środa, 7 sierpnia 2013

Zygzaki oraz smaki

Od ponad tygodnia przebywam w Polsce i spędzam czas na absolutnym lenistwie. Muszę przyznać, że czuję, iż jestem w swoim żywiole heheh. Taki brak obowiązków bardzo mi się podoba ale obawiam się, że mój facet nie będzie podzielał mojego entuzjazmu, kiedy po powrocie do Monachium spróbuję wprowadzić taki styl życia w naszym domu.;-)

Oprócz tego, że mogę leniuchować do woli, moje pobyty w Polsce mają jeszcze jeden pozytywny aspekt (pomijając oczywiście spotkania z rodziną i znajomymi) - smaki,o których marzę będąc w Niemczech - naleśniki i pierogi z jagodami (plus same jagody, których nigdy nie spotkałam w żadnym niemieckim sklepie ani targowisku), ogórki małosolne, botwinka, bób,pierogi, szare kluski (przecieraki), knedle ze śliwkami, moje ulubione ciasto z malinami itd. Szkoda, że tych pyszności nie mogę zabrać ze sobą.

W dzisiejszym zestawie- zygzaki. Nie jestem wielką fanką wzorów. W mojej szafie królują jednobarwne stroje w stonowanych barwach ale od czasu do czasu mam ochotę na odrobinę "pstrokacizny".:-)










sukienka/Kleid – Reserved
kurtka/Jacke – Trussardi
torebka/Tasche – David Jones
buty/Schuhe – Nine West
okulary/Brille – Ray Ban

39 komentarzy:

  1. swietna sukienka.kupilas ja teraz w wawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, rok temu na Wielkanoc. Chyba nawet pokazywałam ją w jakimś zakupowym poście.

      Usuń
  2. Kasia ale Ty masz nogi wow! Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nad nogami muszę trochę popracować, bo jak dla mnie są za grube.

      Usuń
    2. to ja Ci pokażę moje i zmiękniesz;p

      Usuń
  3. rewelacja Kasiu, jak zawsze idealnie trafiasz w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w tym zestawie;) bardzo ładna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wyglądasz w takiej pstrokatej sukience. To z aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z tamtego roku, tylko jakoś nie miałam okazji zaprezentować jej na blogu.

      Usuń
  6. mimo jak to nazwałaś "pstrokacizny" wszystko wygląda z klasą :) szczerze mówiąc uwielbia te kolory :)

    jełsi chodzi o lenistwo- każdy musi czasem zastoswać taka terapię, a keidy jest połaczona z tymi wszytskimi letnimi smakami, trudno jej sobie odmówić :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. calosc wyglada fantastycznie
    zdjecia jak z katalogu mody wloskiej!
    cudnie x x x

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja świetna :)
    ciekawe czy są jeszcze te cudne sukienki w reserved, sprawdzę dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę kupowałam prawie 1,5 roku temu.:-)

      Usuń
    2. :) ale i tak byłam w reserved dzisiaj :) faktycznie nie ma takich sukienek :(

      Usuń
  9. kurtka i sukienka-BAJECZNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta sukienka, bardzo trafnie ją zrównoważyłaś dodatkami. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie połączyłaś kolory:) a nogi..woow! super zgrabne i wcale nie są grube:)
    udanego leniuchowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przy Twoich to juz w ogole wygladaja jak dwa serdelki.:-D

      Usuń
    2. Kaśka , no weź! masz bardzo zgrabne nóżki! i już!
      :D

      Usuń
  12. mój Kasik zawsze perfekcyjny <3 Uwielbiam Cie moja droga <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, jestem nią absolutnie oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest po prostu najpiękniejsza <3 wow! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ech, Dziewczyno...fajnie się masz, tyle Ci napiszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty jak zwykle pieknie wygladasz, pełen szyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. richtig tolles Outfit! Ich kann nur leider nichts lesen :$ Hast du mir nicht auf deutsch einen Kommentar bei meinem Blog gemacht? :p Woher kommst du?
    - Aber ich gucke trotzdem deine Bilder gerne an, auch ohne Text :D

    http://totallyKaty.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zawsze wygladasz Bosko!!!
    -pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
  19. Do twarzy Tobie Kasiu w takich kolorkach :-). Szczególnie wpadła mi w oko kurteczka. Czasami wręcz trzeba sobie poleniuchować - dla higieny psychicznej :-))). Ja też już zaczęłam moje słodkie leniuchowanie! Pozdrawiam znad Bałtyku. Asia :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczna ta sukienka i sliczna Ty. Odpoczywaj u mamy i daj sie rozpieszczac :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka śliczna :) pasują Ci takie kolory :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...