wtorek, 9 października 2012

Szampon bananowy - The Body Shop


W moim ostatnim rozdaniu (tutaj) jedna z nagrod byl szampon bananowy firmy The Body Shop.  Szamponu wczesniej nie uzywalam ale kiedys przemknela mi gdzies przed oczami jego dobra recenzja wiec kupilam tez jeden dla siebie. Dzis podziele sie z Wami moja opinia na jego temat.



 
Banana Shampoo, The Body Shop

Opis producenta:
Szampon, ktory nie tylko „pysznie“ pachnie ale rowniez w delikatny sposob oczyszcza i pielegnuje wlosy, a takze nadaje im blask i gladkosci.

Moja opinia:
Szampon ma swietny zapach (oczywiscie bananowy :-)), nie pozostaje on jednak na wlosach po myciu. Ma kolor miodu i gesta konsystencje. Dobrze sie pieni. Nie moge powiedziec, jak z jego wydajnoscia, bo jak widac, nie zuzylam go zbyt duzo. Czy jestem zadowolona z produktu? Niestety nie. Szampon placze mi wlosy, trudno mi je po myciu rozczesac (nie uzywam odzywki) , wlosy staja sie „tepe“ i z gladkoscia i blaskiem (jak obiecuje producent) nie maja nic wspolnego. Na pewno nie kupie go ponownie ani dla siebie ani jako nagrode w konkursie.

Sklad:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Musa Paradisica Fruit, CocamidopropylBetaine, Glyceryl Hydroxystearate, Sorbitan Sesqulcaprylate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Mel, Panthenol, Polyquatemlum-7, Stearic Acid, Citric Acid, Parfum, Disodium EDTA, Ascorbic Acid, CI 19140, CI 14700

27 komentarzy:

  1. miala, wyprobowalam.. oprocz ladnego zapachu nic pozytywnego nie moge o nim powiedziec!A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki tej firmy i Yves Rocher wogule mnie nie interesuja. Nawet nie zagladam tam. Kiedys dostalam jakis balsam z TBS, ale nie zrobil na mnie zadnego wrazenia. Obie marki sa mi zupelnie obojetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie marki chyba głównie biorą pod uwagę to, że lubimy ładne zapachy.

      Usuń
  3. Polecam jednak stosować odżywkę po umyciu włosów. Najlepiej do spłukiwania. Mnie interesuje odżywka bananowa z tej samej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuje olejowanie wlosow wiec olej przed myciem + odzywka "po" to juz troche za duzo jak na moje wlosy - nakladm tylko odrobine na koncowki (bez splukiwania). Dostalam probke tej odzywki kiedy kupowalam szampon ale szalu nie bylo.:-/

      Usuń
    2. stosujac olejowanie tym bardziej powinnas uzywac odzywki po umyciu.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. A to musze poszukac jakiejs dobrej.:-)

      Usuń
  4. Kochana zostałaś otagowana :)
    Serdecznie zapraszam:
    http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/10/i-projekt-denko-otagowana-czyli-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem fanem tej marki... - wrecz odwrotnie niby reklamuja sie na takich eko a sama zobacz czy ten sklad ma cos wspolnego z eko?? chemii napchali -na drugim miejscu Sodium Laureth Sulfate ...., .. 100 razy bardziej wole od ich maselek , balsamow i zeli produkty alverde .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, od dawna juz nie nie uwazam ich za eko-firme ale mimo to nieraz mam ochote cos wyprobowac.:-)

      Usuń
    2. no wlasnie dziwna jest to troche firma . ....
      pozdrawiam Cie Kasiu serdecznie pa Agata

      Usuń
  6. A szkoda, bardzo lubię zapaszki owocowe,takie mdłe,np bananowe:) Ale jak plącze włosy to odpada:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach takiego szamponu to ja jeszcze nie miałam ,szkoda, że się nie spisuję

    OdpowiedzUsuń
  8. albo piękny zapach i reklama xD albo idealne włosy xD zawsze jakos to ma się do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  9. ok może szału nie było ale ten zapach, omg ten zapach był wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie.. dużo niedobrego o nim słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj szkoda , bo pewnie "słono" kosztuje. Lubię takie smakowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi tez nie podszedl mimo cudownego zapachu..
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że się sprawdził. Uwielbiam zapach bananowy, ale to trochę za mało, żeby się na niego zdecydować. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. trafiłam tu z ModnejPolki i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To jestem zaskoczona, że nie sprawdził się, bo ma w składzie standardową chemię szamponową. Zwykle szampony bez chemii po kilku użyciach powodują matowienie włosów i problemy z rozczesaniem. Muszę używać szamponów bez chemii, ale co kilka myć używam z większą ilośćią chemii w składzie, żeby włosy dobrze wyglądały.
    Kiedyś kilka kosmetyków z TBS wypróbowałam i jakoś zachwytu nie było. Stosunek jakości do ceny im dobrze nie wychodzi. Jedynie byłam zadowolona z serum z witaminą C, dawno to było i nie wiem czy dalej jest sprzedawane.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zakupiłam ostatnio odżywkę na bazie miodu tej samej firmy...
    też wyczytałam o niej same superlatywy .... efekt powalający wygladałam jak porazona prądem po wysuszeniu włosów hihihihi

    także niestety tylko ,,tarka do stóp" jest the best z body shopu i mogę ją osobiście polecić....a kosmetyki niestety rozczarowują :-(

    Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze u mnie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie cierpię gdy szampon plącze włosy i utrudnia rozczesywanie. Sam zapach to za mało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej jak przeczytałam " szampon bananowy" to aż mi ślinka pociekła. Jednak jeśli plącze to odpada w przedbiegach bo moja kręcona szopa by tego nie przeżyła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...