wtorek, 1 października 2013

Rockowo


Ponad trzy tygodnie temu zlamalam maly palec u nogi, stad tez maly zastoj na blogu jesli chodzi o stylizacje. Skazana bylam na chodzenie w starych trampkach - do innych butow nie bylam w stanie wcisnac bezbolesnie stopy.:-/ Na szczescie juz po bolu i ciesze sie, ze moge zaprezentowac Wam kolejny zestaw.:-)
Tym razem bardziej rockowo. Nieczesto widujecie mnie w takim wydaniu.:-)










 
kurtka/Jacke – LookbookStore
koszulka/Shirt – Stradivarius
spodnie/Jeans – Burberry
torebka/Tasche – Coccinelle
buty/Schuhe – Giuseppe Zanotti
okulary/Brille – Ray Ban

44 komentarze:

  1. dobra w tych butach to ja bym biegac nie mogla , ale w scenie lozkowej je widze;)
    Bardzo , bardzo podoba mi sie ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ramach polityki prorodzinnej i demograficznej bardzo chetnie Ci je pozycze.:-D

      Usuń
    2. Kasiu tak nawet aby kolo lozka postaly..juz tez wystaczy;)

      Usuń
  2. kasiu cudownie, zgrabniucha! wygladasz HOT!

    buty sa cudowne, to prawda i konciec ;)
    ale mi sie tez bardzo kurtka podoba, jaki masz rozmiar? taki jak zawsze?
    dziekuje i sciskam, dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do butow, to sie zgadazam - to byla milosc od pierwszego wejrzenia.:-D
      Te rozmiary to oni maja chyba dla malych azjatek. Ja jestem drobna, zawsze kupuje ubrania w rozmiarach XS lub S - wzielam S i zastanawiam sie, czy jej nie sprzedac i nie wziac wiekszego rozmiaru. Bierz wieksza!

      Usuń
    2. dziekuje sloneczko, tak wlasnie sobie pomyslalam...ale bardzo ci ladnie w niej, w sam raz!

      Usuń
  3. Bardzo mi sie podobasz w takim rockowym wydaniu!!! Wszystko jest idealne- każdą rzecz chciałabym mieć w swojej szafie!!! a buciki- cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana!! Wyglada na to, ze musze czesciej wstawiac takie rockowe zestawy.:-D

      Usuń
  4. Miej litość!!! Ale ja Cie nienawidzę, za ten look!!!! Jak możesz tak zajebiście wyglądać.
    Kurtke i boty - CHCEEEEM!

    Przepięknie wyglądasz! Idealnie wręcz <3

    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Odezwala sie Ta, co zle wyglada .:P
      Mnie sie od czasu do czasu uda wygladac w miare, a Ty za kazdym razem wymiatasz.:-D

      Usuń
    3. Ejjj no buuuty! Literowka ;)
      Nie szalej, daleko mi do Ciebie :D

      Usuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę butów, ahhhh:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez miałam połamanego palca ale u ręki... zle sie zrósł i będę miała jeszcze raz łamanego ;/

    a stylizacje cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz obłędnie:) pasuje Ci takie ostrzejsze "wydanie". A buciki - po raz setny powiem, że wielbię je miłością bezgraniczną... ah♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dzis noś się rockowo-buciki sa mega wypas!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka figura, oh la la :D I te buty - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana super stylizacja - bardzo mi sie podoba i przede wszystki pasuje Ci Taki look !!!
    - wygladasz fantastycznie:))))))) buciki ahhhhh.... obledne:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja Kasiu :-). Czasem trzeba łamać zasady. Możesz więc tak pokazywać się nam tu częściej :-))). A poza tym zwróciłam uwagę na oryginalną scenerię: rockowy look świetnie się prezentuje na tle takiego "żelastwa" :-). Robiłyście zdjęcia w jakiejś starej fabryce? Pozdrawiam. A. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia dobrze, że palec już zaleczony, bo możesz wskakiwać znowu w te swoje piękne butki! Świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje ze palec sie wygoił w 100%
    A stylizacja ciekawa. Torebka jest cuda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię taką stylizacje - muszę upolować taką kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. matko, przeczytałam o tym palcu i już mam po poście....ała....na samą myśl;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wyglądasz nieziemsko!!! W kurtałce i buciszach normalnie się zakochałam!!!!!!!!!!!!!!!! ;]
    PS> dobrze że paluszek już zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie wyglądasz w tym luzackim wydaniu ! uwielbiam stylizacje z rockowa nutą , Twoja jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. To dobrze,ze juz wszystko ok z Twoim palcem. Rewelacyjnie wygladasz w rockowym wydaniu a Twoje buty sa nieziemskie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądasz!
    Urocze zdjęcia!
    GRATULUJE ! :)

    Zapraszam na bloga:
    http://newlookstyleblog.blogspot.com/
    FACEBOOK:
    https://www.facebook.com/pages/New-Look-Style/581255195269125

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam kozaków za kolano ze skóry naturalnej/eko (ale nie z zamszu), na niewysokim obcasie, do codziennego chodzenia. No i w normalnej cenie - do 300, 400zł. Ale NIGDZIE ich nie widzę. A jeśli są to po ogromnych cenach.

    Czy mogłabyś pomóc w tej kwestii? Może przypadkiem gdzieś je widziałaś buszując po sklepach online?
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym buszowaniem po sklepach online, to u mnie ostatnio kiepsko.:-) Widzialam sporo zamszowych. Skorzane zadne nie wpadly mi w oko ale jak gdzies zobacze, dam znac.
      Tez sie zastanawiam nad zakupem takich kozakow ale jeszcze nie zaczelam poszukiwan. Chyba zaczekam do przyjazdu do Polski, kiedy bede mogla spokojnie pochodzic po sklepach i poprzymierzac. No i rowniez nie chcialabym wydac zbyt duzej sumy.

      Usuń
    2. Super, jeśli będziesz mieć coś na oko podziel się na blogu;d:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...