sobota, 23 marca 2013

Buty, butki, buciki...

Buty to moja mała obsesja (zaraz za butami są torebki ale o tym innym razem :-)). Pomimo tego, iż mam ich już całkiem sporo, nigdy nie potrafię odmówić sobie zakupu kolejnej pary. Poniżej prezentuję Wam  buty, które wpadły mi ostatnio w oko i które chętnie zobaczyłabym w swojej szafie. To tylko część ale żeby pokazać wszystkie musiałabym chyba założyć drugiego bloga.;-)
Klasycznych butów mam już dużo, teraz czas na małe szaleństwo. Królują soczyste kolory i oryginalne wiązania!
Ciekawa jestem, czy któreś z nich też przypadną Wam do gustu.:-)



                 

                          


               
















Źródło: jimmychoo.com, net-a-porter.com, mytheresa.com, ccc.eu, zara.com, valentino.com, christianlouboutin.com

29 komentarzy:

  1. te zółte od louboutina śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie prześliczne butki!
    Chcę wszystkie! :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńka !
    wiele bym przygarnęła...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszystkie mi się podobają, ale niektóre chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. żółtki :D brązowe sandały YSL boskie takich szukam od dawna,
    3 od góry po lewej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lato do opalonej skóry żółtki jak znalazł.:-)) YSL podobają mi się bardziej na wyższym obcasie ale doszłam do wniosku, że nie ma sensu kupować niebotycznie wysokich szpilek, bo potem i tak stoją nieużywane.:-/ Te sandałki znajdziesz na mytheresa.com, na netaporter maja bezowe ale wyższy obcas.
      A te czarne, 3 od gory po lewej to moje marzenie, może zdjęcie tego nie oddaje ale na nodze wyglądają bosko! tylko cena zaporowa.;-((

      Usuń
  6. Nie w moim stylu, ale może i ładne, nie znam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim mogą się podobać, są dosyć oryginalne.:-D

      Usuń
  7. Tak piękne a najbardziej 4 i 6 rząd :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od Loboutina i Valentino przepiękne !:*

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknosci!1 i 2 i panterkowe i.. i ... i :)

    OdpowiedzUsuń
  10. balerinki i botki ażurowe są naj !

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo mamusiu jakie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie przypadły mi do gustu:) bo jak można oprzeć się takim butom?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie pary żółtych i czarne z czerwoną podeszwą są super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłam sobie jedno parę butów, które są wprost cudowne z twojego postu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, to tak jak ja z sukienkami! nie moge odmówić!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też wybrałabym sobie kilka modeli, z tych, które tu są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, parę par zdecydowanie do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och tak, buty to rownież moje, małe szaleństwo :) piękne te Twoje propozycje !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak buty które tu pokazałaś są super co po niektóre bym sobie przywłaszczyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sandałki z kokardkami piękne. w sumie każde z nich mają w sobie coś uroczego i moglabym przygarnąc wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze wszystkie mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam obsesję na punkcie czarnych butów, więc te najbardziej mi się podobają, ale nie ukrywam mam tez chrapkę na fuksję i zwierzęce wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie buty piekne.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, cwiczeniach i zdrowym trybie życia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym chciała wszystkie na obcasie :) Mam obsesję :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...