środa, 17 października 2012

Orzelek


Koszulke z orzelkiem kupilam juz jakis czas temu ale nie mialam okazji zaprezentowac na blogu zestawu z nia (ten post jest troche do tylu z trendami :-)). Bluzka jest jedna z moich ulubionych – jej sklad to 100% bawelny, przyjemnie ja sie nosi i co najfajniejsze – mozna ja rozciagac na rozne strony nadajac w ten sposob tu i owdzie bardziej luzny ksztalt, nie trzeba jej tez prasowac a przechowuje sie ja zwinieta i zawiazana w supel.:-)
Jak pewnie niektorzy zauwaza – identyczna torebka ale w kolorze zoltym byla juz tutaj.

W sobote jade do Polski na 2,5 tygodnia ale od czasu do czasu bede zagladala tutaj i na Wasze blogi.:-)

Planuje tez zrobic gwiazdkowe rozdanie i mam do Was pytanie – macie jakies zyczenia odnosnie nagrod? :-) Wolicie produkty do pielegnacji ciala, twarzy czy wlosow? A moze cos do makijazu? Wolicie wiecej, tanszych produktow, czy jeden ale drozszy, markowy? A moze nagrody podobne do tych, ktore byly w ostatnim rozdaniu (tutaj)?













 

koszulka – Robert Kupisz
spodnie – H&M
torebka – Coccinelle
buty – Christian Louboutin
 

93 komentarze:

  1. swietna prezentacja koszulki z orzelkiem :) i te buty...ah...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dołączam się do tego komentarza, prezentacja jest świetna. Obserwuje z przyjemnością.
      www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

      Usuń
  2. O Chryste, marzę o takich butach ! Zbieram się już nie wiem ile żeby sobie taki sprawić..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie. Do twarzy i/ lub włosów. Np. próbki Vichy, bananową odżywkę do włosów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna koszulka! Patriotyczna! :) wygladasz bardzo seksownie w tych spodniach, masz naprawde doskonala figure!

    OdpowiedzUsuń
  5. Labuty są cudowne, jeśli kiedyś będę mogła sobie pozwolić na takie szpilki, to ten klasyczny model jest na pierwszym miejscu baaaardzo długiej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz zgrabny tylek. Wow..buty oczywiscie do pozazdroszczenia

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna koszulka ! stylizacja trafia idealnie w mój gust ! prosto a jak świetnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz fantastycznie, prosto, ale bardzo stylowo, jedna z lepszych stylizacji z tą bluzką, bo większość była przesadzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny zestaw, wszystko mi sie tu bardzo podoba. zaczynajac oczywiscie od butow, piekno samo w sobie.

    pozdrawiam Kacha

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby banalnie a jak szykownie! Udana stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja!!!Przepięknie w tym zestawie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mysle nad zakupem tej koszulki. Fajny polski akcent,szczegolnie jak mieszka sie za granica..

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś oszałamiająca uwielbiam kupisza jest bezbłędny- bez wyjątku podziwiam każdą jego pracę - a ta koszulka jest moim marzeniem :) buty bez komentarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo fajne rzeczy ale niestety bardzo drogie. Cena koszulek jest jeszcze do przelkniecia jak sie ktos bardzo na nie napali ale sukienki czy kurtki...:-/

      Usuń
  14. Prosto i bardzo seksownie zarazem!!!
    p.s: Czy spodnie sa jeszcz dostepne w hm?? Moje niestety sie porwaly :-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Spodnie kupowalam w lutym/marcu wiec raczej ich juz nie ma ale widzialam na stronie podobne.

      Usuń
  15. Kochana............ Twoje szpile!!! Ten klasyk normalnie marzy mi się od lat.... :)))
    Wyglądasz normalnie bosko w tym zestawie!!! :)
    Udanego pobytu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta koszulka jest super!
    pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne Szpilki!!! A co do całego zestawu, to z początku średnio mi się podobał... Jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do skórzanych spodni...ale to już historia ;p Bardzo mi się podoba całość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw! Napaliłam się na tą bluzkę, ale cena mnie niestety przeraziła :((

    OdpowiedzUsuń
  19. Te szpileczki są takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny set :)))Bardzo zgrabnie !pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. prezentujesz sie bombowo..ale spodnie masz najbardziej wpadajace w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna koszulka. Widziałam ostatnio podobną w Zarze. :)
    Obserwujemy? :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne spodnie !:)

    Dziękuję bardzo za komentarz ;*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Skórzane spodnie nigdy do mnie nie przemawiały ale to kwestia gustu :) za to Ty wyglądasz w nich rewelacyjnie :) koszulka fajna aczkolwiek ciekawa jestem jej ceny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.:-) Koszulka kosztowala (o ile dobrze pamietam) 350zl.

      Usuń
    2. czyli mój budżet studencki by mocno ucierpiał i musiała bym głodować półtora miesiąca... xD

      Usuń
  25. Z męskiego punktu widzenia stwierdzam, że stylizacja zasługuje na bardzo duży "+".
    Z resztą nie tylko ta jedna :)
    Bardzo fajny styl, będę chętnie obserwował i wracał często!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu buty 12 cm?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si, udalo mi sie dorwac w Istambule.:-)

      Usuń
    2. A jak się chodzi? :)

      Usuń
    3. Lepiej mi sie stoi i siedzi.:-)) Zartuje. Nie jest zle ale jednak w tym fasonie nie bede juz butow kupowala - wole Decollete - uwazam, ze wygladaja zgrabniej na nodze (porownujac 10cm Decollete i 10cm Pigalle).

      Usuń
  27. wow, przecudny zestaw, wszystkiego Ci zazdroszcze a szczególnie butów!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziekuje za komentarz:)

    Tegoroczna kolekcja Kupisza bardzo mi sie podoba, luz, wolnosc i swoboda. Wybralas jeden z lepszych modeli:). Duzo Cie to kosztowalo?

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna stylizacja :) świetny t-shirt :) dziękuję za wizytę i miły komentarz:) zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. T-Shirt świetny, ja mam w wersji Wanted :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja. Skórzane spodnie jak najbardziej Ci pasują. W sumie przy takiej figurze możesz wszystko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. koszulka świetna, podoba mi się! :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz;) Rewelacyjne są te spodenki;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie wyglądają obłędnie :) Figura idealna

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniała stylówka *.* Masz idealną figurę *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. wygladasz fantastycznie :) :) masz swietna figure :) obserwuje i licze na rewanz! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna torebka ! a ty pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  39. koszulka swietna ;)
    tak jak cały twój look ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Po prostu genialnie!!! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Woow this outfit is really classy, I like what you did there! Keep it up your blog is very interesting! Please check out my new post, thanks :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się ta koszulka od Roberta Kupisza. Sama ostatnio poluje na skórzane spodnie dlatego one też bardzo przypadły mi do gustu. Całość przykuwa uwagę.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz idealnie :) Bardzo mi się podobają takie patriotyczne motywy!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Połączenie orzełka ze skórzanymi spodniami bardzo mi się podoba.
    Cały set świetny.

    OdpowiedzUsuń
  45. Umieram z zazdrości jak patrze na buty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie wyglądasz, brak słów, pięknie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super outfit! Całkowicie mój styl więc jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  48. beautiful!!! great post and pics
    i follow you now ;) i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  49. love your look so much, simple yet stylish
    great blog, would be happy if we could follow each other :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne butki:) Zdziwiłam się, że koszulkę przechowuje się zwiniętą. Co do rozdania, proponuję więcej tańszych produktów, aby więcej blogerek miało szanse na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kasia you look stunning!! Love all the pics! I'm your newest follower. Would you like to follow me back? :)

    xx Olivia

    http://0liviaschoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam bluzkę i buty <3 Bardzo fajny outfit :)
    xo
    E.

    OdpowiedzUsuń
  53. Thanks so much dear, I have just followed you :)
    Would be happy if u could like my facebook page http://www.facebook.com/TheFruityThing too!?
    Talk to u soon :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi Sofia´s mom!! Just found your blog...I like very much your pics and your style...you just got a new follower!! Would you like to follow me back? I would love that!!
    Look forward to your next post!!
    A wonderful weekend for you and your family!!
    love,

    www.treasure-kiste.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale masz zgrabniutką figurę :)
    Orzełek jest megaa :D

    OdpowiedzUsuń
  56. nice outfit, I really love your casual style :) <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz moje wymarzone szpilki! Pilnuj ich, bo daleko nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. I love your outfit and trousers are similar as mine in my post today!
    kss from Spain
    ,-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny zestaw. Masz bardzo zgrabną figurę ;) Pozdrawiam :) AlicjaKlara

    OdpowiedzUsuń
  60. po pierwsze to rewelacyjny blog!
    po drugie to super outfit!
    po trzecie nie tylko ten outfit jest super :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniała jest ta koszulka!:o

    OdpowiedzUsuń
  62. Wygladasz absolutnie swietnie - nic bym nie zmieniła. A buty sa po prostu cu-dow-ne! :)

    Pozdrawiam,
    https://mon-cherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Buuuuuciki ukradnę je ;p;pp żartuje Masz super figurkę a przede wszystkim prezencje więc we wszystkim wyglądasz oszałamiająco! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnie wygladasz !
    zapraszam do mnie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudeńka od Louboutina! <3 A jak z rozmiarem tych butów? Faktycznie mają zawyżoną rozmiarówkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest roznie z rozmiarem. Nieraz kupuje 38,5, nieraz 39 a zdarza sie i 38, zalezy od marki i fasonu buta. Pigalle mam 38,5 (mierzylam 39 i byly za duze) wiec az tak bardzo zawyzone nie sa ale dla pewnosci mozna zamawiac pol numeru wieksze.

      Usuń
  67. Kasiu, dziękuję bardzo za odpowiedź. :)

    Tak, buty zamówiłam na net-a-porter. U mnie niestety jest ten problem, że mam bardzo wąską stopę i wszystkie buty zsuwają mi się z pięty. Pigalle mają wszytą gumową tasiemkę, dzięki czemu trzymają mi się na nodze, jak żadne inne buty wsuwane. Nie mogę więc za bardzo wybrzydzać i szaleć z modelami, ech. ;)

    Pozdrawiam ciepło, Karina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...