wtorek, 22 stycznia 2013

Pobyt w Polsce - zakupowo-swiatecznie.


Podczas pobytu w Polsce mialam zamiar poszalec na wyprzedazach ale kiedy bedac w centrum handlowym zajrzalam do Zary (kiedys moj ulubiony sklep, ostatnio niestety bardzo kiepsko u nich z jakoscia, za to ceny sa coraz wyzsze) i zobaczylam „przeceny“ z 399zl na 279zl i bluzke z cena obnizona o 10 zl zwatpilam . I to maja byc wyprzedaze??!! Czy oni robia sobie z nas, klientow zarty, czy uwazaja nas za idiotow? Zniechecilo mnie to zupelnie do buszowania po sklepach.
Kilka rzeczy udalo mi sie jednak upolowac:


Sukienka COS – przeceniona z 250 na 125zl.
Wlasciwie mialam upatrzona inne sukienke oraz dzinsy ale byly juz wyprzedane.:-(

 

Koszula Dsquared – kosztowala ponad 800zl (nie pamietam dokladnie) a zaplacilam za nia 250zl. oraz dzinsy Diesel.



Kupilam takze:
  
Bransoletke Lilou


 
i lancuszek z wisiorkiem – gwiazdka (W.Kruk seria Kiss Kiss).


 
Zrobilam tez zapas kosmetykow – pokaze je w kolejnym poscie.:-)

 
Na koniec kilka zdjec swiatecznych.




 
Choinka nr 1. :-)


 
Choinka nr 2. 


 
Zosia - Eskimosek karmi z babcia ptaszki (jak ona to mowi – „staszki“ lub „ftaszki“).


66 komentarzy:

  1. Ja wczoraj doszłam do wniosku, że nie stać mnie na wyprzedaże w Zarze :p Chociaż właściwie za większość z tych ciuchów nie zapłaciłabym nawet połowy ich ceny regularnej, jedynie buty są dla mnie do przyjęcia, chociaż też horrendalnie drogie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem ceny w zarze są powalające, jeśli chodzi o jakość zarówno ubrań, dodatków jak i butów, zgadzam się,że nie są warte swojej ceny a ich jakość pozostawia naprawdę wiele do życzenia!

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka Cos jest przepiękna!! Szkoda tylko ze do wawy czy Poznania mam dość daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy super a zdjęcia piękne! Zgadzam się z Tobą co do Zary! To też kiedyś był mój ulubiony sklep, ale coraz słabiej widzę naszą wspólną więź :(

    OdpowiedzUsuń
  5. łańcuszek z kruka fajowy
    no i zdjęcia ze Świąt urocze
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka śliczna :)
    Zdjęcia ze świąt przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się bransoletka od lilou...;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja co do zary tez mam ostatnio podobne przemyslenia ... jakosc naprawde duzzzzzo pozostawia do zyczenia za to ceny ...... przesada ...
    - ostatnio bardzo polubilam za to mango :)))))
    przesliczna sukienke kupilas :)))))))) nie znam tej marki -COS??? zerkne na on-line:))
    pozdrawiam serdecznie pappapaap

    OdpowiedzUsuń
  9. Zara nigdy nie grzeszyła jakością. Zawsze mnie dziwi jak dziewczyny zachwycają się bluzkami z Zary a to zwykłe szmatki. Za granicą one są uważane jak u nas ciuszki z Tesco...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna choinka :) Ja zare przeważnie omijam, jakoś mało co mi się tam podoba ale moze i dobrze bo tak jak napisałaś cena a jakoś kosmos :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do Zary to masz rację: równia pochyła - niestety... A córcia ma szałowe ciuchy :). Szkoda że nie pokazałaś nam swoich świątecznych kreacji - pewnie miałaś ciekawe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jak zwykle to ja bylam fotografem.

      Usuń
  12. tak to jest z tymi wyprzedazami :(
    a córeczka przesłodka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie zwykla koszula, spodnie i sukienka widziałam ladniejsze rzeczy, za taka cene w zyciu bym czegos takiego nie kupila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie takich zwyklakow potrzebuje aktualnie w mojej szafie. Mam za duzo "wyjsciowych" rzeczy a malo okazji, zeby je zalozyc.
      A co do ceny - wole kupic sobie mniej ale lepszej jakosci, zeby mogly mi sluzyc latami.

      Usuń
    2. Zwykle rzeczy w dobrej jakosci mozna kupic duzo taniej np w malych sklepikach, szczerze nie rozumiem mody na galeriowe sklepy które maja podobne rzeczy w powalajacych cenach.

      Usuń
    3. To nie sa rzeczy z galeriowych sklepow. Jesli znasz jakies fajne sklepiki w Warszawie, Legionowie, Podkowie Lesnej lub Monachium z dobrymi jakosciowo i tanimi rzeczami, to chetnie tam zajrze podczas kolejnej wizycie w Polsce.

      Usuń
    4. O ile sie orientuje Zara jest w galeriach przynajmniej w moich okolicach, co do Warszawy nie wiem nie bywam.Po prostu dla mnie nie liczy sie metka a dana rzecz musi mi sie podobac abym ja kupila.

      Usuń
    5. Napisalam, ze weszlam do Zary ale zakupy, ktore pokazalam zrobilam w innych sklepach, nie w galeriach. Zreszta nie jestem przeciwniczka galerii (cieplutko i nie trzeba jezdzic po calym miescie).
      Kto powiedzial, ze ja patrze na metki? Mam w szafie rzeczy z gornych polek ale i takie z bazarku, hal targowych (http://sofiasmum.blogspot.de/2012/03/w-parku.html) czy lumpeksu (http://sofiasmum.blogspot.de/2012/06/zakupy.html). Kupuje to, co mi sie podoba i na co mnie stac. A jesli "zachoruje" na cos, na co w danym momencie nie mam kasy a cena nie jest jak dla mnie kosmiczna, to od tego mam swinke-skarbonke.

      Usuń
    6. Z Twoich wczesniejszych wypowiedzi wywnioskowałam ze dla Ciebie rzeczy ktore sa markowe sa idealnej jakosci i nigdzie indziej nie znalazlabys podobnych rzeczy w co watpie. Ja i tak wole kupowac online bo tez cieplutko i nie trzeba sie nachodzic a paczke dostaje sie do domu.Wole wydawac na cos innego np wakacje a nie drogie rzeczy.

      Usuń
  14. Piekne zakupy . Bardzo podoba mi sie ta koszula i ta bransoletka .
    To fakt w Zarze to przesadzają z cenami, nie kupuję tam , zdecydowanie wolę HM, bo jakoś materiału taka sama ale can niższa.
    Cudna córunia Zosia !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, ale cudna Zosia niestety skutecznie je przyćmiła;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha staszki, piękna dziewczynka! :) Cudo bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  18. lancuszek z gwiazkdka jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lilou śliczna, podobną dostałam od męża pod choinkę :)
    fotki świąteczne cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia.:) Fajny łańcuszek.:p

    OdpowiedzUsuń
  21. Pal licho jeśli te "wielkie obniżki" dotyczą nowych kolekcji. Gorzej jeśli trafia się n ciuch, który rok temu był tańszy w regularnej cenie niż obecnie na wyprzedażach ;) Co najczęściej spotykam w H&M.
    Śliczna sukienka, a Zosia to prawdziwa elegantka :)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. heh, z tymi przecenami u nas tak jest, jak już są, to dziadostwo, a jak niby są, to rzeczywiście jakiś żart, z resztą doskonale wiem jak to wygląda od kuchni, więc tym bardziej...czasem wolę pójść i kupić po normalnej cenie niż wierzyć, że idąc do salonu trafię na prawdziwą przecenę, która jest lipna...ale nie będę wnikać w szczegóły;)
    ...fajne łupy, ale czekam na kosmoposta;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świąteczne zdjęcia prześliczne:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobne przemyslenia odnosnie przecen mialam w tym roku.
    Pomijajac Zare, ktora zeszla na psy jakosciowo (ceny rowniez nieadekwatne) - na przecenach nie kupilam praktycznie nic!

    Zosia jest przepieknym aniolkiem-gratuluje cudnej córy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lovely blog...kisses..

    amazing giveaway on my blog!!! http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2013/01/giveaway-sissi-hand.html

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna ta sukienka, dokładnie taka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie przepadam za Zarą, wolę inne marki :) Bardzo często, będąc przypadkiem w CH, trafiam na prawdziwe perełki za niską cenę ;) Ostatnio upolowałam rybaczki 3/4 za 7,90 :D Piękne turkusowe, dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię Zarę, ale racja czasami rzeczy wyglądają jak zwykłe szmaty, a ceny są zawyżone. śliczna sukienka z COSa ja upolowałam szalik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy post, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Z chęcią poczekam na kolejne wpisy ;) Sukienka bardzo ładna, prosta ale z ikrą, tylko nadal droga.
    Zapraszam też w odwiedziny, ostatnio wzięłam się za dzienny makijaż, yankee candle na polskim rynku oraz za testowanie podkładu Rimmel Match Perfection.
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne zdjęcia ...zwłaszcza te z małą damą :) ...szara dzianinowa sukienka - Mega <3 !

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku, maleństwo mnie urzeka :) Przepiękne ciemne oczka i te jasne włosy - aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zosia jest bezbłędna!
    Jak się na nią patrzy...można od razu chcieć mieć dziecko ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice post!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie, jest Pani bardzo modną kobietą z klasą. Lubię tutaj zaglądać.;)
    Lubię też takie elegancki ,a zarazem nieprzesadzone rzeczy które udało się Pani złapać na wyprzedaży. Za koszulę bez wahania roztłukłabym świnkę-skarbonkę.;) Do tego ta bransoletka z Lilou.. rewelacja.;-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko!!! Co za komplement!!! Dziekuje, dziekuje, dziekuje, strasznie mi milo.:-)))

      Usuń
    2. Mnie również bardzo miło,że mój komentarz został zauważony.;-)
      Ogromny plus za to. Widać,że dba Pani o swoich obserwatorów.;-)

      Usuń
    3. Wystarczy Kasia, nie "Pani".:-)

      Usuń
  35. A ja bardzo lubie tego rodzaju sukienki, w szczególnosci w kolorze szarości i czerni.
    Są wygodne i eleganckie.
    Przyjemne zdjecia, aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  36. sukienka COS boska!! kocham projekty tej marki :) jeansy diesel to rurki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rurki. Niestetybardzo czesto spodnie sa dla mnie za dlugie i musze podwijac, w tym przypadku jest podobnie.

      Usuń
    2. Tez bardzo lubie COSa.:-)

      Usuń
  37. Swietne zakupy, szczegolnie sukienka.
    Lubie bizuterie z lilou, mam kilka bransoletek, ale niestety z czasem sznureczki bardzo sie niszcza :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...