środa, 3 kwietnia 2013

Pink

Zima tej wiosny chyba już wszystkim daje się we znaki. Przez pierwszy tydzień mojego pobytu w Polsce było tak zimno, że nie miałam ochoty wystawiać choćby czubka nosa za drzwi. Miałam nadzieję, że po świętach będzie już wiosennie a tu zaspy śnieżne.:-/ Jestem jednak zdeterminowana, w tym tygodniu ruszam w miasto na przegląd nowych kolekcji w sklepach.:-)
W dzisiejszym zestawie postawiłam na ostry róż, który nastraja bardziej optymistycznie niż pogoda.





kurtka - Stradivarius
spódnica - H&M
torebka - Coccinelle
buty - Christian Louboutin

97 komentarzy:

  1. Wspaniały zestaw :) Rozchmurzyłaś dzisiejszy dzień tą różową spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! ale cudownie wyglądasz w tym zestawie :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie <3 uśmiech na twarzy się pojawił

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wszysko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takiej fantastycznej spódnicy szybko przegonisz zimę :) Piękny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zestaw, ta spódniczka taka... wesoła. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak się chodzi w tych szpilach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda byłam w nich na weselu (ale niemieckim więc bez tańców i szaleństw) i biegłam w deszczu pp kocich łbach :-D ale są niewygodne.

      Usuń
    2. no w niemczech troche inne sa te wesela - tez bylam na takim:))))))))

      Usuń
    3. w takich butach się raczej nie chodzi, w nich się wyglada ;)

      Usuń
  9. bardzo energetycznie ! uwielbiam fuksjowy odcień rózu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie wyglada ta spodnica. kolor szalowy i az chce sie zyc;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna spódnica do twoich zgrabnych nóżek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama bym w takim kolorze nie wyszła, ale zestaw rzeczywiście nadaje świeżości i odmładza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola mi niña!!
    Me encanta la combinación estas guapisima
    Feliz miercoles un besazo enorme
    http://gloritalabel.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw :) Spódniczka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna spódnica. :)
    Śnieżna w tym roku wiosna, oj śnieżna. Dawno takiej nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta spódnica jest genialna, kolor, fason!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasia wygladasz fantastycznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Kasiu wygladasz olsniewajaco az chce sie tu kolejny raz zajrzec i zobaczyc jeszcze raz te swietna stylizacje - i korzystajac z okazji od razu Ci odpisze
      ten olejek kokosowy to kupilam kilka dni temu i zamierzam go uzywac tez do twarzy w koncu tyle teraz dobrego sie slyszy o oleju kokosowym - sporo osob uzywa ten zwykly kokosöl taki spozywczy do twarzy i na wlosy to mysle ze ten z alverde jest tez super - on tam ma troche dodatkow min jeszcze olejek z pestek winogron czy olejek migdalowy:)))
      maka orkiszowa- Dinkelmehl - dostepna jest w wiekszosci tych wiekszych marketow np Kaufland, Rewe, Combi....
      duzo produktow na bazie orkiszu jest tez w dm w dziale ze zdrowa zywnoscia:)))
      ja kupuje tez chlebek orkiszowy dinkelbrot - pyszny i zdrowy -sprobuj:))
      - polecam Ci tez siemie lniane -Leinsamen(tez duzo pisalam o wlasciwosciach zdrowotnych siemienia lnianego)
      pozdrawiam Agata

      Usuń
    2. hey
      ta mgielka z Balea to typowy bodyspray - ladnie pachnie ale efekt 3-4 godziny max:))) no i jest tam w skladzie alkohol....

      a jesli chodzi o kokosöl to ja kupuje w takim malym ekologicznym sklepiku - ale zaskoczylas mnie piszac ze Twoj olej kokosowy jest bezzapachowy?????? czy to jest 100% olej kokosowy i nierafinowany???
      moj to wlasnie pachnie cudnie ... zapach jest przesliczny - choc kokos nigdy nie byl moim ulubionym zapachem to tutaj zachwyca
      - nie czuc go tluszczem:)
      - ja kupuje naturalny , spozywczy i nierafinowany z certyfikatem BIO
      teraz mam z firmy Vitaquell za 200g dalam 4,50 euro

      Usuń
    3. Bo mój to taki zwyklaczek, rafinowany.:-)

      Usuń

    4. dzieki za odpowiedz to ja tez mam taki problem ze systematycznoscia:)
      wiesz ja opisalam konkretnie ta jedna glinke z Luvos ale one maja oczywiscie przypisane pewne przeznaczenia ale maja tez sporo cech wspolnych - mi sie kazda sprawdzala, ktora do tej pory uzywalam :)))))
      Hydrolaty kupowalam zawsze w PL ale teraz zdecydowanie wole wode termalna Uriage- najlepsza i nie trzeba ja osuszac na twarzy tak jak Avene czy Vichy - tutaj zamawiam on-line
      http://www.farmaline.de/gesund/bestellen/uriage-thermal-wasser-300-ml-spray/
      - bardzo szybka wysylka- to jest apteka on-line
      aha zamawiam tam tez farbe Herbatint - jesli farbujesz wlosy to naprawde CI ja polecam bo to najlepsza farba naturalna z jaka kiedykolwiek sie spotkalam - wlosy po farbowaniu sa w lepszym stanie niz przed :)))
      farba kompletnie jest bezzapachowa i nie farbuje przy okazji skory - naprawde :)

      Usuń
  18. kobieco i zmyslowo :) sliczny kolor spodnicy

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej to mi się podoba kurtka - jak będziesz sprzedawać to się do Ciebie zgłoszę :P, fajne połączenie róż z czarnym. "Pink it's my new obsession" od kiedy mam córkę. Pozdrawiam..... Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna spódniczka, kolor ma świetny!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kolor i krój spódnicy, i świetnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna spódnica, nadaje taki optymistyczny wyraz całej stylizacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo dziewczeco! idealnie na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny zestaw - idealny na wiosnę. Zakochałam się w tej spódniczce, a właściwie w jej kolorze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz cudnie ;) piękna spódnica marze o takiej- tegoroczna kolekcja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tamtego roku. Kosztowała całe 20 zł.:-)

      Usuń
  27. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne! Mocne kontrasty to jest to! Wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Chciałam Cię poinformować, że zmieniłam adres bloga na http://karolinakolodziej.blogspot.com/ wczesniej było
      karolina-w-krainie-mody.blogspot.com- zmień sobie to proszę w obserwowanych :)

      Usuń
  29. przepiękna spódnica, genialne zestawienie! wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie Kasiu wyglądasz!
    Mam nadzieję, że kolejne 2 tygodnie będą ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  31. genialnie!!! bardzo w moim stylu:) kocham takie połączenia.;) super.;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Róż fantastyczny - gdybym tylko miała sensowne nogi to bym miala pełna szafe takich cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękna spódniczka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O tak Kochana, wiosno przybywaj ;) Ale Cię dawno nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oglądałam post wczoraj, oglądam i dziś :)
    Wyglądasz prześlicznie, niby nic wielkiego, a robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow i jeszcze raz wow. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu- świetna stylizacja !!!! Zapiszę fotkę jako inspirację :-p naprawdę nie mogę się napatrzeć... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna spódniczka !:*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Soczysty róż:) Jak najbardziej pozytywnie nastraja w te mroźne dni;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przejrzałam większość bloga... Normalnie maskara...!!! Jaki styl i elegancja. Jakie ciuchy!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh dzięki ale do wielkiego stylu i elegancji to mi jeszcze daleeeeeko.:-))

      Usuń
  40. ale piękna spódnica <3 rewelacyjnie wygląda w zestawie z ramoneską !

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wyglądasz <3
    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  42. rzeczywiście ten kolor od razu poprawia humor :) ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo kobieco i seksownie :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  44. fajna stylizacja:)

    dobre połączenie różu i czerni nie jest tandetnie:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  45. hey there,u've got a gr8 blog... want to follow eachother??? if so follow me and let me know i'll follow back for sure..we could even follow on lookbook,fb,instagram and twitter?? i alwz follow back.. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie wyglądasz w tym różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawie kolorystycznie! Ten ostry róż w zestawieniu z czernią jeszcze nabiera wyrazistości. A poza tym róż jest niezwykle twarzowym i optymistycznym kolorem :-). Może więc wreszcie przyjdzie wiosna? Pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń
  48. jejku, ale Ty jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny jest kolor spódniczki. Baaaardzo dobrze nastraja! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna spódniczka, a w butach po prostu się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepięknie wyglądasz:) spódnica ma świetny fason:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  52. WOW! Super!
    Śliczna spódnica. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  53. piękna spódnica i bardzo efektowna stylizacja :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam przygodę z blogspotem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. piękna stylizacja, aczkolwiek róż to nie kolor dla mnie ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. na Tobie wszystko rewelacyjnie wyglada
    bardzo lubie twoje stylizacje
    spodnica,kutrka
    dla mnie same ochoy I achy!!!!!!!!!!!
    u mnie dzis przepis
    na klopsa z feta,groszkie,musztarda I ketchupem
    naprawde pychota!zapraszam x x x

    OdpowiedzUsuń
  56. Wyglądasz tak młodo i soczyście :P Mam słabość do skórzanych kurtek :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Po prostu pięknie! Nic dodać - nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniały strój. ♥ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  59. Great post however , I was wondering if you could write a litte
    more on this topic? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Thank you!

    Take a look at my weblog - este perfil

    OdpowiedzUsuń
  60. Fantastyczna stylizacja! Neonowy róż + rockowe akcenty, to zdecydowanie mój faworyt. Już dawno nie widziałam outfitu, który tak by mnie zachwycił <3

    OdpowiedzUsuń
  61. rewelacyjna stylizacja! połączenie róż i czerń zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
  62. What a lovely outfit :)
    You're gorgeous and I'm following your amazing blog:)
    Hope you follow back
    xoxo
    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. czysta elegancja - tak ty jestes hiper elegancka - a buty - slodki jezu sa przepiekne - musze zaszalec z jakims dolem w mocnym kolorze - namółwiłas mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięknie się prezentuje :)
    Naprawdę świetne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Piekny zestaw, wyglądasz świetnie, a spódniczka cudna !

    OdpowiedzUsuń
  66. oj zazdroszczę butów <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...