piątek, 12 października 2012

Moj wybor – H&M jesien-zima 2012


Nie jestem wielka fanka H&M. Uwazam, ze ich ubrania sa kiepskiej jakosci, nie mowiac juz o butach czy torebkach. Ja natomiast naleze do osob, ktore wola kupic sobie mniej czy tez rzadziej ale za to rzeczy lepszej jakosci. Jednak za kazdym razem, kiedy znajduje w skrzynce pocztowej nowy katalog, od razu rzucam sie do przegladania jego zawartosci i jeszcze nigdy nie zdarzylo sie, zeby nic mi nie wpadlo w oko.:-) Niestety kiedy otrzymuje paczke z zamowionymi rzeczami zawsze okazuje sie, ze wiekszosc nadaje sie do odsylki ( na szczescie jest darmowa). I tak do nastepnego katalogu.:-)
Denerwuje mnie tez to, ze czasem zdarzalo mi sie zamowic dwa identyczne towary ale w dwoch zamowieniach i okazywalo sie, ze roznia sie od siebie  (przyklad – zamowilam kiedys granatowe spodnie, bardzo przypadly mi do gustu wiec zamowilam drugie takie same – nowe spodnie okazaly sie ciemniejsze od pierwszych; zwykly bialy top na ramiaczka – w drugim zamowieniu mial inny material i nie byl juz tak bialy, podobnie bylo z bialym t-shirtem).
Do ich sklepow rzadko zachodze – nie podoba mi sie ich estetyka – jakos tak chaotycznie, ciezko mi cos znalezc, masy ubran wiszacych bez ladu i skladu (pomijajac juz fakt, ze rzadko mam okazje wybrac sie na shopping).
Mimo wszystko mam w szafie troche rzeczy tej marki i od czasu do czasu znajduje cos fajnego.:-)
Przegladajac ich ostatni katalog i strone internetowa upodobalam sobie takie ciuszki:



Bardzo podoba mi sie ten golf, mam nadzieje, ze w rzeczywistosci tez jest taki fajny.



Kaszmirowy sweterek – chyba po raz pierwszy w ofercie, chociaz pewnie najlepszy kaszmir to  nie bedzie.
 





 

Swietna skorzana spodnica w kolorze wina – skorzana olowkowa spodnica to moj must have na ten sezon.



Uwielbiam taki kroj spodnic.



Sukienka – czerwona czy bordowa?






Na specjalne okazje.:-)




Spodnie – po raz kolejny skora i bordo.


 
Klasyczny plaszcz.


 
Zakiet w sam raz na jesien.






22 komentarze:

  1. Też średnio przepadam za H&M - nawet jeśli coś wpadnie mi w oko przeglądając katalog czy blogi innych dziewczyn, to miłość szybko przechodzi po wizycie w sklepie i "wymacaniu" upatrzonego ciuszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter z pierwszego zdjęcia będzie odpowiadał kolorystyce większości Polek. Podoba mi się i on. Oprócz tego ciekawa jest biała koszula (choć nie lubię śnieżnej bieli)z grafiką. Uwielbiam kolor bordowy. Te spodnie skórzane w kolorze bordo wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ta spódnica :-) cudna jest i to tez mój ulubiony fason ... a jeszcze do tego ten kolor :-)

    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy sweterek jest cudowny! widzialam ta biala koszule w kwiatki w H&M - jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w 100% - jaka cena taka jakość chociaż w H&M można znaleźć naprawdę sporo perełek. Trzeba oczywiście za nie troszkę więcej zapłacić, ale czasem warto. Golf bordo fantastyczny - po pracy biegnę do H&M / zobaczymy jak z jakością / mam nadzieję, że nie 100% akryl :).

    OdpowiedzUsuń
  6. mam mieszane uczucia co do h&m,osobiscie kupuje tam ubranka dla dzieci, w mojej szafie mam poki co jeden swetr z tego sklepu.jednak przy najblizszej wizycie w centrum handlowym zajrze tam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OJ SWETEREK MA PIĘKNY WZÓR- TO FAKT JEST CHAOTYCZNIE- JA KUPUJE TAM PRZYPADKOW ALE WIĘKSZOŚĆ RZECZY MAM Z H&M- A Z UBRANEK DLA DZIECI WOLE KAPPAHL- przepraszam włączył mi się caps hie hie hie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez uwazam ze w h&m panuje niemilosierny chaos, ciezko mi sie tam odnalezc ale kilka fajnych rzeczy wylowilam:)))
    pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowałam pół roku w H&M... never ever. Ale sukienka czerwona cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy sweter i spódnica skórzana bardzo fajne.

    W H&M można znaleźć fajne rzeczy, często niestety na jedno pranie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie z Toba ze w H&M panuje chaos i trzeba sie naprawdę naszukać żeby coś znaleźć. Albo znajdziesz a nie ma Twojego rozmiaru... ale przeglądasz inne rzeczy a tam włożony twój rozmiar ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam sentyment do hm. i chociaz juz tam nie kupuje, to ciagle gdzie przez przypadek natrafiam na te rzeczy na ebayu i to za takie pieniadze, ze grzech nie wziac:)
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolekcja chyba i ja się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ich ołówkowe spódnice super się w nich czuję . Piękna ta bluzka biała z kwiatami i sukienki tez mi się podobają. Lubię tam kupować ale pamiętam jeszcz 2 lata temu co wchodziłam do h&m dziwiłam się, że ktoś kupuje tam a teraz ja fortunę tam zostawiam. jakość nie najlepsza ale wiele ubrać fajnie leży na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. W H&M zawsze kuszą mnie ciuszki dla moich dziewczynek - czyli dział dziecięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrazilam sie ostatnio do h&m i rzadko tam zagladam. Ale podobnie jak Ty bardzo lubie przegladac ich katalog...szkoda tylko, ze zamowione rzeczy w rzeczywistosci nie wygladaja juz tak pieknie....

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te rzeczy z katalogu wybrałaś.Mam nadzieje, że się nie rozczarujesz tym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. WYbrałaś same piękne rzeczy! Ja lubię H&M, ale stacjonarnie, żeby móc przymierzyć i dokładnie obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...