poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award


Dwa miesiace temu zostalam nominowana do nagrody Versatile Blogger Award (Nagroda dla Wszechstronnego Blogera) przez rewelacyjna blogerke Rasz, prowadzaca bloga http://rasz-rush.blogspot.com (dziekuje bardzo i przepraszam, ze pisze o tym dopiero teraz).





Zasady:
-Nominujesz 15 blogów,którym wg Ciebie należy się taka nagroda
-Poinformuj blogerów o tym, że zostali przez Ciebie nominowani
-Przedstaw 7 faktów o sobie
-Podziękuj blogerowi, który Cię nominował 
-Dodaj nagrodę The Versitale Blogger Award do swojego posta
 

7 faktow o mnie:

1.    Od 2005r. (z polroczna przerwa) mieszkam w Niemczech. Najpierw w Meerbusch, potem w Düsseldorfie (uwielbiam!!!!) a obecnie w Monachium.

Monachium
 
2.   Mam obsesje na punkcie butow i torebek. Moja szafa peka w szwach, nie mam juz gdzie ich przechowywac ale nic mnie nie powstrzyma przed zakupem kolejnych!



3.     Przez ok 6 lat bylam blondynka.







4.  Zaden styl nie jest mi obcy! Przechodzilam juz etap chodzenia w glanach, skorach, czarnych koszulkach z Nirvana, Metallica, The Doors itp, mialam nawet jednego dreda. :-D Byla tez faza „rozowej blondynki“ – baaardzo krotkie spodniczki, szpilki, bluzeczki wiecej odslaniajace niz zakrywajace, blond wlosy, solarium (patrz: zdjecia powyzej) . :-)))) 
 
5.    Mam fobie. Niektorzy boja sie pajakow, inni wezy albo myszy ale to mi nie straszne - ja boje sie glist, dzdzownic, gasiennic, larw i innych tego typu oblych robali bleeeee. W szkole, w ksiazce od biologii kazdy rysunek i zdjecie z takim robalem zaklejalam, zeby nie musiec na to patrzec (wyobrazacie sobie moje meczarnie, kiedy omawialismy przekroj dzdzownicy i budowe tasiemca?!). Do pewnego czasu brzydzily mnie nawet pluszowe gasiennice i dzdzownica Magda z bajki o Pszczolce Mai!! :-D


6.  Skoro juz jestesmy przy strachach – jestem strasznym boi dudkiem, nieraz boje sie zostawac sama w domu na noc, czy zejsc w nocy do piwnicy – od razu wyobrazam sobie jakies duchy, czajacych sie psychopatow mordercow, slysze jakis podejrzane dzwieki (przysiegam, ze kiedys w nocy slyszalam jakis dziwny glos/dzwiek!). Nie obejrze dobrowalnie zadnego horroru! Kilka razy probowalam ale umieralam ze strachu jeszcze zanim zaczelo sie dziac „to straszne“.  


7.     Uwielbiam amerykanskie filmy z lat 50.! 






 
Do nagrody nominuje:

34 komentarze:

  1. hehehe ale ten blond mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, bardzo mi miło. Ja też kiedyś byłam blondynką, najpierw do 5 roku życia, potem włosy zciemniały mi na maxa, a potem miałam etap na blond pasemka ;)Teraz wróciłam do naturalności ;)no i można zaoszczędzić na fryzjerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kiedys bylam mala blondyneczka z loczkami.:-) To prawda, fryzjera nie trzeba czesto odwiedzac, no i wlosy tak sie nie niszcza rozjasnianiem.

      Usuń
    2. Dzięki wieloletniemu rozjaśnianiu pozbyłam się połowy włosów, a moja Zosia też teraz blondyneczka, a potem pewniej jej włosy zciemnieją ;)

      Usuń
  3. Jeszcze raz dziekuję Ci za nominację :) Pamiętam Cię właśnie jako blondynkę, a co najlepsze ja też nią kiedyś byłam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz tez koniecznie wstawic na bloga zdjecia z blond wlosami.:-)

      Usuń
  4. witaj Kasiu:))))
    bardzo Ci dziekuje za wyroznienie...jest mi niezmiernie milo:)))kilka dni temu bralam jednak juz udzial w tym tagu...wiec jesli masz ochote poczytac 7 rzeczy na moj temat to zapraszam:)))niektore fakty o Tobie mnie zaskoczyly...np. ten o blondynce...ehh...jak widac wszystkie mamy ten etap za soba hehe...zdecydowanie wole Cie w ciemnych wloskach:)

    pozdrawiam Cie serdecznie...buzka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez te moje ciagle wyjazdy mam zaleglosci blogowe. Na pewno zajrze i poczytam.:-))

      Usuń
  5. bardzo dziękuję za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam filmy z lat 50.! Świetne i stylowe ciuchy aktorek z tamtej epoki (Audrey Hepburn, Kim Novak) :))). Łaaaał! Jakie odważne czerwone ściany! To u Ciebie w domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam mieszkalam kilka lat temu, zanim sie przeprowadzilam do Monachium.:-)

      Usuń
  7. Ja też się boję w nocy schodzić do piwnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! Jakie piękne to Monachium! :) Jeśli znajdziesz chwilkę to zerknij na moją nominację http://jakzmienicsiebie.blogspot.com/2012/08/tag-liebster-blog-award.html Zrewanżowałam się za Twoją nominację z maja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie lepiej Ci w czarnych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajniutki blog :) zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. wow you are so cute!

    just found your blog and love your aesthetic! and heyy i actually just started a new blog! i'd love if you'd come take a look and follow, if you like!

    xo,
    http://joellespassionfashion.blogspot.com/

    ps: if you follow, let me know by commenting on my most recent post. then i'll skip over to your blog and follow you back! :]]

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję! Bardzo miłe wyróżnienie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę ze mamy ta samo obsesje buty i torebki

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana dziękuję ci bardzo za nominacje, strasznie mi miło :) A obsesje butów i torebek mamy taką samą - moja szafa pęka w szwach a mi ciągle mało :) pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. w blondzie bym Cię w życiu nie poznała! :) dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie w blondzie;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania dowolna para butów;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś otagowana http://kosmetyczny-raj.blogspot.com/2012/08/kilka-sow-o-mnie-czyli-zostaam-otagowana.html :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje bardzo..postaram jak najszybciej poskladac odpowiedzi...bylas sliczna blondynka..ale ładnemu we wszystkim ladnie
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziki za wyriznienie...postaram sie jak najszybciej naskrobac cos o sobie:-)
    Buty juz sa-dzieki :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, bardzo dziękuję za wyróżnienie;))

    pozdrawiam serdecznie;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. ...p.s. ...no i siłą rzeczy i ja Ciebie nominuję, bo zaglądam tu non stop;))

    http://olalallola.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej ;) dawno mnie tu nie było ! ;)
    Ciekawe informacje o Tobie !
    Pozdrawiam Cię serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi, ze mnie ponownie odwiedzilas.:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...