środa, 25 lipca 2012

Bye bye Louboutin!!!


Zdecydowalam sie odeslac buty. Mysle, ze za te cene nie ma sensu kupowac butow, do ktorych nie jestem przekonana. Zostawilabym je bez namyslu gdyby nie byly z lakierowanej skory. Lakierki kojarza mi sie z wielkim wyjsciem, a wielkie wyjscie = wysokie szpilki. :-) ALE odkrylam, ze w Istambule, do ktorego sie wybieramy na wesele jest sklep firmowy Lououtin!!!!! I nie tylko Louboutin ale tez Manolo Blahnik!!!!!! Nie moge sie juz doczekac wizyty w butikach Mistrzow!!! 



15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wesela w Istambule:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiec, buty sa ladne, ale masz racje jesli nie jestes pewna na 100% to nie kupuj. Ja tak tez ostanio kupilam buty...tak niby chcialam ale i nie i na koniec kupilam. Ostatnio sprzedalam je za polowe ceny. Mam nauczke:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju takie śliczności :) Ale gratuluje Kasia samozaparcia,ja pewnie gdybym już je miała u siebie to za nic bym nie oddała ;)
    Ale faktycznie, jak już płacisz sporo za butki to nie po to żeby leżakowały w pudle i się kurzyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, jakbys zobaczyla ile ja mam w szafie butow i ubran nieuzywanych.:-D

      Usuń
  4. Pa pa buciki.
    Jednak jeśli buty nie były noszone to bezsensu zajmowały one miejsce w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no i dobrze , poluj na te wyższe , mając te zawsze byś się zastanawiała czy tamte nie byłyby fajniejsze ( a zdecydowanie są :) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana masz jedyny (a właściwie już nie masz) model butów Louboutin, który chciałabym mieć właśnie czarne, właśnie lakierowane i właśnie 10 cm, a właściwie tylko 10 cm! Zdradź mi proszę gdzie je dorwałaś? ;) jak możesz daj info u mnie ;) a co do Twojej decyzji to brawo za rozsądek mi niestety często go brakuję przy zakupach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, to szkoda, ze nie napisalas 3 godz wczesniej, bo wlasnie przed momentem przyszedl zamowiony kurier po paczke z butami. Moglam Ci je odsprzedac (to byl nr 39,ten model kupuje sie ok pol numeru wieksze). Kupilam na net-a-porter.com, tylko nie wiem czy oni wysylaja do Polski. W razie czego, jak znajdziesz cos to moge Ci kupic i przeslac.

      Usuń
  7. No i dobrze, że oddajesz ;) lepiej kup sobie takie jakie najbardziej chcesz, żebyś potem nie żałowała :* Ja zawsze chciałam mieć niebieskie oczy, ale teraz większość osób [zwłaszcza mężczyźni :P ] zwraca uwagę na moje oczy i im się podobają ;) więc sama też się przekonałam do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uuuuuhhhh ale ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze takiego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie, nie dość, że zwiedzisz Istambuł, to jeszcze odwiedzisz butki Manolo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że znajdziesz tam piękne buty dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a jednak... ale masz rację nie ma co uszczęśliwiać się na siłę skoro nie jesteś przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  13. takich decyzji mi brakuje :) cięzko mi sie rozstac z czym kolwiek :))
    buciki sliczne :*
    zapraszam do mnie
    http://kiramode.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...