sobota, 19 stycznia 2013

Zestaw kosmetykow otrzymuje...


Dziekuje wszystkim za udzial w rozdaniu! Nie spodziewalam sie, ze spotka sie ono z tak duzym zainteresowaniem – co mnie bardzo cieszy. Nie trzymam Was dluzej w napieciu i oglaszam wynik.

 
Wszystkie zgloszenia.:-)


 
Prosze asystentke o pomoc.:-)


 
Zestaw kosmetykow otrzymuje...


 
Zestaw kosmetykow otrzymuje Glamourka89! Gratuluje! A wszystkim pozostalym jeszcze raz dziekuje za udzial i zycze powodzenia w kolejnych rozdaniach.
Chetnie tez uslysze Wasze opinie na temat tego, jakie produkty chetnie widzielibyscie w nastepnych rozdaniach.:-)

45 komentarzy:

  1. Gratuluję xd Hmm a może w następnym rozdaniu więcej kosmetyków do włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie zdążyłam wziąć udziału :)) Gratuluję serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, bo super nagroda :))) Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs konkursem, ale jaki masz piękny koszyczek. :) To DIY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczek kupilam. Nie mam niestety takich zdolnosci manualnych. Z tej serii, choc w ciut innej kolorystyce mam jeszcze dwa zamykane kosze na zabawki. Polecam.

      Usuń
  5. O jacie...ale suuuuuper!!! Nie spodziewałam się normalnie...no:-D
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dane adresowe już wysłane;)

      Usuń
    2. Gratuluję-wiem jaka to radość i wdzięczność-serce pęka

      Usuń
    3. Podpisuję się pod gratulacjami :)

      Usuń
  6. Piękny koszyczek i gratuluję osobie, która wygrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Congrats!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje i zazdroszczę ;) tyle wspaniałych kosmetyków :)
    chętnie zobaczyłabym produkty do pielęgnacji twarzy lub ciała ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Ale się napracowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe najlepsze jest to, ze jak juz wycielam czesc losow moje dziecko porwalo mi koszyk z nimi i zwialo rozrzucajac je po drodze - musialam zaczynac od poczatku bo nie chcialam, zeby jakis los sie zapodzial.:-D

      Usuń
  10. gratuluje zwyciezczyni:)))
    pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki:) Co do następnych rozdań to ja się nie obrażę jak ponownie zagości w nich Balea:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację ;)
    świetny blog - obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję.
    Przy okazji wszystkich zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. skoro w Niemczech to nie ma powodow do obaw...napewno znajdziesz ten produkt gdzies.Polecam-bo naprawde warto.Ps.Zwyciezczyni gratuluje wygranej !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje dla zwyciężczyni :)
    a ja się znów spóźniłam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :) swoją drogą jak to się stało że ja to przegapiłam, oj

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...