poniedziałek, 25 czerwca 2012

Tureckie wesele


Zostalismy zaproszeni na slub i wesele naszych znajomych. Juz pod koniec kwietnia dostalismy emailem bardzo ladne powiadomienie o slubie z informacjami kiedy sie odbedzie i gdzie - co wedlug mnie jest bardzo fajnym pomyslem a kilka dni temu dostalismy zaproszenie w formie papierowej. Przyszly pan mlody jest Turkiem a przyszla panna mloda Niemka (przeszla na wiare narzeczonego). Slub i wesele odbeda sie pod koniec sierpnia w Istambule. Nie mialam jeszcze okazji tam byc, a tym bardziej byc gosciem na prawdziwym tureckim weselu wiec mysle, ze bedzie to ciekawe doswiadczenie. Zaproszonych zostalo 200 osob, bedzie to calkiem spora mieszanka kulturowa – oprocz Turkow i Niemcow bedzie tez spora grupa gosci pochodzenia zydowskiego i jeszcze kilka innych narodowosci (dokladna relacje zdam po powrocie) , w tym dwie osoby z Polski (my :-)).





Nie mam jeszcze stuprocentowej pewnosci, w jakim stroju wystapie, na pewno nie zaloze niczego z wielkim dekoltem i bardzo krotkiego. :-) Co myslicie o tej sukience??


Z przodu.



Z tylu.


 

38 komentarzy:

  1. wow, jaka mieszanka kulturowa :) sukienka swietna, idealna na taka okazje moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesele będzie na pewno ciekawym przeżyciem :) Sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super takie wydarzenie przyżyć :) A sukienka ładna , ale nie myślałaś żeby była bardziej dopasowana bo z tyłu może wyglądać trochę jak worek bo nie ma wcięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjeciu dobrze nie widac ale ta pierwsza warstwa jest przeswitujaca i widac pod nia dopasowana sukienke.:-)

      Usuń
  4. ojej jak fajnie, super iść na takie wesele gdzie będzie tyle kultur :)
    sukieneczka bardzo mi se podoba!
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cool - bomba będziesz najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zwlaszcza wsrod tych wszystkich megapieknych Turczynek.:-DD

      Usuń
  6. sukienka sliczna, wesele bedzie na pewno wielkim przezyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mieszanka wybuchowa ! ;)) na pewno będziesz się świetnie bawić. Podpatrz modę w tych krajach i załóż coś co zaskoczy wszystkich (oczywiście tak jak mówisz nic krótkiego, ani wyzywającego)

    proponuje obserwację ;) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie mieszane wesela są świetne :) sama miałam właśnie takie wesele mieszane... polacy...grecy...arabowie...plus goscie z Armenii i Albanii plus Amerykanie... było super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to musialo byc rewelacyjnie i wesolo.:-)

      Usuń
  9. ach Istambuł :) sukienka piękna! skromna,klasyczna ale też widać że ślicznie zwiewna,jesteś szczuplutka więc będziesz wyglądała cudnie :) a mierzyłaś ją już? :) myślę że jak dodasz fajne szpileczki i biżuteryjną kopertę będzie mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z mojej szafy, tylko z lenistwa wstawilam zdjecie z internetu.:-) Myslalam wlasnie, zeby dobrac do niej jakies bardziej ozdobne i barwne dodatki.:-)

      Usuń
  10. Uwielbiam śluby:) Kolejna taka uroczystość przede mną w październiku. Co do sukienki, myślę, że jest oryginalna, ale ja bym postawiła na kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu ja również znając ich kulturę postawiłabym na kolor! Choć fason sukienki ciekawy jednak kolor moim zdaniem trochę za spokojny jak na tureckie wesele... Przy okazji będąc w Stambule warto zostać kilka dni i zwiedzić miasto :) czego Tobie życzę! Pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wish I could understand everything!If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Win 100 euros giveaway to spend on Bit Tiendas!
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa sukienka, rzeczywiście mogłaby idealnie pasować na taką szczególna uroczystość. W tamtych stronach można kogoś bardzo łatwo urazić swoim strojem, więc trzeba uważać :

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się sukienka bardzo podoba :)

    P.S. Też brałam ślub 25 sierpnia, tylko, że w 2007 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka bardzo gustowna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. taguje Cię :)
    http://milkusia87.blogspot.com/2012/06/10-bedow-ktore-kazda-dziewczyna-powinna.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award.Szczegóły na moim blogu! http://rasz-rush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję :)
    sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka, będziesz się prezentować bardzo elegancko i co najważniejsze możesz poszaleć z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany ta sukienka jest przeboska ! <3 ma bardzo ciekawy krój i do tego Mistrzowski kolor ! Mega !

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sprawa, miałam okazję być na weselu hinduskim co prawda w scenerii brytyjskiej, mile wspominam, oczywiście trzeba się było również zadekoltować ;)
    Kreacja nr 1 jak dla mnie fajniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ta sama sukienka z przodu i z tylu. Zaraz podpisze zdjecia.

      Usuń
  22. Excellent post. can we follow each other??

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, tak - nowy aparat i nowy obiektyw, ostatnie oszczędności wydane, ale efekt mnie satysfakcjonuje! :D
    Wow, ale świetnie, zazdroszczę Wam! Byłam w Turcji w 2 lata temu, strasznie mi się podobało, a Nasza przewodniczka z wycieczki też opowiadała Nam o zwyczajach, czyli tematu wesel nie ominęła! W Istambule niestety nie była, a chciałabym bardzo móc pozwiedzać to piękne miasto.

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie się podoba, jeśli "wbijesz się" w ich kanon, rewelacja...;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę takiego wesela:) sukienka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka :) oj jestem ciekawa takiego wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sukienka jest na prawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ta sukienka jest przepiękna, a Ty ze swoją figurką będziesz się w niej prezentować fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...