czwartek, 25 lipca 2013

Mobile mix


Dzis maly mix zdjec.

Poltora tygodnia temu zrobilismy sobie krotki, spontaniczny wyjazd do Wloch. Cel byl jeden – zakup.:-) Czesc rzeczy, ktore kupilismy.

Jestem prawdziwa butomaniaczka!

 
Z sukienki jestem straaasznie zadowolona.:-)
Te chlopiece ubranka byly na prezent.:-)
 Sukieneczki oczywiscie dla Zosi.

 
Kilka zdjec z urlopu w Chorwacji.

 
Troche pysznosci – risotto z przepiorka (jedno z moich ulubionych dan), malze sw. Jakuba z sosem z bialego wina i szparagami (kolejne ulubione danie), jogurtowe ciasto z rabarbarem, kurczak w sezamie z salatka.

 
Urodzinowy torcik Zosi; ja dawniej i dzis .:-D; insanity – program treningowy; moje ulubione, bardzo wygodne sandalki.

  
I znow zakupowo.


Mix


I na koniec ciekawostka - widzieliscie juz takie majtki?:-D

 

61 komentarzy:

  1. te majtki kiedys byly w jakims tescie..chyba na pro7 w Taff
    To chyba sie zaklada jak masz spodnice z bardzo duzym wycieciem z boku. w sumie nie glupie..Swietnie majtki na rozbierane randki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak sie sprawdzily? Nie odpadaja?:-D

      Usuń
    2. Jesli one sa przyklejane to przy okazji muzna sobie zafundowac depilacje.:-)

      Usuń
    3. no wyglada to faktycznie tak jakby sie nie mialo bielizny. Pozatym dziala fantazja u faceta jak z tylu widac wlasnie takie serducho. mysle , ze do niektorych kreacji to pewnie sie przdac moze. jak takiej kiecki nie mam, ale pewnie tak dla jaj;) bym sobie je kupila aby wlasnego lubego poszczuc;) jesli je kupisz to kochana prosze o post i foty;)

      Usuń
    4. ps. tak sie wczulam w te pantalony, ze zapomnialam napisac, ze buty sa piekne.
      Armband-Fete...tez mi sie bardzo podoba

      Usuń
  2. Witaj w klubie Buto-maniaczko buty obłędne! :**
    To są majtki wyszczuplające?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz koniecznie napisac jak wpadlas na to, ze temajciochy wyszczuplaja..ja bym stwierdzila , ze to majtki dla szczuplych;)

      Usuń
    2. Nie, to do mocno wycietych ubran - cos w tym stylu http://www.pudelek.pl/artykul/53396/doda_bez_stanika_i_majtek_na_imprezie_foto/

      Usuń
  3. 4 butki w pierwszym mixie wyjątkowe :) A majtek takich nigdzie nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te buciki!!! <3 <3 <3 Wszystkie!!!
    Ciekawa jestem tych kosmetyków, które kupiłaś, a zwłaszcza z HR i podkład z Lancome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HR polecaly mi dziewczyny na Instagramie - na krostki, plami sprawdza sie bardzo dobrze. Pod oczy tez jest ok ale ja mam ciemne cienie i moglby ciut lepiej kryc, minimalnie osadza sie w zmarszczkach.
      Podkladu idealnego szukam od lat, uwielbiam Dior Forever ale kolorystyka nie bardzo mi odpowiada, kiedy nie jestem opalona. Ten Lancome ma fajne kolory, kryje calkiem dobrze, choc gorzej niz Dior. Niestety twarz sie po nim troche swieci. Kupje go jednak ostatnio regularnie, bo na razie nic lepszego nie znalazlam (oprocz diora).

      Usuń
    2. Kasiu a jaki kolor podkładu z diora używałaś? i jaki używasz obecnie z lancome?

      Usuń
    3. Z Lancome mam 03 - Beige Diaphane, a Diora kupowalam 30 - mialam raz o ton jasniejszy odcien ale niestety musialam oddac mamie, bo mi nie odpowiadal, 30 z kolei jest ciut za ciemny wiec moge go uzywac tylko kiedy jestem opalona. Do mojej cery pasuja odcienie z zoltym pigmentem, z rozowym odpadaja, a odnosze wrazenie, ze tych jest najwiecej. Dobra kolorystyke ma tez Chanel ale znowu slabo kryja.:-/

      Usuń
    4. Ja też używałam tego lancoma, w sumie byłam zadowolona i nawet Ci go kiedyś poleciłam :) ale cały czas szukam tego ideału, możesz sprawdzić podkład make up for ever hd, mają ładne kolory i całkiem nieźle kryją. Gdy skończy mi się ten mufe to skuszę się chyba na tego diora :)

      Usuń
    5. O to mozliwe, ze dlatego go kupilam.:-)W kazdym razie jest najlepszy z tych, ktore przez ostatnie poltora roku wyprobowalam (EL Double Wear- w ogole sie u mnie nie sprawdzol, kanebo - do tego wroce chyba jeszcze, YSL - zbyt pudrowy, Maybelline - zbyt rozowe odcienie oraz rozne probki). Musze jeszcze clinique wyprobowac, kiedys mialam swoj ulubiony podklad od nich ale go wycofali. No i ten forever hd, skoro polecasz.:-)
      Na temat Diora czytalam rozne opinie, u mnie sie sprawdzil.

      Usuń
    6. dzięki za recenzję Kasiu :)
      ja polecam Ci krem BB Gowoonsesang Dr.G, wg mnie krycie ma niezłe.

      Usuń
  5. Te buciki z pierwszych zdjęć są cudowne!!!! ach i te różowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. biała sukienka z kokardą na plecach- ideał !:)
    przyznam, że w tym roku Chorwacja jako wakacyjny cel definitywnie wygrywa na większości blogów :) ale jak tu nie kochać Chorwacji.

    Piękne zakupy i wspaniałe zdjęcia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zawsze dwa razy w roku wyjezdzamy do Chorwacji - ja od jakis 7 lat a moj facet od prawie 20.:-)

      Usuń
    2. oczywiście to bl z przymrużeniem oka napisane :) Chorwacja jest wpsaniała, sama w niej byłam już kilka razy natomiast mój narzeczony z rodzicami jezdził odkad tylko skonzyła się u nich wojna, i w tym roku poraz pierwszy także po 20 latach odiwedził Primosten- w ktorym z rodzicmai byli poraz pierwszy :)

      Usuń
    3. Heheh, to tak jak moj - pierwszy raz w 94r chyba, jeszcze mozna bylo zobaczyc przelatujace mysliwce.

      Usuń
  7. A ja się w zegarku zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe...no to poszalałaś!! ;D chyba przestanę Cię lubić, normalnie zazdroszczę wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wahałabym się ich użyc :) hahaha.... super zestawienie XO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehh :-D wrazenie na pewno bys zrobila.:-D

      Usuń
  10. buty cudne !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zabiłaś mnie tymi nowymi butami, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty <3 dałabym się pokroić za takie.
    Reszta zdjęć też rewelacja :) można oglądać i oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  13. o jej ale te buciki sliczne - az oczu nie idzie oderwac!!!!!
    - te program insanity -fajny? daje efekty ????
    Majciochy widzialam juz gdzies w necie -pomyslowe:)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Insaity to prawdziwy hardcore. Po pierwszym treningu (byl to test wytrzymalosciowy) chcialo mi sie wymiotowac, a po tygodniu cwiczen chodzilam okrakiem, a zakwasy mialam nawet w rzesach.:-D
    Dzieki Insanity poprawila mi sie kondycja, prawie nie ma sladu po cellulicie ale do konca nie jestem zachwycona - wydaje mi sie, ze troche mi sie rozbudowaly miesnie ud (czego akurat nie chcialam), a na brzuchu wielkich efektow nie ma (na co bardzo liczylam). No ale nie stosowalam zadnej diety i jakies 1,5 - 2 tyg opuscilam (wyjazd).Trening wymaga duzo czasu ( z czym u mnie kiepsko), cwiczy sie 6 razy w tygodniu od 45min do godziny. Plusem jest to, ze nie wymaga zakupu dodatkowe sprzetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze to hordcore na calego:)))
      Mi na rozbudowie miesni ud tez nie zalezy ale na ogolnej poprawie kondycji -to juz tak :)
      ooo i na cellulit - zainteresuje sie tym programem - tylko ja nie jestem az tak systematyczna i wlasnie czesto odpuszczam ...

      Usuń
  15. Swietne zdjęcia :) i boziu ile butów, jak bym siebie kiedyś widziała :D Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Nudziaki piękne. Ubranka dla chłopca też. No i Twoje zdjęcie aktualne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne rzeczy :)
    A Zosieńka jest do Ciebie strasznie podobna, normalnie mała miniaturka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola soy Sandra y llevo poquito tiempo en este mundo del blog, me gusta mucho tu estilo, por eso me gustaría que le echaras un vistacillo al mío a ver que te parece y si te gustaría me encantaría que me siguieras http://elvestidordesandrab.blogspot.com Un saludo. Yo ya te sigoo!!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, a córeczkę masz przeuroczą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia:) no i te cudne buuuty!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super mix i buty, zakochałam się!
    ogólnie całkiem przyjemny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. SUper!!!!! Jak ja marzę o takich zakupach... I cichaczem Tobie zazdroszczę!!!!

    Pozdrawiam
    www.ester-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty to chyba największy grzech kobiet :)
    Ale ja ten grzech w zupełności rozumiem, bo sama bym uległa ;)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie na foto relację z Brazylii jeśli już tak wakacyjnie się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twoje mixy zdjęciowe, a buciki, to bym adoptowała wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam buty :D
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...