piątek, 7 grudnia 2012

Moj list do Sw. Mikolaja


Ja tez napisalam list do Sw. Mikolaja. A co mi tam? W koncu bylam grzeczna i dzieckiem tez jestem – mamy i taty. :-) A nuz Mikolaj zajrzy na moja strone. :-)

 
1.     Lancuszek z wisiorkiem – imieniem:




 Zrodla: yes.pl, galeriajubilerska.eu

 
2.     Nowa zawieszka do bransoletki (zawieszke – sniezynke mam juz u Mikolaja zaklepana :-)):



 
 Zrodlo: thomassabo.de

3.     Kosmetyki Paloma – slyszalam o nich duzo dobrego i chetnie sama wyprobuje:





 Zrodlo: miraculum.pl


4.     Ksiazki: kucharska „White Plate“ Elizy Morawskiej – na jej bloga zaglagam regularnie (zaklepane u Mikolaja :-)) oraz „Wiezien nieba“ Zafona:


Zrodla: empik.com, merlin.pl

5.     Torebka clutch YSL (to bede musiala kupic sobie sama):

 
Zrodlo: mytheresa.com

 
6.     Kindle – brakuje juz mi wolnego miejsca na polkach z ksiazkami, sprawdzi sie tez na urlopie czy podczas wyjazdu:





 
7.     Nowe pioro, kolekcja Greta Garbo (to tez prezent do kupienia samemu):




 
A Wy jakie macie gwiazdkowe marzenia?


26 komentarzy:

  1. fajne prezenty - ja chcialabym Kindle i nowy aparat foto ... nie pozostaje mi nic innego jak napisac tez taki liscik :)) buziki Pa Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe prezenty ;) sama chciałabym dostac coś 'kosmetycznego', ale to może od dzieciątka,bo Mikołaj już prezent mi dał ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim regionie przychodzi Mikolaj.W Niemczech tez przychodzi Dzieciatko chociaz chyba tez nie wszedzie.

      Usuń
  3. biżuteria piękna :)

    Ja gdybym napisała list do Św. Mikołaja to biedny padł by na zawał, więc chyba sobie daruję :) Liczę na jego kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spora lista prezentów :D
    ja swoja na razie tworze, jak na razie dominują w niej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, zeby Mikolaj mial wiekszy wybor.:-)

      Usuń
  5. jak już prosisz, to drugi taki sam zestaw dla mnie:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam jedno! żeby udało się wszytko kupić do nowego mieszkania, żeby wprowadzić się 1 stycznia. wystarczy nam gotowa łazienka i kuchnia, mogę spać na materacu dmuchanym zanim wybiore odpowiedni, ale łązienka i kuchnia to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja moge zamienic moj prezent na mozliwosc urzadzania mieszkanka.:-)

      Usuń
  7. moje gwiazdkowe marzenia pozostawię dla siebie, może a nuż się spełnią;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe prezenty :) ale taki wisiorek z imieniem to też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo taki kindle to byłoby coś...

    OdpowiedzUsuń
  10. fajneee- szepnij mu słowko jak juz zajrzy do ciebie zeby zajrzał tez do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły. :) Pochwal się później co dostałaś ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę jakie wymagania, jak Mikołaj trafi na ten wpis to przynajmniej nie będzie rozczarowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy wybrałaś, bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  14. naszyjniki boskie;))
    torebka tez cudowna;))
    +obserwuje;)
    i zapraszam do mnie na swiateczna wymiane;))

    OdpowiedzUsuń
  15. naszyjnik z imieniem piękny <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię powieści zafona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna lista, ale jeśli chodzi o czytnik to i tak wolę książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie w tym roku Kindle na pierwszym miejscu hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile kosztuje taki naszyjnik z imieniem??:)

    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy od dlugosci imienia ale chyba ok 800zl. Ja niestety nie kupilam, bo trzeba czekac na niego ok 8tyg.:-/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...