sobota, 9 lutego 2013

Liebster Award


Nominacje otrzymalam od Anety z bloga http://annabelle-beauty.blogspot.com
Bardzo dziekuje!:-)


 

Pytania, ktore zadano mi korzystajac z nominacji:
1.    Zel pod prysznic czy plyn do kapieli.
Zel pod prysznic. Za plynami nie przepadam, wole inne produkty do kapieli – sol, olejek itp.
2.    Kredka do oczu czy eyeliner.
Kredka. Eyelinerem nie potrafie zrobic porzadnej kreski.:-)
3.    Roz czy bronzer.
Aktualnie bronzer.
4.    Polecana ksiazka.
Jednej nie dam rady wymienic: „Poczwarka“ Terakowska, „Miasto zlodziei“ Benioff, „Chlopiec z latawcem“ Hosseini, „Zlodziejka ksiazek“  Zusak, „ Pozegnanie z Afryka“ Blixen, "Sluzace", ksiazki Lisy See i Emily Giffin (typowo kobiece), „Harry Potter“:-))... moglabym dlugo wymieniac ale te mi akurat przyszly do glowy.
5.    Sztuczne rzesy czy sprawdzony tusz.
Sprawdzony tusz – polecam Chanel Inimitable
6.    Pomadka czy blyszczyk.
Blyszczyk.
7.    Wolisz w samochodzie siedziec za kierownica, czy jako pasazer.
Zalezy dokad i z kim jade.
8.    Zima - lubie, czy nie znosze.
Lubie.
9.    Obok lozka zawsze mam...
Kubek z herbata, ksiazke i telefon.
10. Niezbedny kosmetyk do pielegnacji ciala to...
Balsam (pomijajac oczywiscie mydlo).:-)
11. Wlosy farbowane czy naturalne.
Naturalne. Probuje wrocic do naturalnego koloru,zobaczymy jak dlugo wytrzymam bez farbowania.:-)

 
Poniewaz wiekszosc z Was juz byla nominowana zapraszam tych, ktorzy maja na to ochote. Dla chetnych mam oczywiscie ulozony zestaw pytan.:-)

8 komentarzy:

  1. Właśnie chciałam się zabrać za książki Emily Giffin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci. Ciekawa z Ciebie dziewczyna!
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasługiwałaś na tą nominację. Twój blog jest świetny ! :)
    zapraszam do siebie , http://meterabovethesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj też odpowiadałam na tag, ogólnie lubię czytać takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również preferuję żel pod prysznic, bo po prostu wolę energetyzujący prysznic od rozleniwiającej wanny :-). Do wanny wskakuję tylko czasem - kiedy mam ochotę w niej poleżeć, porozmyślać albo się rozgrzać np. chłodnego dnia :-). Pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam mydło, perfumy są najważniejsze, jak mocne to i mydła nie trzeba xP

    OdpowiedzUsuń
  7. OLA TUBO BEM ♥
    ADOREI PASSAR POR AQUI! ♥
    AGUARDO SUA VISITINHA.: WWW.FAZENDOARTELERIENTE.BLOGSPOT.COM
    bEIJOS LEILA ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...