sobota, 11 maja 2013

Plante System, RosaKalm, plyn micelarny.


Plynow micelarnych uzywam glownie do demakijazu oczu. Moj ulubiony to ten najbardziej popularny, „rozowy“ Biodermy.  Nie nalezy do najtanszych ale bardzo czesto jest w promocji – dwa w cenie jednego lub 500ml w cenie 250ml. Jakis czas temu zdradzilam go z plynem firmy Plante System. 


Plante System, RosaKalm. Woda micelarna do oczyszczania twarzy, dla skory z problemami naczynkowymi.

Opis producenta:

Zawiera kompleks roslinny P.E.S. oraz wyciag z ruszczyka: wlasciwosci kojace, wzmacnia naczynia krwionosne i zmniejsza zaczerwienienia. Skora staje sie swieza i gladka.

Sklad:
Aqua, Methyl Propanediol, Hydroxyethyl Urea, Poloxamer 184, Rosa Moschata Fruit Extract, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Olea Europaea Leaf Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Anthemis Nobilis Flower Water, Glycerin, Butylene Glycol, Lecithin, Polyquaternium-51, Isoceteth-20, Disodium Edta, PEG-20 Castor Oil, Potassium Citrate, potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Butyl Paraben, Propylparaben, Isobutylparaben

Moja opinia:

Na plyn namowila mnie Pani w aptece, twierdzila, ze jest lepszy niz moj faworyt z Biodermy i jest w promocyjnej cenie – 36,40 zl za 500ml. butle.  Czy Wam tez sie zdarza wejsc do sklepu z mysla o zakupie konkretnego produktu, a wyjsc z czyms innym, bo sprzedawczyni Was namowila? Ja niestety czesto ulegam takim namowom i zamiast sprawdzonego produkty kupuje innym, ktory okazuje sie bublem. Tym razem bylo podobnie. Plyn nie podraznia, jest bardzo lagodny.
O ile jesli chodzi o zmywanie podkladu nie bylo zle o tyle ze zmywaniem tuszu nie radzi sobie. Bez wzgledu na to, ile wacikow zuzyje, rano budze sie zawsze z efektem pandy wokol oczu. :-/
Nie zauwazylam, zeby zmnieszyl zaczerwienienia ale na to nie liczylam.
Nie kupie ponownie.


19 komentarzy:

  1. Oj, przy tej cenie zdecydowanie wymagam dobrego domywania oczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, twarz i tak myje woda i jakims zelem.

      Usuń
  2. a szkoda. ja kupilam ponownie bioderme ale ta sebium bo mi rozowa bioderma sie znudzila, mimo tego ze jest super.mam chec kupic cos innego. chyba bym sie skusila na ta rożaną z NUXE gdybym znalazla w promocji. Bioderme kocham , alemam chcec na skok w bok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wiele razy myslalam nad tym sebium ale nie bylam pewna, czy sie nadaje do demakijazu oczu.

      Usuń
  3. Rzeczywiście cena nie warta tego produktu. Niestety mi również zdarza się, że sugeruję się opinią pracownika drogerii czy apteki i najczęściej polecone przez nich produkty okazują się bublami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, mam wrazenie, ze nieraz wciakaja produkty, ktore nie schodza lub za ktore maja jakies bonusy

      Usuń
  4. szkoda ze niewypal,bo cena wysoka
    jednak nie ma to jak bioderma
    jestem w polowie drugiej butelki I ja uwielbiam
    niewiem czy bede szukac zamiennika
    czy kupie ponownie...
    mysle o ziaja sopot spa
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plynu z Ziaji nie mialam. Racja, bioderma to jest to!

      Usuń
  5. Biodermy nie miałam, bo stacjonarnie jeszcze jej nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bioderma u mnie rządzi, zapraszam na rozdanie mozna wygrac diete jak pozbyc sie celulitu http://madziakowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-wygraj-diete-36s-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem wierna Biodermie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez juz jej wiecej nie zdradze.:-)

      Usuń
  8. Ja używam La Roche i chyba nie zmienię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nastepnym razem, jak bede miala ochote na zmiane skusze sie na LRP.:-)

      Usuń
  9. mi tez sie zdarze ze pod namowa sprzedawdzyni kupuje inny Produkt - efekty sa rozne:)
    pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także używam Biodermy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez juz "testowalam" kilka podobnych "cudeniek", jednak Bioderma jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  12. I absolutely love your blog and find almost all
    of your post's to be just what I'm looking for.
    Would you offer guest writers to write content in your case?
    I wouldn't mind publishing a post or elaborating on a lot of the subjects you write about here. Again, awesome web log!

    My blog post; christian louboutin shoes

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe mnie też próbowała pani namówić na niego! a też chciałam kupić biodermę! nie dałam się i wzięłam vichy, jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...