poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pomarancza


Czy Wam tez sie zdarza kupic cos w przyplywie emocji, a pozniej stwierdzic, ze to jednak nie to? Mnie przytrafia sie to czesto (ostanio staram sie kontrolowac i nawet niezle mi to wychodziJ:-)).
Dlaczego o to pytam? Takim zakupem jest widoczny na zdjeciach zakiet. Dlugo przelezal w mojej szafie nieuzywany i dopiero niedawno przypomnialam o nim sobie i postanowilam dac mu jednak szanse.:-)








 
bluzka/Shirt – Mango
szorty/Shorts – Villa
zakiet/Blazer – no name
torebka/Tasche – Prada
buty/Schuhe – Nine West

78 komentarzy:

  1. Świetne buty i fajne szorty :) Całość wygląda naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny żakiet! Idealnie pasuje do reszty stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko wyglądasz idealnie! Uwielbiam Twoje zestawy i Ciebie :*
    Szkoda, że ostatnio tak mało Cie tu :(
    Zestaw idealny! Ty wyglądasz kwitnąco! Prada jest piękna! :)

    buuuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez te moje ciagle wyjazdy, nie ma mnie prawie w domu. Pojutrze jedziemy znow do chorwacji, a potem juz bede w domu siedziala i pisala posty.:-)

      Usuń
  4. Żakiet ma bardzo ładny kolor.
    Głównie pod wpływem emocji kupuję... buty :D Zazwyczaj pomylę rozmiary tzn. kupię za małe albo kupię za duże. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o buty to rozmiary ja akurat kupuje dobre, tyle tylko, ze nieraz pokusze sie o tak wysokie szpilki, ze potem leza w szafie, bo nie da sie w nich chodzic.:-D

      Usuń
  5. Torebka mnie urzekła. Po prostu jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie w nim wyglądasz,ładny kolor :)
    I przyznam szczerze że mam dokładnie tak samo jak ty.Zdarza mi się kupić rzeczy, które przy zakupie mi się podobają a w domu stwierdzam, że jednak nie i przeleżą sporo czasu w szafie nim je założę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja to znam.. mam dokładnie tak samo. ALe mimo wszystko żakiet widać, warty zakupu :)

    Zapraszam, byłoby mi miło gdybyś również pozostawiła u mnie komentarz :)http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor marynarki jest powalający, bardzo mi się podoba jak ją zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. żakiecik cudo...fantastyczny kolor:)
    całość extra!
    buziaki Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne look :) Świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubiór ubiorem - ale jakie Ty masz już długie włosy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tofakt..wlosy bardzo urosly

      Usuń
    2. Dziewczyny, zdjecia byly robione przed moim wyjazdem do Polski ale dostalam je dopiero kilka dni temu. W Polsce bylam u fryzjera i troche podcielam, bo juz mi sie ukladac nie chcialy.:-)

      Usuń
  12. fajny jest ten zakiet!ja mam kilka blazerkow i w sumienie wiem czemu tak zadko nosze.hmmm trzeba bedzie wytachac to z tej szafy
    ps. shorty tez mi sie podobaja o torebce juz nie wspomne!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor marynarki i idealnie zgrywa się z beżami :) w sam raz na lato i wiosnę- szkoda, że przeleżał w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pewnie bedzie czesciej w uzyciu.:-)

      Usuń
  14. Zakiet super! Sama mam taki tylko ostrzejszy pomarancz :) i wlasnie dalas mi pomysl na stylizacje! Nawet nie pomyslalam a tu prosze jak mozna go urzyc:) tylko musze zdobyc szorty w kolorze mojego pradziaka;) (szarego) Pozdrawiam! ~wikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))
      No albo kupic nowego pradziaka w kolorze Twoich szortow.;-)

      Usuń
  15. żakiecik jest świetny i ma bardzo ładny kolor;) super prezentujesz się w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko fajnie tylko te buty jakieś takie "ciotkowate"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. :-D
      Maja juz swoje lata wiec musisz im to wybaczyc.:-D

      Usuń
  17. fajnie, że żakietowi dałaś szansę, bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze Ci jest w pomaranczowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. To ostatnio jeden z moich uluionych letnich kolorow.:-)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ty tez mnie Kochana zawstydzasz.:-D

      Usuń
  20. oj ja często tak mam- myślę o jakimś ubranku , marzę, nie śpię po nocach - i tak w końcu kupie- by po chwili rzucić w kąt ;/
    Kochana cudownie wyglądasz- Ty zawsze taka śliczna i idealna :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziewczyny, chyba troche przesadzacie.:-D

      Usuń
  21. w tym zestawie żakiet prezentuje się super :)
    a co do takich zakupów to mam to samo a potem leży w szafie i czeka jak na zbawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny jest ten żakiet, idealnie pasuje do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasienko! Doskonale Cie rozumiem, ja tez tak mam czaesto, cos tam kupie a potem..fruuu do szafy...;) Ale za jakis czas znajduje tam fajne rzeczy, ktore akurat pasuja na jakas okazje, pore roku czy do mojego nastroju.
    I fajnie, ze przetrzymalas ten zakiecik, bo dzis wyczarowalas z nim w roli glownej uroczy zestaw, swietny kolorystycznie i wygladasz w nim cudownie!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny jest ten żakiet. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że każda z nas ma takie chwile, kiedy kupuje pod wpływem emocji lub nastroju - mnie też się to zdarza; niektóre ciuchy czekają potem u mnie na "swój dzień" nawet rok - do następnego sezonu, o ile nie dłużej :-). Ponieważ moja szafa juz pęka od nadmiaru garderoby, więc teraz przez zakupem ciucha zastanawiam się, do czego go włożę, czy będę mieć okazje, aby go wynosić itp. - to czasem pomaga :-))). Śliczny ten żakiecik :-). Gdzie kupiłaś Kasiu takie cudo w "soczystym" letnim kolorze? Pozdrawiam. Asia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, zakiecik kupilam w malym butiku w moim rodzinnym miescie.:-)

      Usuń
  26. I bardzo dobrze, że dałaś mu szansę :) bo jest Ci ślicznie w takich pastelowych kolorkach.. :)
    Wyglądasz mega uroczo i kobieco !
    Co do targu przez internet oczywiście, kupując więcej bluzek/ciuchów, piszę czy jest możliwość zapłaty takiej sumy, albo kupując nawet same spodnie, czy też kilka bajek disney dla synka ostatnio DVD ;)

    pozdrawiam
    buziak ! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. oesuuuu, ja takich szmat mam dziesiątki, kupuję, a potem żal wydać komuś...ale ale ale, ten pomarańcz nie jest zły, nie przesadzaj, Matkaaaa ;p;p

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne buciki ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nie chowaj go dłużej w szafie!:) świetnie na Tobie leży, ma piękny kolor i idealnie pasuje do koloru Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj kolor wlosow zmienia sie bardzo czesto.:-D

      Usuń
  30. bardzo fajna stylizacja i kolorki

    OdpowiedzUsuń
  31. TEż tak mam,nie martw się:)
    Mimo to,że był to nieprzemyślany zakup, żakiet wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne stylizacje! obserwuję ;)
    zapraszam do mnie: http://zloterady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny zestaw, bardzo podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. za tą torebkę, ale w kolorze czarnym dałabym się pociekać! chociaż ten Twój bardzo fajnie sprawdza się w letnich stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw i ta pomarańcza na tyle dyskretna, że nawet mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. przecież on jest piękny:) jak go nie chcesz ja się nim chętnie zaopiekuje hehe:) ślicznie wyglądasz, powinnas go nosić częściej:) Ps. obserwuje i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://myloovelyfun.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz rewelacyjną figurę, no i bardzo kobiecy styl, który bardzo mi się podoba :):*

    OdpowiedzUsuń
  38. naprawdę genialny look :) chętnie zaobserwuję :*
    pozdrawiam

    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...