środa, 13 czerwca 2012

13.06.1982r.


Dzis sa moje 30. urodziny i musze przyznac, ze to dziwne uczucie nie miec juz dziescia lat. Aaaa jestem stara!! ;-(((  Od dzis chyba bede sie dwa razy zastanawiala zanim cos zaloze w obawie, ze moge wygladac jak dzidzia piernik. ;-) Pocieszajacy troche jest fakty, ze urodziny = prezenty ale na te musze w wiekszosci poczekac do soboty, bo wtedy odbedzie sie male przyjecie urodzinowe.  Stroj na impreze mam juz wybrany, zakladam moja ulubiona sukienke, ktora mozecie zobaczyc ponizej.  Hmmm ale czy w moim wieku wypada jeszcze zakladac takie sukienki? ;-)
















sukienka – COS
pasek – D&G
torebka – Bellucci
buty – Jimmy Choo
okulary – Christian Dior


78 komentarzy:

  1. A wię wszystkiego najlepszego!!! Dużo zdówka, szczęścia spełnienia marzeń!!!
    A mamy tyle lat, na ile się czujemy :))

    p.s. szczerze to zdziwiłąm się że masz już 30 urodziny, bo zawsze myślałam że masz z 23, no góra 24 lata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie!!! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego !!!

    ja mam urodziny jutro :)

    pięknie wyglądasz !
    ja też ostatnio pomyślałam, ze jestem za stara na prowadzeni bloga.....

    ale jakoś na razie nie rezygnuję, chociaż złośliwe teksty z wulgaryzmami - bardzo podcinają skrzydła.... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, wyglądasz super więc śmiało możesz wystąpić w takiej sukience :)
    Ja dokładnie za miesiąc i jeden dzień kończę 30stkę, figura już nie ta jak 10 lat temu więc sukienki raczej zostaną na ten dzień w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!:)
    Sukienka jest przepiękna, a Ty wyglądasz w niej bezbłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego i spelnienia marzen!:)
    A stylizacja cudowna, idealnie w moim stylu. Wygladasz pieknie.
    Ciesze sie, ze tu trafilam dzieki akcji na Modnej Polce.
    Na pewno bede czesto zagladac:)

    Pozdrowienia:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba sobie żarty stroisz twierdząc, że jesteś już w podeszłym wieku! Ja znam kobiety po 50, które pozwalają sobie na sukienki i wcale nie wygląda to niesmacznie, a ty w ogóle nie powinnaś mieć tego dylematu, bo nie wyglądasz na swój wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Kasia, glowa do gory i nie zapominaj - zycie zaczyna sie dopiero po 30stce!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najpiekniejszego!
    kochana, w takim wieku jest nakazane noszenie takich slicznych sukienek jaka masz na sobie, nie mozna dac sie zaszufladkowac, ze "mam 30 lat i nie wypada" :P jestes piekna kobieta, pokazuj to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, jaka stara ! To piękny wiek, teraz jesteś stuprocentową kobietą, ja w tym roku skończę dwadzieścia, toż to jeszcze podlotek ze mnie, w Twojej stylizacji bym wyglądała zbyt poważnie, chociaż jest piękna, ale dla na razie tylko na jakas uroczystość. Ciesz się , mała życiem, teoretycznie to zaczyna sie ono i tak po czterdziestce ... :P
    Naj, naj, naj wszystkiego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz obłędnie, kobieco, z klasą, po prostu, jak gwiazda:)
    STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukieneczka i szpileczki;) bardzo fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow, jaki piękny, urodzinowy look! Bardzo mi się podoba - prosto i klasycznie, okulary dodają jeszcze większej elegancji! :)
    Nie pozostaje nic innego jak zaśpiewać sto lat.. a więc 100 lat, 100 lat, 100 lat! Wszystkiego najlepszego! :* Nie podlizuję się teraz, ale nie wyglądasz na 30 lat, dałabym Ci góra 25!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo dziekuje za zyczenia i komplementy!!! Moze ta trzydziestka faktycznie nie jest taka zla?? :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego dobrego! ;)
    wyglądasz świetnie, i wcale nie na 30 lat. nie żartuj że nie pasuje Ci ta sukienka! pasuje idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tej sukience! Wręcz oszałamiająco! ;)

    No i wszystkiego najlepszego! ;* Nic się nie martw, podobno kobieta im starsza tym lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚLICZNIE !! Cudowna sukienka ! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spełnienia marzeń życzę z okazji urodzin :* Sukienka bardzo ładna i niby dlaczego miałaby nie odpowiadać 30-latce? Po pierwsze - nawet na 30 lat nie wyglądasz, lecz zdecydowanie młodziej, po drugie - taką sukienkę to nawet jakbyś miała 40 lat to mogłabyś założyć, bo cudnie w niej wyglądasz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog !!

    Obserwuję i licze na rewanż :)

    Zapraszam http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz cudnie :) Mnie za rok czeka magiczna 3 z przodu ...

    OdpowiedzUsuń
  21. moja droga wygladasz pieknie i bardzo kobieco, mnie tak szczerze przeraza ten wiek ale mysle ze to tylko w naszych glowach, wazne na ile sie czujemy a ubiorem mozesz tylko sie odmlodzic ;) pozdrowionka z Manchesteru xxx obserwuje oczywiscie i zapraszam do mnie xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkego Najlepszego ;)
    A sukienka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyczucia stylu. Jest super! Z okazji urodziny życzę wszystkiego najlepszego no i dodaję do obserwowanych :) Może mogę liczyć na to samo ?? Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. STO LAT STO LAT!! Dopiero po 30stce życie sie zaczyna!!!!!!!!!!!!zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. hehehehehhe, podomki moja droga polecam;p
    30tka to nie przelewki;p
    ja sama już dawno przestałam dbać o siebie...podomka, wałki i jadę;p

    ...a tak serio, co Ty gadasz?;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Heh, myślę, że nie ma co popadać w paranoję, mi 30 też już stuknęła i dopiero się rozkręcam. Wyglądasz bardzo kobieco i myślę, że o tym wiesz, a post to taka kokieteria :)
    Pozdrawiam
    ps. sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzydziestka to rzeczywiście jakaś magiczna granica: było się dziewczyną a jest się dorosłą i świadomą (również swoich zalet i ograniczeń) kobietą... Oprócz standardowego "wszystkiego najlepszego" życzę Tobie Kasiu wytrwałości w prowadzeniu bloga i jeszcze wielu ciekawych postów a także wiernych czytelniczek! Urodzinowe całusy. Asia - czytelniczka :))).

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkiego najlepszego, przepieknie wygladasz :) jak dla mnie 20stka jak nic :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo, bardzo, bardzo wszystkim dziekuje za mile slowa!!! Jestem w szoku - tyle milych komentarzy a liczba dziennych odwiedzin przekroczylam chyba ze 3 albo 4 razy dotychczasowy rekord.:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. KOchana, po pierwsze, najlepsze życzenia, spełnienia wszystkiego, o czym zamarzysz, więc wybieraj marzenia z głową :) Po drugie, dzidzia-piernik CI napewno nie grozi, obłędnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzidzia piernik - dobre - nam chyba tez nie co?

      Usuń
  31. Ach to ty :) No ja Coco a ty Audrey tylko spiąć włosy :)Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, to brakuje jeszcze tylko Jackie i Grace.;-)

      Usuń
  32. Po pierwsze wszystkiego najlepszego, a po drugie wygladasz fantastycznie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego, pięknie wyglądasz, nie powiedziałabym że masz 30 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz absolutnie REWELACYJNIE!!!!!!!!!!!! Kochana sto lat ........ rycząca Trzydziecho.......... zobaczysz w końcu jak się bawią dorośli :P :D:D:D Będzie pięknie :)))
    Ukradłabym Cię całą..... no i Twoje buty!!!!!!!!!!!!! :P:))))))

    OdpowiedzUsuń
  35. no i jak tam...dzisiaj, trzydziestko??:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj - bol w krzyzu, kolana trzeszcza, wzrok tez juz nie ten - starosc nie radosc.;-))

      Usuń
    2. heheheh, mówiłam, że to nie przelewki;p
      to co, widzimy się w Przychodni??;p

      pozdrawiam ciepło;)

      Usuń
    3. Zajmij mi kolejke. :-)

      Usuń
  36. świetna sukienka,buty przecudne, ogólnie boska stylizacja, takie klimaty lubię najbardziej!
    jesteśmy równolatkami ja też jestem rocznik 82, zawsze powtarzam, że 1982 to rocznik typu: "limited edition" hehe
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej ale mi wstyd! Jak ja mogłam przegapić ten post!!!!
    Już nadrabiam :)
    Normalnie zaskoczyłaś mnie Kasiu :) 30lat jej! Jakoś mi się kojarzyło że Ty góra 24 masz :) Zresztą na tyle wyglądasz :)
    Wszystkiego najlepszego Kochana :) życie zaczyna się po 30-tce :)myślę że to jest najpiękniejszy wiek dla kobiety :) no i najbardziej seksowny(jako niedoszły seksuolog wiem co piszę ;P )
    Ślicznie wyglądałaś,sukienka jest jakby szyta na Ciebie-piękna!!! uwielbiam też Twoje butki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana!! Tak podejrzewalam, ze musialas przeoczyc, bo na Ciebie zawsze mozna liczyc, jesli chodzi o komentarze.:-))

      Usuń
  38. Spozniego wszystkiego NAJ NAJ. 100 lat. A co do sukienki to na pewno wypada :) Boska stylizacja. No i zazdroszcze tych butow i torebki!

    OdpowiedzUsuń
  39. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    ale super wyglądasz.
    świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  40. Ode mnie też wszystkiego dobrego - spóźnione ale szczere:) i Kochana - jak najbardziej noś takie sukienki, bo wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. tak spóźnione życzenia i ode mnie ;) wspaniale wyglądasz w życiu nie dałabym Ci 30 lat wyglądasz młodo, świeżo i naturalnie po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana nie jedna 30 stka chciałaby wyglądać tak jak Ty ! Po prostu super !

    Wszystkiego dobrego ! :)



    Obserwuję i zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful mum! I love your style:X lovely blog.I'm happy to follow u
    Would you like to follow each other?

    SandraB.ro

    OdpowiedzUsuń
  44. sukienka niepowtarzalna! :) również obserwuję i będę zaglądać jak najcześciej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz przepięknie .! zakochałam sie w sukience i butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego najlepszego!
    Sukienka jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzidzia piernik to będziesz wyglądać jak się będziesz ubierać inaczej niż dotychczas ;p Masz fajny styl, na którym aż chce się oko zawiesić i coś nie coś podpatrzyć, dzięki temu w życiu nie pomyślałabym że masz 30...
    Podobno teraz zaczynasz lepszą część życia, więc powodzenia :)
    I wszystkiego Najcudowniejszego!

    OdpowiedzUsuń
  48. wszystkiego dobrego :) niech kolejne lata będą jeszcze lepsze ;)
    heh :) ja mam pełno kolczyków, a może ze 2 takie ulubione ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podoba mi się stylizacja, prosta a zarazem stylowa

    Pozdrawiam i oczywiście obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ♥ nie wygladasz nawet na 20 lat :) Wygladasz pzreślicznie :D no i spoźnione ale szczere 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz wspaniale, co za klasa:) A co do wieku to dałąbym Ci góra 25;)

    OdpowiedzUsuń
  52. spóźnione życzenia urodzinowe! :) mnie przekroczenie tego wieku czeka za 3 lata :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeżeli Ty masz 30 to połowa dwudziestek ma czterdzieści. Wyglądasz rewelacyjnie i to nie wazelina,a szczere spostrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładnie zestawione :) Set tak po uczniowsku na szóstkę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego najlepszego
    Piękna sukienka! ;-)))
    Ślicznie ci w niej! ;-)))
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochana wygladasz kapitalnie.Sukieneczka, dodatki i twoje piekne włosy. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow, wyglądasz oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kasiu, świetnie wyglądasz w takim kroju sukienek. W ogóle jesteś śliczna. :)
    Zupełnie nie wyglądasz na trzydziestkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna sukienka, gdzie mogę taka nabyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienke kupowalam jakies 1,5 roku w COS wiec niestety raczej nieosiagalna. Ale gdybys chciala odwiedzic kiedys ten sklep to w Polsce jest chyba tylko jeden w Warszawie na ulicy Mysiej, niedawno otwarty.

      Usuń
  60. iekna mega-kobieca stylizacja.. buty magiczne ehh zazdrosze i mam nadzieje ze kiedys dorownam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. To, że jesteś "stara" jest niczym, bo jesteś zdrowa, ułożyło Ci się życie i jesteś po prostu szczęśliwa. Niejedno dziecko z trzeciego świata i jeszcze feralnego domu zamieniło by się z Tobą miejscem. Nie rozumiem takiego przejęcia świeżych 30latek.

    Pozdrawiam mimo to
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bylo napisane z przymruzeniem oka. A to, ze na blogu pisze raczej o rzeczach blahych (pomijajac post o chorobie Alzheimera), nie oznacza, ze mam poukladane zycie. Dziecko z trzeciego swiata na pewno by sie zamienilo ale Pani, Pani Agnieszko prawdopodobnie nie ( chociaz to tylko przypuszczenie, nie znamy sie w koncu).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...