poniedziałek, 23 lipca 2012

Zestaw kosmetykow otrzymuje...

 Dziekuje Wam bardzo za udzial w rozdaniu. Poniewaz sama nie lubie czekac zbyt dlugo na ogloszenie wynikow, nie trzymam Was dluzej w niepewnosci. :-)



Wszystkie zgloszenia.:-)



Prosze asystentke o pomoc.:-)



  Zestaw kosmetykow otrzymuje...


Zestaw kosmetykow otrzymuje owieccccka! Gratuluje! 
Mam nadzieje, ze moje kolejne rozdania beda cieszyly sie rownie duza popularnoscia.
Chetnie tez uslysze Wasze opinie na temat tego, jakie produkty mialyby sie znalezc w kolejnych rozdaniach.:-)

20 komentarzy:

  1. Cudna asystentka :)) gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki.
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem zaskoczona :))) Dziękuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje;) ja bym niemała nic przeciwko, gdyby następny konkurs był z identycznymi nagrodami ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Ja jak Karola;) uważam, że mogą być identyczne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarna owca wygrała :))) gratsy

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje:)))) a ja dzisiaj mam owieczki w poscie:)))hihiiii

    OdpowiedzUsuń
  8. uff, trochę odetchnęłam, bo większość ludzi nie pija takich rzeczy jak mleko z kawą i myślałam, że naprawdę jestem z innego świata :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne pudełeczko losujące :) gratuluję zwycięzcy :) ja jakoś chyba przegapiłam to rozdanie ;) następnym razem będę bardziej uważna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do siebie www.madziulex.blogspot.ie ;))


    SUPER :DD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...