piątek, 14 grudnia 2012

Moje swiateczne dekoracje.


Poniewaz  i tak zawsze prawie caly grudzien i pierwsza polowe stycznia spedzam w Polsce nie robilam nigdy swiatecznych dekoracji u siebie w Monachium. W tym roku postanowilam jednak udekorowac mieszkanie choc odrobine -  malymi kosztami i nieduzym nakladem pracy.


W zwiazku z tym, ze nie bede miala mozliwosci dodac przed swietami nowego posta juz teraz zycze Wam zdrowych, pogodnych, rodzinnych Swiat Bozego Narodzenia, szampanskiej zabawy sylwestrowej i spelnienia marzen w Nowym Roku!!

Przypominam tez o rozdaniu!!

Swiateczny stroik udekorowany z pomoca mojej malej Zosi. Swieczka - Ikea (ale nie polecam).


Gwiazda betlejemska. Oslonka na doniczke kupiona w tamtym roku.


Choinki i doniczke kupilam w Ikei. Kokardki i dzwoneczki – stoisko z ozdobami na choinke.



Pomarancze ususzylam w piekarniku. Cale ozdobilam gozdzikami.
Wstazeczke znalazlam w szufladzie.:-)



Lampke przewiazalam wstazeczka, zeby nadac jej bardziej bozonarodzeniowy wyglad.:-)


96 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby! Aż dziwnie przyznać, ale nigdy nie miałam takich ozdób z pomarańczy. Myślę, że najwyższa pora to nadrobić ;)

    Wszystkiego najlepszego w te święta Ci życzę :) Spędzenia czasu w rodzinnej pełnej ciepła atmosferze z najbliższymi u boku.

    Do siego roku ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia!:-)

      Usuń
  2. Cudny klimat :) Ususzone plasterki pomarańcza to świetny pomysł, skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko śliczne :-) Czemu nie polecasz świeczki z Ikea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh bo chciałam zaoszczędzić i kupiłam bo była tania a po zapaleniu okazało się, że ona jest tylko pomalowana na czerwony kolor a wosk w środku jest biały i brzydko wyglądają takie spływające po świeczce białe strużki wosku.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź Kasiu, Teraz rozumiem :-) Dobrze wiedzieć, że pomimo iż świeczka jest czerwona, to jej wosk jest biały!

      Usuń
  4. piekne;) uwielbiam takie swiateczne dekoracje;)
    aa pomysł z tymi pomaranczami boski;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeja, jak ja nie lubię zapachu goździków...
    Mój wujek miał w tamtym roku na stoliku taką pomarańczę właśnie z powbijanymi goździkami. Nie byłam w stanie tam nawet minuty usiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie właściwie w ogóle nie czuć zapachu ani pomarańczy ani goździków a miałam nadzieję, że w całym pokoju będzie czuć choć trochę (bo za dużo też nie lubię).:-)) Może ustawiłam je w zbyt "odludnym" miejscu.:-)

      Usuń
  6. te z pomaranczami bardzo fajne;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!
    Pomarańcze i goździki podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne dekoracje - uwielbiam zapach gozdzikow :))) pozdrawiam i korzystajac z okazji - zycze Ci Kasiu zdrowych, spokojnych, rodzinnych Swiat Bozego Narodzenia
    -oczywiscie udanej zabawy sylwestrowej:)))) a w Nowym roku -spelnienia wyzystkich najskrytszych marzen:))))
    Buziaki Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ozoby, ja też już powoli się zabieram za dekoracje świąteczne :)

    Kasiu, Tobie również Wesołych, zdrowych Świąt, pełnych rodzinnej miłości i szampańskiej nocy Sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obrazek numer 3 - naaaaj :D

    Zapraszam serdecznie do poczytania mojego postu o tym, że zakupy są tańsze niż psychiatra:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/2012/12/shopping-is-cheaper-than-psychiatrist.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zawsze mam Gwiazdę betlejemską! Ale te choineczki są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie wyglądają te choinki w doniczce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely, I love Christmas decorations! I am sorry for replying so late. I have been very busy these past weeks :(
    Hope you come back soon!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. O wlasnie o pomaranczy zapomnialam. Mily pomysl:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo klimatycznie, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ozdoby! Bardzo podoba mi się pomysł z choinkami w doniczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. słodko wyglądają te pomarańcze przewiązane czerwoną wstążeczką! mały dodatek a poprawia humor!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje dekoracje też są piękne!!! Wesołych Swiąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te serce jest obłędne!!!!!! Jak je zrobiłaś?????? Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne dekorację :) Lubie takie pierdółki hehe ;)
    Dziękuje za odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne dekoracje :) Najchętniej niektóre bym odgapiła od ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pomarańcze z goździkami to świetny motyw świąteczny :)

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne dekoracje:)


    Wesołych Świąt!:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne dekoracje, uwielbiam świąteczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ozdoby z pomarańczy - świetne, na pewno wykorzystam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. juz u mnie jest opcja dodawania do obserwowanych, nie wiedzialam ze tego nie zrobilam :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Dekoracje śliczne, a cały czas nie mogę się zebrać by coś zrobić. Taka przedświąteczna chandra mnie dopadła.

    Na wszystkie pytania odpowiadam pod komentarzem, aby inne dziewczyny również mogły skorzystać z odpowiedzi. Pa Twoje już odpowiedziałam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak klimatycznie;) Świetna robota;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne dekoracje :)
    Obserwujemy ?
    dziękuje za komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam święta - a Twoje dekoracje są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie dekoracje :) Uwielbiam zapach pomarańczy, więc takie ozdoby są jak najbardziej lubiane :)
    Choineczki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądają te pomarańcze ozdobione goździkami. Zrobię sobie takie do pokoju. Cudowna dekoracja, nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne dekoracje, też mam gwiazdę betlejemską, a niektóre ozdoby robię sama :)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę w pomarańcze powbijać goździki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne dekoracje. Szczególnie lubię takie pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Choinki w doniczce z Ikei wyglądają przepięknie, bez zbędnego przepychu tak trochę minimalistycznie! Bardzo mi się podoba, pasowałoby do mojego domku:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Choineczki i pomarańczki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ależ się nastrojowo zrobiło :) uwielbiam takie świąteczne detalne.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne są takie świąteczne dekoracje :) Uwielbiam nastrój świąteczny :)
    Tobie też Radosnych Świąt! :) Dużo dużo uśmiechu! :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam gwiazdy betlejemskie, są piękne i tworzą świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  42. sa przepiekne!!! ale juz wszedzie swiateczny klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  43. no i super, siła tkwi w prostocie;)

    Wesołych Świąt, Kasiu;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely details!
    follow u hope u follow me back
    kisses
    http://dianadmoda.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownie podkreślasz atmosferę świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurcze w przegapiłam! W przyszłym roku ususze pomarańcze:)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajnie ja tez lubie robic samodzielnie dekoracje swietne sa

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana życzę Ci zdrowych, spokojnych, śnieżnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapraszam na swój blog,a na nim między innymi? (szukaj w starszych postach!!!):bardzo dużo zdjęć z GWIAZDAMI,relacje z premier filmowych,na których byłam i brałam w nich udział,relacja z wizyty w studio telewizji DD TVN,outfity,relacja z premiery płyty MADONNY i dużo czystego lifestyle'u :) OBSERWUJ-uruchomiłam niedawno taką opcję! pozdrawiam,Klaudia :)

    PS świetny blog i notki :) !

    OdpowiedzUsuń
  50. piękna gwiazda, lubię ten pomysł z goździkami, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo ciekawy blog! obserwujemy?:)
    pozdrawiam, ROXANNE:*

    OdpowiedzUsuń
  52. Hey you´ve a wonderful blog!
    If you want we can follow each other
    here and on bloglovin and gfc also
    Let me know!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  53. suszone pomarańcze ! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. wspaniałe, proste pomysły na świąteczne dekoracje:) pozwolę sobie obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  55. Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń życzy http://i-am-diamonds.blogspot.com/
    P.S. Co z nową notką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tydzień jestem w Polsce i nie mam za bardzo możliwości na wstawienie nowego posta. Zaszaleję za to z postami po powrocie.:-)

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  56. Thanks,for your lovely comment,dear.^^
    Maybe follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję Twojego bloga i liczę na rewanż ♥

    http://imemmanuelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. ja z pomarańczy i goździków robię zazwyczaj świeczki, ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne dekoracje! *.*
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześliczne dekoracje! Skorzystam z pomysłów w następne święta :)
    Najlepszego w Nowym Roku:)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowna magia świąt, szkoda, że już za nami:(

    OdpowiedzUsuń
  63. wow to co robisz jest fantastyczne! jestem tu pierwszy raz ale będę odwiedzać to miejsce częściej:) świetne! masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięknie ozdoby, naprawdę świąteczny klimat! Poobserwuję sobie Twojego bloga.:p

    OdpowiedzUsuń
  65. great pics i follow you hope you can follow me too :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog i ciekawe posty! :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie - jeśli Ci się spodoba, to proszę, dodaj także do obserwowanych ;) !

    http://jesuismonika.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Doskonały pomysł z tymi pomarańczami! Tanie i łatwe w wykonaniu a jaki efekt! Dzięki piękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...