środa, 3 października 2012

Na luzie


Przez ostatnie kilka dni moj komputer byl w naprawie i  troche sie za Wami stesknilam.:-)
Dzisiejszy stroj - na luzie. Ci, ktorzy zagladaja na moj Facebookowy Fan Page znaja juz ten zestaw – to jeden z moich ulubionych na wypad do miasta. Oczywiscie wysokosc obcasow jest odwrotnie proporcjonalna do dlugosci trasy, ktora musze przebyc – kiedy czeka mnie dluga droga do przjscia szpilki zamieniam na trampki. :-)










kurtka –Armani Jeans
koszulka – Zara
spodnie – Stradivarius
torba – Prada
bransoletki – nn
zegarek – Michael Kors
buty – Zara
okulary – Ray Ban

82 komentarze:

  1. Kasiu, jestem zachwycona tym zestawem....pieknie wygladasz...swietne polaczenie ciuchow...no i te buty...miodzio:)
    buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba..fajnie dobrane dodatki ...w butach jestem zakochana..dziekuje jeszcze raz za nominacje, nareszcie znalazlam czas i odpowiedzialam;-)
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne szpilki, świetne połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebka, butki pasują tu idealnie ożywiając całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladasz Kochana i ciesze sie ze wreszcie moge zobaczyc wpis .. bo ostatnio mialam z tym maly problem:))) pozdrawiam serdecznie ppapapapapapap

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie ujęcie - najlepsze! Podobnie jak Ty zmieniam szpile na płaskie buty gdy mam dużo chodzenia. Kurteczka jest śliczna a torba oczywiście zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam sie w Twoich bucikach :)))) a torebeczki to zazdroszczę- jest cudowna! w okularkach wygladasz świetnie - całośc super :)))
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sie ciesze ze w koncu chlodniej jest z znowu moge wlozyc jeansy...juz tesknilam za nimi:-)wxgladasz promiennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, na luzie, ale dodatki dodają smaczku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny zestaw :) Prosto i na luzie tak jak lubię. Ale torebka... do pozazdroszczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak było wielkie "bum" na te sandałki :) Powiem Ci, że wybrałaś rewelacyjny kolor tych butków - skradłabym Ci je z miłą chęcią!!! Wyglądasz świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. sycę oczy i zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie wygladasz!
    pozdrawiam

    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz :) zazdroszczę torby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udany zestaw na luzie - ze szczyptą elegancji :))) W codziennym pędzie ja zdecydowanie częściej wybieram takie swobodne zestawienia :). A Ty Kasiu? Częściej "na luzie" czy "na galowo" (a może do pracy)? Pozdrawiam ciepluteńko. Asia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.:-) Ja na codzien tez czesto tak na luzie z nutka elegancji. W mojej szafie ciezko doszukac sie czegos sportowego, dominuja raczej eleganckie i "wyjsciowe" ubrania ale niestety na plac zabaw czy do sklepu nie bardzo pasuja a to sa teraz moje najczesciej odwiedzane miejsca, przynajmniej do czasu, az Zosia nie pojdzie do przedszkola.:-)

      Usuń
  16. bardzo ładnie, lubię takie zestawy :) Będę tęskniła za takimi zimą :(

    A buty mają piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podoba mi sie Twoja torebka :)
    Swietny zestaw: bardzo kobiecy i na luzie

    OdpowiedzUsuń
  18. love this outfit! the heels are fab :)

    www.sultanassanctuary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw - niby luźny, codzienny, ale ma coś w sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. SUPER! Bardzo mi się podoba. :)
    Torba i buty skradły moje serducho. :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zwyklak. Na torebkę nie mogę się napatrzeć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz świetnie! torebka jest rewelacyjna, uwielbiam takie do ręki ! każda twoja stylizacja jak oglądam zachwyca ! poza tym masz pięknego skarbka :)
    pozdrawiam , będę na pewno odwiedzać buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziekuje!!!!! Straaaasznie mi milo!

      Usuń
  23. Zakochałam się w butach i w torebce po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. No i po raz kolejny się powtórzę.... UWIELBIAM JEANS + SZPILE !!!! <3 :D Wyglądasz super luzacko w tych szpilach :D Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie proste zestawy;)
    Torebka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  26. te buty nigdy się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. torbę bym przyjęła! droga była? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tania jak barszcz.;-)) Dostalam w prezencie na 30. urodziny.:-)

      Usuń
  28. Fajny set, taki bardzo świezy:) Boska torba!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zestawienie, bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog i świetne z Was dziewczyny :-))))) dzięki za wizytę u mni:e :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tą torbę! ;) Zawsze prezentujesz się nienagannie! ;) Kiedyś byłam na Twoim blogu (zanim zaczęłam posiadać swojego) i doskonale go pamiętam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bosko wyglądasz! urzekły mnie buty.. od razu poznalam ze to ZARA :) dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny outfit :) Torebka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty znakomite!
    Nie mówiąc o torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Buciki świetne, lubię połączenia żywych kolorów.
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie. Do miłego
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz, piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super stylizacja i świetna torebka, ale ja bym założyłam inny kolor butów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. sliczne buty ;) bardzo podoba mi sie outfit ! :D

    zapraszam do siebie,obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne te buty. Super strój, lubię takie.
    Kasia, jeśli chodzi o sałatkę to seler nie jest w puszce tylko w słoiku i jest z ananasem. Już to poprawiam bo może źle napisałam. Sorry

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny zestaw - bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie! :) wygodnie, luźno, ale stylizacja "ma to coś" przez co nie jest nudna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow,wyglądasz tu przepięknie! :) Stylizacja totalnie w moim stylu.
    Dzięki za odwiedziny u mnie, ja od razu obserwuję!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  43. I love love LOVE your bag!!!
    http://please-freeze-time.blogspot.de/
    xx Jules

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam takie looki ! podoba mi się wszystko z osobna i w całości zestawienia , niby nic wielkiego a tworzy genialny casual , prosto i z klasą !

    OdpowiedzUsuń
  45. Strój niby prosty, zwyczajny, ale te buty dodają pazura całości !
    Bardzo mi się tu podoba, dlatego też chcę być na bieżąco i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. warum ist dein blog auf polnisch (denke ich mir das es das ist) und du schreibst bei mir deutsch :D? ich finds gut aber so kann ich deine Text gar nicht lesen :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardz mi się podoba kompozycja koloru butów i stroju :)
    Kobieta z klasą ! O tak !

    Zapraszam do mnie - napisz mi proszę komentarz
    odwdzięczę się napewno :*
    smilepleasepleease.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny zestaw :) buty i bransoletki to kropka nad "i" pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne buty !!!
    No i torebka :)

    http://www.olastory.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wygodnie i z klasą :)
    piekny zegarek :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz bardzo interesująco. wydaje mi się, że taka kolorystyka ubrań świetnie pasuje do Twojego typu urody ;)
    podoba mi się też biżuteria (bransoletki), nie jest przypadkiem z http://arteobijou.com/ ? piękne rzeczy tam można znaleźć, na dodatek każdy może skorzystać z kodu uprawniającego do 10% rabatu: 59201PWT ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Torebka, torebka, torebka... cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. You look beautiful girl! Really amazing, those heels!
    Thanks for your comment on my blog,
    would you like to follow each other?

    alisvolatpropiisdairy.blogspot.com

    With love, M

    OdpowiedzUsuń
  54. Love the bag and the sandals!

    http://thestyleattitude.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  55. Całość super, buty piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny outfit jednak troszkę na bardziej "ekskluzywny" portfel, nie każdy sobie może na to pozwolić. Tak czy siak, wyglądasz zjawiskowo. :)
    Zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Your shoes are amazing, love this outfit!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your jeans, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Also make sure and enter my Shopbop giveaway for a chance to win a 100$ giftcard to spend on designer goods!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  59. podoba mi się Twój styl:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  60. ~PINK~
    Śliczny zestaw. Bardzo podoba mi się torebka. Mam nadzieję, że kiedyś uzbieram sobie na czarną ;)
    Zapraszam : nvyandpnk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...