czwartek, 3 maja 2012

TAG - 11 Questions


Do zabawy zaproszona zostalam przez Anite z http://cococollection.blogspot.com/
Dziekuje za zaproszenie. :-)



Zasady TAGu:

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedziec na przyznanych im 11 pytań i odpowiedziec na nie na swoim blogu.
2. Tworzy się 11 nowych pytań i umieszcza w swoim tagowym poście na blogu.
3. Następnie wybiera się 11 nowych osób i kieruje do nich tag.
4. Należy wymienic w swoim poście otagowane przez siebie osoby.
5. Nie oznacza się ponownie osób, które już zostały otagowane.


Moje pytania:
1.     Czy uzywalas lub uzywasz serum do twarzy? Jakiego?
2.     Problem urodowy, z ktorym walczysz.
3.     Jak czesto stosujesz maseczki do twarzy?
4.     Ulubiona maseczka.
5.     Najgorszy bubel kosmetyczny wg Ciebie.
6.     Jakie sa Twoje ulubione perfumy?
7.     Twoj wymarzony ciuszek/buty/torebka.
8.     Jaki jest Twoj ulubiony zagraniczny blog?
9.     Ulubiona marka odziezowa.
10. Jaki jest Twoj must have na lato?
11. Czy masz jakis ulubiony przepis na kosmetyk domowej roboty?
 

Moje odpowiedzi:

1.     Czy dużo czasu poświęcasz na pielęgnację twarzy i ciała?
Odkad mam w domu malego urwisa pielegnacja odbywa sie w tempie ekspresowym.

2.     Jaki jest Twój ulubiony rytuał pielęgnacyjny wykonywany w domowym zaciszu?
Kiedy znajde wolna chwile lubie zanurzyc sie w wannie pelnej wody z dodatkiem relaksujacego olejku, z maseczka na twarzy, do tego peeling ciala (kawowy lub Savon Noir), a na koniec wmasowywanie kremow, balsamow, olejkow...

3.     Wolisz kąpiel w wannie czy prysznic?
Prysznic – staram sie zyc ekologicznie.:-) Wanna od czasu do czasu.

4.     Co sądzisz o kosmetykach naturalnych?
Bardzo lubie. Staram sie kupowac produkty o jak najbardziej naturalnym skladzie. Do pielegnacji wlosow (i coraz czesciej ciala) uzywam naturalnych olejkow.

5.     Czy zwracasz uwagę na politykę firmy/marki produktów, jakie kupujesz?
Nie zawsze. Podejrzewam, ze wszystkie wielkie koncerny maja cos na sumieniu a trudno jest zrezygnowac z zakupu ich produktow. Ostatnio zainteresowaly mnie produkty marki Ahava i szukajac ich w internecie znalazlam informacje, iz firma lamie prawo miedzynarodowe sprzedajac produkty z terenow okupowanych.:-(


6.     Twój ulubiony zabieg wykonany u kosmetyczki?
Poddawanie sie kazdego rodzaju zabiegom u kosmetyczki to dla mnie ogromna przyjemnosc! Ostatnio do moich ulubionych naleza mikrodermabrazja i peeling kalwitacyjny.


7.     Wykonujesz produkty kosmetyczne ( np. maseczki, płukanki ) w domu, czy stawiasz na gotowe kosmetyki?
Jezeli wykonanie nie jest zbyt skomplikowane to zdarza mi sie zrobic „domowa“ maseczke lub piling.


8.     Wolisz wydac więcej kasy na kolorówkę czy na kosmetyki pielęgnacyjne?
Na pielegnacje (wyjatek stanowia podklady – na ideal moglabym wydac fortune).


9.     Zwracasz uwagę na pielęgnację Twojego chłopaka/partnera?
Nie. Kiedys probowalam zadbac o jego cere ale juz sie poddalam.:-)

10. Czy odwiedziłas kiedy SPA?
Jeszcze nie.  Obecnie nie mam takiej mozliwosci.

11. Jaki jest Twój stosunek do chirurgii plastycznej???
Nie jestem przeciwniczka chirurgii plastycznej. Jezeli ktos ma potrzebe cos w sobie zmienic – nic mi do tego.:-) Sama zdecydowalabym sie tylko na jedna zmiane ale jeszcze nie uzbieralam odpoweidniej kwoty – zbyt wiele pokus na mnie czyha i ciagle nie potrafie sie nim oprzec.


Do zabawy zapraszam:

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za otagowanie :) Na pewno niedługo pojawi się odpowiedź na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wytypowanie mnie do zabawy, na dniach postaram się odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujesz mojego bloga,a ja Twojego. Zachciało mi się zmian i skomplikowałam sobie życie :P zmieniłam nazwę na http://vega-fashion.blogspot.com i prawdopodobnie nowe aktualizacje się nie wyświetlają ;/ jeśli chcesz żeby się wyświetlały musisz aktualizować obserwację, a ja obiecuję że już nie będę więcej zmieniać adresu bloga :P
    pozdrawiam Vega z vega-fashion (starego vegaa90):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za nominacje:-) Niedlugo przygotuje tag:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O patrz, nie wiedziałam o tej sprawie Ahavy :( Muszę o tym poczytac!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there! you have a great blog! please check out my blog and if you like, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za komentarz;) cudny blog dlatego tez obserwuję i liczę na to samo;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mam nic przeciwko chirurgii plastycznej :). U mnie zdecydowałabym się na dwie zmiany: chciałabym troszkę wiekszego biustu - ale tylko odrobinkę (na szczęście mamy push-up'y) oraz innego nosa. Obie operacje są podobno bardzo bolesne a nos długo się goi (słyszałam o siniakach na całej twarzy)...

    OdpowiedzUsuń
  9. super cute blog! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak ;) relaks w wannie to jest to ;) ale ekologicznym trzeba być :)
    Mój mąż też jest trudny jeżeli chodzi pielęgnację:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie poczytac sobie tyle rzeczy o Tobie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz co wydaje się sportowy ;) ja sama nie mam sportowego stylu a noszę go ;) wystarczy fajnie dobrać ciuchy i wszystko pasuję ;) np dziś miałam go i szpilki nude, także nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze się zastanawiam nad tym być może zrobię tak jak mówisz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo zostaje Ci tylko TESCO i o ile tam będą ! ;) Jak zdobyłaś to życzę smacznego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za otagowanie ;-)
    Ostatnio miałam przyjemność brać udział w tej zabawie...
    Już biorę się za odpowiedzi ;)

    ;-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście świetne odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...