wtorek, 21 maja 2013

Trzy kolory


Nie da sie ukryc, ze na moim blogu panowal ostatnio maly zastoj. Chwilowy brak fotografa oraz brak czasu sprawily, ze po mojej glowie krazyc zaczela mysl, czy nie zrezygnowac z blogowania. Na szczescie kryzys nie trwal dlugo.  Jak zrezygnowac bowiem z czegos, w co wlozylo sie tyle pracy, czasu i pieniedzy? Z czegos, co jest moja mala odskocznia od codziennych obowiazkow, sprawia tyle przyjemnosci i pozwala poznac swietnych ludzi? Ale przede wszystkim, jak zrezygnowac, skoro istnieja osoby, ktore czekaja na nowe posty? To Wy jestescie moja motywacja i bardzo Wam za to dziekuje! Zabieram sie zatem z nowym zapalem do blogowania.:-)

Dzisiejszy zestaw sklada sie glownie z ubran, ktore mieliscie juz okazje na moim blogu zobaczyc. Jedyna nowoscia jest plaszcz, ktory jakis czas temu upolowalam na wyprzedazy. Klasyczny plaszcz z wielbladziej welny to moje marzenie. Ten widoczny na zdjeciu niewiele ma z nim wspolnego z wyjatkiem koloru ale dopoki w mojej szafie nie pojawi sie ten wymarzony, bedzie jego mala namiastka.:-)







 
koszula – Stradivarius
spodnie – Zara
plaszcz – Mango
torebka – Mango
buty – Christian Louboutin
okulary – Ray Ban
zegarek - Michael Kors
bransoletki - prezent od czytelniczki Asi :-)

44 komentarze:

  1. Kasiu, nawet nie myśl żeby przestać blogować!
    fajnie, że jesteś...jak zwykle piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś - bardzo lubię klasykę w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to dobrze że juz jesteś bo uwielbiam do Ciebie zagladać!!!! Świetny zestaw- prosto i klasycznie- i TY jak zawsze śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ci dam zrezygnować! Ślicznie jak zwykle.
    U mnie też przestuj głównie związany z przeprowadzka, ale już się prawie ogarnęłam i wracam do blogowania, bo to sama przyjemność, pomijając oczywiście parę komentarzy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak pierwsze wrazenia po powrocie?:-)

      Usuń
    2. Może to dziwnie zabrzmi bo nie było mnie tylko 4 lata, ale nie mogę się odnaleźć;-)

      Usuń
    3. Wcale sie temu nie dziwie.:-)

      Usuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie! Świetny zestaw, taki casualowy, ale również zarazem elegancki, pięknie szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki mozna zamienic na trampki i wtedy ma sie juz pelny luz.:-)

      Usuń
  6. Takie spodnie szukam. Bransoletki sa piekne. Slodki prezent. Ty kochana bloguj nam swoje stylizacje bo, ilo jest popatrzec i podpatrzec:-)Milego dni i poudrowienia z Torunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupowalam jakies 1,5 roku temu. Wzajemnie!:-)

      Usuń
  7. Wygladasz fantastycznie!!! Dla mnie ta stylizacja jest kwintesencja kobiecości!!! Swietne buty!!! I nawet nie myśl o tym, żeby przestać blogowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne spilki! bardzo kobiece... ten palcowy dekolt bardzo mi sie podoba

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana cieszymy sie wraz z Karolkiem że wrociłaś tu !! uwielbiamy Cie ;)) buuuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!:-)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna;) Zestaw jest swietny, jedno co mnie zastanawia jak Ty dałas radę chodzic w tak pieknych szpileczkach po takiej drodze pełnej drobnych kamyczków;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tych kamyczkach to tylko pare metrow.:-)

      Usuń
  12. Swietny zestaw, klasyczna kolorystyka, a Ty wagladasz przecudnie!
    Lubie Twojego bloga i nie wyobrazam sobie, zebys mogla zrezygnowac z jego prowadzenia! Wytrwalosci zycze:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!! Bardzo sie ciesze!:-))

      Usuń
  13. Ale piękne zestawienie kolorystyczne :-))). Czerwień + beż - moje ulubione od kilku tygodni... Narobiłaś mi apetytu: jutro muszę koniecznie ubrać moje czerwone spodnie, do tego beżową kurtkę i jeszcze jakieś jaśniutkie buciki :-). Cieszę się, że zażegnałaś kryzys i że wreszcie mamy tu nowy świetny ciuchowy post :-))). Pozdrawiam. Asia. PS. Również marzę o takim klasycznym płaszczu z wielbłądziej wełny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaaaśkaaa, Ty nie gadaj głupot i nie rozmyślaj się;p No. !!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie nietypowe połączenia kolorów! a te szpilkiiii... aj <333

    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ! spodnie i szpilki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty- marzenie!:)

    reszta bardzo fajna spodnie najlepsze!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba. Buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie to wszytsko wyglada , kurcze jak tak patrze na kogos w czerwonych spodniach to wszytsko spoko podoba mi sie ale sama kiedys zakupilam i jakos nie moge sie do nich przekonac :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kolory spodnie i buty cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba u każdego nastepuje taki kryzys, ja też tak miałam ale z przyjemnością powróciłam i złapałam zapał do dalszego pisania! Ja w sumie tutaj pierwszy raz jestem u Ciebie ale na pewno będę częsciej odwiedzać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie wygladasz - jak zawsze Kochana - ja tez z powodu braku czasu - bo blog tp jednak duzy zlodziej czasu czasem mysle zeby go zlikwidowac - ale jednak sporo satysfakcji z niego tez mam wiec poki co jak nie mam czasu to po prostu zawieszam tam moja aktywnosc - mi zal byloby gdybys zlikwidowala Swojego bloga ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz:)
    Te trzy kolory pasują do Ciebie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaczerpne od Ciebie patent czerwone spodnie + denimowa koszula:))))

    P.S.Czy musi być takie wycięcie że aż palce u stup widać.. brr, jakby nie można było zrobić tego estetyczniej i to w tak drogich butach..eh

    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh taka to juz uroda, lub jak to woli - brzydota tych butow.:-D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...