piątek, 9 listopada 2012

TAG - Moje wlosy w pigulce


Do zabawy zaproszona zostalam przez Anite z http://cococollection.blogspot.com/
Dziekuje za zaproszenie. :-)




Zasady TAGu:

1. Odpowiedziec na 13 pytań.
2. OTagowac 5 osób ( oczywiście poinformowac je o tym ).
3. Podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.


1. Twój naturalny kolor włosów:
Brazowe.

2. Twój obecny kolor włosów:
Na gorze mam odrosty a nizej to, co pozostalo z ostatniego farbowania w salonie fryzjerskim (w kwietniu lub pod koniec marca).:-) Zawsze farbuje na odcien najbardziej zblizony do naturalnego tylko niestety po niecalych 2 tyg pojawiaja sie miedziano-kasztanowe przeblyski, ktorych nie cierpie!!

3. Aktualna długość Twoich włosów:
Niecale 40 cm. Z przodu sa krotsze, cieniowane.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Aktualna dlugosc jest ok.

5. Jak często podcinasz końcówki:
3-4 razy w roku.

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:
Falowane, chociaz po ciazy troche sie wyprostowaly.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Nie wiem.:-)

8. Jakie są Twoje włosy ( np. normalne, przetłuszczające się, suche itp. ):
Normalne, troche zniszczone farbowaniem.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:
Wlosy myje 2-3 razy w tygodniu. Przed myciem stosuje olejowanie wlosow (ze wszystkich wyprobowanych olejkow najbardziej lubie Khadi Amla i olej kokosowy). Nieraz pozwalam wyschnac wlosom, nieraz nakrecam je na walki i czekam az same wyschna a nieraz susze wlosy suszarka. Ok 2 lata temu zrezygnowalam z uzywania prostownicy, co polepszylo stan moich wlosow. 
Do mycia wlosow uzywam ostatnio szamponu Seborin, ktory ma za zadanie wzmocnic wlosy i przciwdzialac ich wypadaniu (po ciazy troche mi sie przerzedzily). Potem odzywka. Jesli modeluje wlosy i mam w planach jakies „wyjscie“ przed modelowaniem uzywam preparatu zwiekszajacego objetosc wlosow (Balea, Föhn Lotion) a po - pudru zwiekszajacego objetosc (Balea, Trend It Up, Volumen Puder) – to moje ostatnie nabytki.

10. Czego nie lubią Twoje włosy ( np. wiatru, silikonów itd. ):
Wilgotnego powietrza. To moja wielka zmora! Juz po kilku minutach moje wlosy sie pusza i ukladaja wedlug wlasnego widzimisie.:-(

11. Co lubią Twoje włosy ( nawilżanie, olejowanie, itp. ):
Moje wlosy bardzo polubily olejowanie.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura:
Na codzien lubie miec wlosy zwiazane – najczesciej w kucyk albo jakis niedbaly koczek – tak jest najwygodniej. Na wieksze okazje lub kiedy mam czas modelowac – rozpuszczone. Niestety tworzenie wymyslnych fryzur nie jest moja mocna strona.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówic to co by powiedziały:
 „Obetnij nas!!!“ ;-)

+  Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? ( pytanie opcjonalne )
Nie pamietam dokladnie ale chyba od 15-16 roku zycia. J

Do wziecia udzialu w zabawie zapraszam:

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za otagowanie, bardzo mi miło. Moje odpowiedzi na ten tag znajdziesz tutaj: http://recenzjekosmetykowniktwielkiona.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Ci Kasia , biorę się do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi. Wyslalam Ci maila...mam jedno pytanko....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...