz peelingow do twarzy? Jaka to marka?
Obecnie nie bo lecze skore dermatologicznie ale szukam peelingu pudrowego Germaine de Capuccini (kiedys mialam probke i byl bardzo fajny), widzialam podobny tez od Kanebo. Ciekawa jestem jak sie sprawdzaja.

7.     Jaka firme odziezowa najbardziej lubisz?
Nie bede oryginalna – Zara (chociaz uwazam, ze ostatnio maja gorsza jakosc).

8.     Czy kupujesz ubrania na bazarach i w tzw „chinczykach“?
Kupuje. Glownie w tzw halach kupieckich (patrz – ponczo http://sofiasmum.blogspot.de/2012/03/w-parku.html )

9.     Jaki wedlug Ciebie podklad jest Twoim idealem?
Jak juz wspomnialam ulubiony to Dior Forever ale nie jest idealem. Idealu ciagle szukam.

10. Czy uzywasz pedzli do makijazu?
Tylko do nakladania pudru i rozu. Mam jeszcze pedzel do podkladu ale rzadko go uzywam.

11. Czy eksperymentujesz z ciuchami? (przerobki wlasne, wycinanie, ozdabianie, zmienianie)
Niestety jestem antytalenciem w tej dziedzinie.
 


20 komentarzy:

  1. Kasiu polecam Ci podkład Lancome Teint Idole Ultra 24 albo Guerlain, Parure Extreme.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad Lancomem wlasnie myslalam, bo mialam probke i ocienie ma bardzo fajne, pasuja do mojej karnacji. A jak u niego z trwaloscia? Obawialam sie podkladow Lancome,bo bardzo dawno temu mialam jeden i z twaloscia bylo tak sobie. O tym Guerlain nie slyszalam. Wyprobuje ktorys z nich nastepnym razem. Na razie musze wymeczyc te co mam. Dzieki za podpowiedz.

      Usuń
  2. Świetna zabawa z tymi pytaniami, prawda? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. me encanta tu blog!! asi que te sigo desde yaa!!
    espero que te pases por el mio!! besitos
    http://leisceglie.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuleczki z AVON moim zdaniem najlepsze i cena taka odpowiednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuleczki z AVON moim zdaniem najlepsze i cena taka odpowiednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie bardzo tą zabawną historią o której wspominasz w punkcie 1. Może zdradzisz choć trochę? Pamiętam jedną makijażową wpadkę mojej koleżanki która pewnego razu wyszła do ludzi z kreską tylko nad jednym okiem... bo o drugim zapomniała :))). Pozdrawiam cieplutko, Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko troche.:-) To nie byla wpadka ale zeby za duzo nie zdradzac powiem tylko, ze jeszcze pare lat temu mialam takiego bzika na punkcie podkladow, ze nawet w niebezpiecznych sytuacjach pierwsza moja mysl to byla - umalowac sie, ludzie nie moga mnie zobaczyc bez podkladu!.:-)
      P.S Asiu wiem, ze obiecalam posta o ubraniowych zakupach w Polsce ale mam ostatnio troche zwariowany okres i nie mma kiedy porobic w miare dobrych zdjec.

      Usuń
  7. Ja też zwykle mam podkład na sobie, a w cieplejesze dni krem bb :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również bez podkładu się nigdzie nie ruszam, niestety.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za odwiedziny!
    masz bardzo fajny blog!
    obserwuję i w wolnych chwilach zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Otagowałam Cię,jeżeli masz ochotkę to zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny :) Bardzo fajny blog!

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zara, zara... ja ostatnio zakochałam sie w kolekcji Mango <3

    A co do produktow marki Thieves, to zaczynalabym od pasty do zebow, bo z plukaniem plynem do ust mam ciagle problemy (bardzo specyficzny, ostry smak).
    Paste widzialam za 11 zl na allegro i jest naprawde warta zachodu :)
    Jakbys sie na nia zdecydowala prosze daj znac czy przypadla Ci do gustu.

    Pozdrawiam, buziaki pa <3!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety jestem również antytalenciem w przerabianiu ciuchów;(
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAra jest bardzo fajna :) Zapraszam do siebie i obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszędzie, wszędzie tagi ;))))
    ja mam podobnie jak Ty w punkcie 1. podkład to podstawa, niestety. masz jakiś ulubiony mocno kryjący?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie moj ulubiony to dior forever ale idealu szukam nadal.

      Usuń
  16. Polecam zmieszać ten za ciemny podkład z tym o ton jaśniejszym lub ze specjalnym białym odrobinę i wtedy nałożyć na twarz. Powinno być dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...