wtorek, 9 lipca 2013

Przedszkolne rozterki

Dzis u nas w domu szczegolny dzien – moje dziecko poszlo pierwszy raz do przedszkola, na razie na probe. Kolejny raz czeka ja we wrzesniu ale wtedy juz tak na powaznie. Siedze wiec w domu jak na szpilkach i odliczam czas do godziny jedenastej, kiedy to bede mogla odebrac Zosie. Najbardziej obawiam sie tego, jak poradzi sobie w niemieckim przedszkolu nie znajac jezyka (zna tylko podstawowe slowka).
Pociesza mnie fakt, iz kiedy odjezdzalam nie byla smutna, nie plakala wiec moze nie bedzie tak zle.:-)

Jesli chodzi o moj dzisiejszy stroj – postawilam na prostote - czyli to, co lubie. Do prostej, szarej sukienki dodalam dodatki w zywych kolorach aby troche rozweselic calosc. 













sukienka – COS
pasek – D&G
torebka – Hallhuber
buty – Jimmy Choo
okulary – Christian Dior


43 komentarze:

  1. Kazda matka bardzo przezywa pierwszy dzien dziecka w przedszkolu :) mimo ze nie jestem mama, to u tych ktore znam ten scenariusz zawsze sie powtarza :))) a stroj bardzo ladny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, tylko ze moje dziecko ma o tyle trudniej, ze to niemieckie przedszkole a my w domu rozmawiamy po polsku wiec nie zna zbyt duzo slowek niemeickich.:-/

      Usuń
  2. piękna torebka. trzymam kciuki za Zosie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu . Bedzie dobrze! Moja kolezanka z Essen tez sie obawiala jak to bedzie jak jej syn pojdzie do szkoly skoro jezyka nie zna. Nawet nie wiem kiedy to sie stalo , ze maly spiewa po niemiecku;)W DE sa chyba nastawieni na dzieci kazdej narodowosci
    PS.buty jak juz pisalam sliczne. Ladna prosta sukienka. Milego dnia .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka :)

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- będzie miło jak skomentujesz ;

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i elegancko, a zarazem pięknie, pozdrawiam:) I niech ktoś zaprzeczy, na szczupłej sylwetce wszystko leży ładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, a córeczka na pewno sobie poradzi, dzieci szybko się uczą.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przedszkole to piekny czas dla dziecka- moje dziewczynki uwielbialy tam chodzić!!! a Ty cudownie wygladasz!!! sukienka jest prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka i piękna Ty! Podoba mi się połączenie fioletu i pomarańczu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mlodego wkrotce posylam do żlobka ale jakoś ta sytuacja mnie nie stresuje ;)
    Ty jak zawsze perfekcyjna :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ja źle wspominam okres przedszkolny, ale mam nadzieję że Twoja córeczka szybko się oswoi z nową sytuacją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka - cudo :) A cały stój jest bardzo elegancki. Nie denerwuj się tak, dzieci szybko się klimatyzują i we wrześniu pewnie Zosia nie będzie chciała wracać tak szybko do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu! Znam to uczucie i rozumie Cie. Moj syn tez szedl do przedszkola nie znajac wogole jezyka niemeckiego! A w dodatku jest baaardzo niesmialym dzieckiem. Ale poradzil sobie swietnie ze wszystkim! Bedzie dobrze, Twoja coreczka tez da rade:)
    A Ty wygladasz pieknie! Uwielbiam takie proste zestawy, doprawione szczypta koloru...
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna sukienka :) Dodaję do obserwowanych bo naprawdę kochana zachwycasz :) Stylizacja bardzo w moim guście i idealnie dobrane dodatki :) Brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że Twoja córeczka poradzi sobie świetnie i szybko zakoleguje się z innymi :)
    Też lubię prostotę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. da sobie radę, zobaczysz, jak tylko zacznie się bawić z dziewczynkami...;)
    aaa, buty możesz mi wysłać...czekam;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosia napewno sobie poradzi, dzieci szybciej sie dogadają w obcym języku niż dorośli :)
    Piękny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie bo bardzo minimalistycznie :) Buty rewelacyjne :) A córcia przyzwyczai się ;) Mojego męża siostrzenica też szła do niemieckiego przedszkola nie znając języka, bo rodzice w domu rozmawiali z nią wyłącznie po Polsku, a po bardzo krótkim czasie mówiła po niemiecku bardzo dobrze i bardzo szybko się zaklimatyzowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz w tej sukience, natomiast mała torebka i sandałki pięknie podkreślają twoją subtelną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie rozczarowujesz ;)
    Jaki jest model tych okularków, jeśli można ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Na okularach jest napis Dior Volute 2, tylko ze ja je kupowalam rok temu wiec nie wiem, czy sa jeszcze w sprzedazy.

      Usuń
  20. widzialam te butki u Ciebie na instagramie I sie w nich zakochalam,sa boskieeee!
    moj syncio za chwile ma pierwsze wakacje i na poczatku ja poszedl do szkoly tesknilam i martwilam sie strasznie o niego (ze wzgledu na chorobe)ale szkola jest rewelacyjna,nauczyciele maja ogroma wiedze i serca takze jak zobaczylam ze on wraca zadowolony ja tez moglam sie zrelaksowac pierwszy raz od 5ciu lat :) takze czekam czekam,jak corcia pojdzie do przedszkola tez sobie sapniesz ;) x xx

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam proste sukienki, są ponadczasowe. Twoja ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziekuje dziewczyny za mile slowa i dodanie otuchy. Debiut w przedszkolu byl calkiem udany.:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja takie rozterki przechodziłam w sierpniu, niestety nie obyło się bez łez syna a także moich już w domu. po kilku dniach nie chciał już wyjść z przedszkola :) a teraz kiedy są wakacje codziennie pyta o powrót :)
    strój bardzo elegancki i pięknie wyglądasz a za buty i te torebkę to chyba mogłabym w ogień skoczyć :D są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna w swej prostocie sukienka, takich rzeczy brakuje w mojej szafie. świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nauczy sie b szybko niemeckiego!
    A gdzie jest w przedszkolu?My poszukujemy od nast roku miejsca dla malego w monachijskim przedszkolu

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne buty, a języka naauczy się szybko, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najważniejsze, że mała nie płakała, kiedy ją tam zostawiałaś, więc może bedzie dobrze :))
    Lubię takie proste zestawy podsycone kolorami !

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest w najlepszym wieku, by szybko nauczyć się niemieckiego. Poradzi sobie ;)
    Bardzo podoba mi się ten zestaw, w szczególności sukienka i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Boziu.... Jak się teraz mamule trzęsą nad swoimi dzieciaczkami, jakieś wyjścia na próbę, żeby się dzidzi nie zestresował, żeby nie posmutniał....
    ze mną jakoś się normalnie obchodzono. Przyszedł dzień przedszkola, mama mnie przyprowadziła, Pani posadziła obok dziewczynek i żeśmy sobie rysowały ;p Najpierw nieśmiało a potem otwarta, wspólna zabawa... Żadnych wrzasków bo mamusia poszła.. Eh XXI wiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochaja to trzesa! :-) sama zobaczysz jak bedziesz miala dzieci...

      Usuń
  31. oj jak ja cie rozumiem , moja córa też od września zaczyna ten etap !!!! wszystko będzie dobrze!!! świetny look

    OdpowiedzUsuń
  32. Normalne ze sie martwisz. Ja plakalam po pierwszym dniu w zlobku, ale moj szkrabik byl maly... Teraz czekam z niecierpliwoscia zeby numer 2 zaczal przygode z przedszkolem. Dzieciaki to uwielbiaja, potrzebuja czasu z dala od mamy i z innymi dziecmi. Jezyk podlapie szybciutko, nie martw sie! Buzka! :-)**

    OdpowiedzUsuń
  33. Prosto, klasycznie, elegancko - włąśnie tak jak lubię...:)

    Pozdrawiam i zapraszam
    www.esterlifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie wyglądasz! Uwielbiam sukienki w takim kroju, a torebka jest niesamowita!
    My już swój pierwszy raz w przedszkolu mamy za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...