wtorek, 4 grudnia 2012

"All I Want For Christmas Is You" :-)

Dzis po raz pierwszy w tym roku uslyszalam w radiu swiateczna piosenke. Nareszcie!!:-) Uwielbiam swiateczny klimat – pieknie ustrojone wystawy sklepowe, ulice i choinki udekorowane lampkami, bozonarodzeniowe jarmarki pachnace pieczonymi kasztanami i migdalami, swiateczne dekoracje, zapach pomaranczy i mandarynek... A kiedy w radiu coraz czesciej slysze „White Christmas“, „Mistletoe And Wine“, „Last Christmas“ czy „Santa Claus Is Coming To Town“, nie mowiac juz o tradycyjnych polskich koledach - to marzy mi sie tylko jedno – zeby grudzien trwal przez 60 dni.:-)









sweter – H&M
spodnie – Zara
torba – Gianfranco Ferre
buty – Prada
bransoletki - nn


47 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam świąteczne klimaty!!! już od dwóch tyg. oglądam dekoracje świąteczne~!! Co do zestawu- wyglądasz cudnie, wręcz idealnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i torebka są wprost fantastyczne, a całość dobrze się komponuje :) Też kocham święta, a jak zobaczyłam tytuł posta to od razu usłyszałam Mariah Carey :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O nieee, ja nienawidzę piosenki Last Christmas!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny strój i cudo buty. Ale masz ładne brwi ;)
    uwielbiam piosenki świąteczne też już słyszałam w radiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Probowalam nadac im inny ksztalt i pogrubic ale niestety w niektorych miejscach nie chca rosnac.

      Usuń
  5. Ślicznie Kasiu, sweter uroczy. Świąteczne piosenki już słychać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne botki! Piękne, klasyczne, ten zameczek z tyłu - idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jesienne kolory :)
    Ja sie cieszę kiedy słyszę te świąteczne piosenki, ale tylko przez pierwszy tydzień, pózniej mam już ich dość...

    OdpowiedzUsuń
  8. do jakiego magazynu modowego pozowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  9. buty...Kaśka, butyy!!!:D

    pozdrawiam świątecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie wygladasz Kasiu:)i jak wloski Ci urosly!no no...jestem pod wrazeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swiąteczne klimaty? Jestem na TAK!!! A Ty wyglądasz jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful outfit!

    http://iamxcessp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemny outfit, a ty masz wyjątkową urodę, taką tajemniczą i egzotyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehh, dzieki. Ja tam sie sobie srednio podobam. Nie lubie miec miec robionych zdjec bez okularow, za ktorymi daloby sie schowac:-)

      Usuń
  15. Ciekawy makijaż i fryzura Kasiu - taka stylizacja na lata 60-te (trochę kojarzy mi się z Laną del Rey - to zamierzone?) :). Sama się umalowałaś i uczesałaś czy jakaś "siła fachowa"? Pozdrawiam cieplutko. Asia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura i czesciowy makijaz robila mi kolezanka, ktora robi fotki ale profi fryzjerka i makijazystka nie jest.:-) Lana del Rey nie byla zamierzona, tak wyszlo.:-)

      Usuń
  16. piękny zestaw, całość na wielki plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przeslicznie wygladasz:))))))) tak jak lubie- gustownie i elegancko :))))))))))))
    - Kasiu przyciemnilas wlosy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic nie robilam z wlosami. To moje odrosty.:-) Moze na zdjeciach troche ciemniej wyszly.

      Usuń
  18. ja właśnie słucham w radiu świąteczne piosenki :) A do tego za oknem pruszy śnieg, uwielbiam ten klimat. Mogłoby tak zostać do świąt :)

    Fajny zestaw, szczególnie sweter mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zestaw,sweter jest piękny :)) obserwujemy??
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw :)
    Buty i ponczo cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz po prostu bosko! :)
    Zdjęcia śliczne :).
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sweter-nigdy nie pomyślałabym, że to H&M
    A z tymi piosenkami mam podobnie-słucham do znudzenis

    OdpowiedzUsuń
  23. KASIA ...SUPER! Pieknie wygldasz :)) pozdrawiam mikołajkowo:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam taki sam sweter tylko że w granatowym kolorze bardzo go lubię. Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak przynajmniej 2-3 razy dziennie słychać White Christmas, to znak, ze Święta tuż, tuż ;)
    Fajny zestaw, no i te buty.. Piękne są.
    Taka fryzura bardzo pasuję do Ciebie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Fenomenalne jest to okrycie. I w kolorze, który bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  27. buty i torba są przecudowne!
    uwielbiam takie klasyki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. tytuł posta- moja ulubiona zagraniczna piosenka świąteczna :D:D:D
    Bardzo fajny zestaw i świetne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. you look so cute;)

    waiting for you in my blog)
    http://yuliasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. piekny zestaw;))
    ten sweter cudo;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek jest genialny a o butach nie wspomnę...cudeńka same prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  32. o matko sweter jest porpstu cudowny ! lece do hm :D

    zapraszam do konkursu do wygrania BIŻUTERIA
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweter jest cudny i bransoletki genialne :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. też uwielbiam cały ten świąteczny klimat ;) już pod koniec listopada ustroiłam pokoje, a na "Last Christmas" czekałam, kiedy w radiu poleci (pomimo tego, że na CD mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. You have a amazing style! :)

    Greetings from Denmark


    www.deluxefashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Outfit jak najbardziej na tak! :))
    Obserwuję, by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w Twoich botkach, kolor mają wprost idealny, cały dzień będę o nich marzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę ten sweter jest z H&M? mam praktycznie identyczny, tylko bardziej beżowy z Reserved ;) ach te sieciówki! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...