czwartek, 30 maja 2013

Instagram mix


Tym razem maly mix zdjec z instagramu.

 
Kosmetyki : kredka, lakier do paznokci i moj ulubiony tusz Chanel oraz maseczka rozjasniajaca Korres.



Moja mala Krolewna.:-)


  

Majowka we Wloszech – widok z naszego hotelowego pokoju (St Vincent) oraz przepiekna rezydencja na Lago Maggiore (Stresa).


 
Szpilki zamieniam nieraz na trampki.:-)

  

Troche pysznosci: krewetki, homary (przepis na spaghetti z homarem tutaj), rybka oraz salatka z rukola, roszponka, mozarella i musem jablkowo-pomaranczowym.




Moje  wypieki: ciasteczka owsiane i buleczki.


 
Moja pechowa wizyta u fryzjera. Zosia po prawie 3 godz pada z nudow a ja jeszcze nieswiadoma tego, co zobacze nazajutrz w lustrze (okropne pasemka) zadowolona pindrze sie do lustra.:-D


 
Domowo: u Zosi w pokoiku oraz - jedna z naszych rybek.





23 komentarze:

  1. majowka we wloszech-marzenie :)
    corcia jest urocza,sliczna dziewczynka
    uwielbiam zdjecia z instagram
    nieraz wrzucam do siebie kilka dziennie
    aniasoko ;) zapraszam x

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak sprawuje się maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedziec, bo ciagle o niej zapominam i nie stosuje regularnie wiec na razie nie zauwazylam rozjasnienia przebarwien.:-/

      Usuń
  3. om nie wiedziałam :D
    fajny mix zdjęciowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama pieczesz bułeczki? Może podasz przepis? Piękne fotki a najpiękniejsze te włoskie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieklam sama. Przepis pochodzi ze strony: http://www.mojewypieki.com/przepis/kajzerki ale nadal szukam idealnego przepisu na bulki.:-)
      Dziekuje!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczynka z tej Twojej Zosi:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje w imieniu Zosi i swoim!:-)

      Usuń
  7. swietny mix - lubie takie wpisy:)) pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam instagramowe mixy ;) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie przegladac takie mixy.:-)

      Usuń
  9. o kurczę, te zdjęcia z majówki we Włoszech mnie urzekły... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zdjęcia i pomysły piękne, ale królewna przebija wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  11. najbaardziej podoba mi się Królewna, potem reszta ;p a tak serio, pozazdrościć, ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny mix fotek :-). Instagram to super wynalazek! Pozdrowienia :-). Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...