czwartek, 19 lipca 2012

Christian Louboutin - Pigalle


Mialy byc zdjecia z urlopu ale potrzebuje na szybko Waszej porady. Wczoraj kurier przyniosl paczke, a w niej – buty Christian Louboutin - Pigalle . Na ten model butow ale z 12 cm obcasami poluje juz od dluzszego czasu. Niestety, kiedy tylko pojawia sie w jakims sklepie, znikaja w zastraszajacym tempie.:-( Dlatego tez, kiedy w jednym ze sklepow internetowych zobaczylam model z nizszymi, 10 cm obcasami od razu kupilam z mysla, ze w domu na spokojnie przymierze i zastanowie sie co dalej – odeslac czy zostawic? No i teraz mam dylemat, jak myslicie – odeslac i czekac az gdzies pojawia sie te z wyzszym obcasem (pieknie sie prezentuja ale sa bardzo niewygodne), czy zostawic te (nie robia takiego wrazenia ale da sie w nich chodzic)?

Przypominam tez o rozdaniu, ktore niedlugo sie konczy!







79 komentarzy:

  1. Ja również był zostawiła, są piękne, na mnie wysokość obcasa 10cm robi ogromne wrażenie. Szpilki zakładam raz w roku, o ile idę na jakąś imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę masz aż taki dylemat? Zastanawiasz się, czy lepsze wyższe, NIEWYGODNE buty, czy niższe WYGODNE? Nie wierzę... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja milosc do nich jest slepa.:-))

      Usuń
  3. możesz je albo zostawić, albo przysłać do mnie, ja się nimi zaopiekuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanów się na czym Ci zależy: wygodzie czy wrażenie? Myślę, że od wygody zależy czy będziesz je nosić częściej czy rzadziej. Jeżeli kupisz te niewygodne i nie będziesz w nich chodzić, to po co Ci one będą? By stały w kącie..? Decyzja należy do Ciebie.

    Jak chcesz się obejrzeć za konsultantką Oriflame to ja nią jestem. Z jakiego miasta jesteś? Zastanów się czy sama nie chciałabyś być konsultantką Oriflame i mieć kosmetyki dla siebie o 30% tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie bym zostawiła..10 cm szpilki to już szczyt moich możliwości chodzenia w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm jeśli możesz mieć buty wygodne, w których będziesz chodzić, albo niewygodne, które będą leżeć w szafie wybierz pierwszą opcję :) tych 2cm nie widać na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym zostawiła ;) Skoro wyższe są niewygodne to po co ryzykować i później mają tylko stać i się kurzyć, a tak niższe będą lepiej służyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak poza tym wątpię żeby ktoś po ulicy chodził z linijką i mierzył ile cm mają Twoje Louboutiny. W końcu ta marka sama się obroni ;)

      Usuń
  8. Cuudeńka :)))) zostaw oczywiście :) a na 12 poluj dalej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne! nie zostawiaj ich sobie, od razu przyślij je do mnie i po kłopocie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama w sumie miałabym dylemat, czy postawić na wygodę, czy efekt :) Jednak myślę, że wygoda jest ważniejsza! Zostaw! Są śliczne
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostaw !!! Ja poluję już na nie tak długo, że te niższe przyjęłabym z otwartymi ramionami!!! Zazdroszczę! A jaki to rozmiar - chętnie odkupię w razie czego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj kupuje buty w rotmiarze 38,5 albo 38, od czasu do czasu 39. Ten model trzeba brac pol numeru wiekszy wiec wzielam 39 i sa dobre, mozliwe nawet, ze 38,5 tez by pasowaly ale nie chcialam ryzykowac. Dam znac jak jednak wezme a potem sie rozmysle.:-)

      Usuń
    2. Moge Ci odradzic tylko zakup przez personal shopper, co prawda kontaktowalam sie tylko z jedna osoba ale krzyknela mi prawie drugie tyle.:-/

      Usuń
  12. Wiem wiem, wygoda wazna ale w tych 12cm nogi wygladaja o wiele zgrabniej, no i tylko slyszalam, ze sa niewygodne ale sama ich nie mierzylam nigdy wiec moze nie jest tak zle?:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są :) jednak mówisz że są nie wygodne wiec zastanów się czy bedziesz miała ochotę z dumą w nich chodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie odesłać. Jeśli marzyłaś o 12 cm to zdecydowanie takie powinnaś kupić. Pamiętaj, że trzeba dbać o każdy szczegół w tak ważnych elementach. To niby tylko 2 cm, ale z drugiej strony to AŻ 2 cm.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sa przepiękne!
    Klasyczne szpilki.
    Nieśmiertelne.
    Zostaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj wiem co czujesz...niby jestes zadowolona ale...no wlasnie to ALE nie da Ci spokoju:)))buciki sa przepiekne ale zawsze bedziesz myslala o tych wyzszych:)))achh...ta czerwona podeszwa...niesmiertelny znak rozpoznawczy:)
    pozdrawiam Kasiu i zycze trafnego wyboru:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne:)
    przesliczne:)
    klasyczne ....... aaaa zostaw:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostaw!!!! Nizsze są lepsze !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. są piękne - dla mnie obcas wiesz jaki:)- 12 wzwyż wiec ja wole wyższe ale zostaw i kup jak będą te z większym a te sprzedasz po porównaniu :)jak tamte wyższe okażą sie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite! zazdroszczę <3 i ja bym ich nie odsyłała :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli czujesz, że skradły Ci serce-nie odsyłaj

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne klasyczne szpilki!!!!:):*:*:**:
    Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:):*
    ślicznie!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:*:*:* i zapraszam oczywiście do mnie:P:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne buciki....wprost idealne szpilki, mega kobiece i mega sexowne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są chyba do chodzenia i ważne, żeby były wygodne. Ja bym zostawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog , dlaczego dopiero teraz na niego trafiłam ?:)
    Swietne stylizacje :)
    Szczerze mówiąc radzę Ci odesłać bo jestem pewna,że będziesz ciągle myśleć o tych wyższych i te będą Cie niesatysfakcjonować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Bardzo mi milo.:-)) Z wyzszych na pewno nie zrezygnuje, bede szukac dalej.:-)

      Usuń
  26. Moim zdaniem lepiej zostawic;) ja tez jestem pazerna na centymetry i dla mnie mniej niz 10 cm nawet nie wchodzi w gre a najlepiej jak jest 11:P ale chyba lepiej jednak miec 10 i chodzic niz 12 i patrzec;)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne ♥

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. nie zamieniaj ich są idealnie...♥

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja jednak wolałabym 12cm, bo moim zdaniem są o wiele bardziej efektowne, a wygoda... cóż... sama po swoich butach wiem, że czasem jestem w stanie się poświęcić i chodzić w niewygodnych butach, ale za to jakich pięknych :))

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym polowała dalej na te wyższe ale pewnie ile ludzi tyle opinii :P

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  31. według mnie te są super, nieprzekombinowane i myślę, że mają optymalną wysokość :) a czy dwa centymetry to aż taka znowu przerażająca różnica? ;) mam jeszcze jedno pytanie - ile dałaś za te cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest roznica.:-) 440 euro z przesylka.

      Usuń
  32. wszystko fajnie, ale ja w życiu bym w takich nie uszła nawet 10 cm :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostaw sobie te, też prezentują się rewelacyjnie, a przynajmniej będziesz mogła w nich często się pokazywać. Natomiast tamte faktycznie mogą być niewygodne.

    OdpowiedzUsuń
  34. butki genialne :) podoba mi się ta czerwień od spodu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne buty :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cute shoes
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. oh my gosh, they are absolutely stunning!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie robią wrażenie! Klasa, zostaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszczę, są boskie! zostaw; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Te buciki są prześliczne, ale ja bym je chyba odesłała i zdecydowała się na te 12 cm;)

    obserwuję i zapraszam do siebie --> http://agusiiak.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zostawić ! :) ta wersja też pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale piękne szpilki. :)
    P.S. Przy okazji zapraszam na konkurs u siebie jakbyś miała ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szalona :) W jakiej cenie takie buciki?

    Tak poza nurtującą mnie ceną, piękne, eleganckie, klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Postaw na wygode;) mam buty, które mają ponad 13cm, za pierwszym razem wytzrymałam w nich 8 9 godzin, ale następne razy juz były gorsze;) stasznie mnie nogi bolały i nie dało sie wytrzymać. Te twoje buciki nawet bez wyzszego obcasa są eleganckie i bardzo ładne;) radzę zostawić :) nie pożałujesz:)
    zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję!:) co do butów-ja wybrałabym te, w których da się wytrzymać i chodzić, a te prezentują się naprawdę elegancko!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Osobiście bardziej podobają mi się te 12, widać różnica ;) Ale skoro te wyższe trudniej jest dostać...zostaw, albo zaryzykuj ;)
    :**

    OdpowiedzUsuń
  47. tak, te w których da się chodzić :) zostaw, na pewno zrobisz z nich użytek i do wielu stylizacji będą pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. w sumie to może lepiej, że je odeślesz, bo jednak taka cena nie jest niska, wręcz przeciwnie i gdyby miały leżeć to moje wyrzuty sumienia nie dały by mi spokoju:) Ja kupiłam podobny krój bucików niedawno, w szpic, na 11 cm szpilce, ale były tak sztywne i nie wygodne, że bez zastanowienia je odesłałam i utwierdziłąm się w przekonaniu, że zdecydowanie wolę zaokrąglone noski:)

    Przy okazji, informuję, że rozpoczłam dziś na swoim fanpage na FB rozdanie, zapraszam jeśli masz ochotę na dodatkowe kosmetyki, np. Mary Kay:)

    http://www.facebook.com/pages/Syllunia/469074499775758

    OdpowiedzUsuń
  49. u mnie juz sie poprawia;) zaczyna wychodzić słonko i świetnie grzeje;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zostaw! :) Te też zwracają uwagę i są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kosmetyk jak najbardziej polecam :)

    Marzę o butach Louboutina
    Myślę, że powinnaś zostawić te, są również piękne i co najważniejsze nie będziesz musiała zmieniać na inne 2 godziny po wyjściu z domu. Stawiam na te z 10cm obcasem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana ja bym zostawiła ! Wyglądają super a jak jeszcze są wygodne to czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja bym je sobie zostawiła, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  54. są piekne..ja bym zostawiła..ale wiesz mam 180 cm to pewnie dlatego nie wzięłabym wyższych;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tollllllllllllllll!!! du glückliche !! :-))))))))))

    http://profdrskinnybitch.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  56. a w jakim sklepie je kupiłas? naprawdę są niewygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. net-a-porter.com Krazy taka opinia ale kilka dni temu kupilam w koncu te 12cm i uwazam, ze nie jest tak zle.:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...