wtorek, 29 października 2013

Zaslonka


Postanowilam uporzadkowac szafe, do ktorej nie jestem w stanie juz nic wcisnac. Rzeczy, w ktorych nie chodze od lat, ktore do mody juz raczej nie wroca lub na ktore jestem juz „za stara“ wystawiam na aukcjach internetowych. 
Chce rowniez w pelni wykorzystac zasoby mojej szafy i zamiast kupowac nowe rzeczy, stworzyc zestawy z tych ubran, ktore wisza od lat nieuzywane. W ten sposob przywrocona zostala „do zycia“ sukienka, ktora widzicie na zdjeciach ponizej. Kupilam ja kiedy bylam w ciazy – 4 lata temu i ani razu nie mialam jej na sobie. 
Moj facet namawia mnie, zebym sie jej pozbyla, twierdzi, ze wygladam w niej jak w zaslonce (dodam, ze to on namowil mnie do jej zakupu :-)) ale wedlug mnie nie jest tak zle – jest troche nietypowa, no i mam do niej sentyment.:-)







 
Od mojej Zosienki dostalam piekny bukiet z lisci.:-)






sukienka/Kleid – Manila Grace
kurtka/Jacke – Trussardi
torebka/Tasche - Borse In Pelle
szalik/Schal – nn/no name
buty – nn/no name

40 komentarzy:

  1. moim zdaniem jest bardzo ciekawa - powinnaś zostawić :)
    ja założyłabym ją tylko do innych butów, prostych balerin lub szpilek; jak dla mnie ma zbyt "bombkową" naturę i z botkami ciut Cię poszerza.
    ale oczywiście jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie! :)

    PS: a gdzie można dorwać Twoje ciuszki na aukcjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciuszki sprzedaje glownie na niemieckim ebayu (kasiasof), aktualnie wszystkie moje aukcje sie pokonczyly ale moze w tygodniu dodam jeszcze pare nowych rzeczy, musze poszperac w szafie i porobic zdjecia.:-)

      Usuń
  2. Botki pięknie wpasowały się w stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja uwielbiam takie sukienki nakladać do ramonesek!!!! nie słuchaj się Męża- faceci się nie znają ;) świetnie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz Kasiu w tej jesiennej scenerii.
    A bukiet od Zosi cudny!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie tej sukienki nie wyrzucaj :) Mi się ona podoba bardzo :)

    A Zosia już tak urosła :) Tyle czasu jej nie pokazywałaś, że gdybyś nie napisała, że to Zosia, to bym nie domyśliła się nawet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Postanowilam nie wstawiac za duzo jej zdjec na bloga, bo to roznie bywa.

      Usuń
  6. no zdjęcia przepiękne i sukienka, o!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od pierwszego spojrzenia wpadła mi w oko i bardzo podoba mi się ta owa "zasłonka " :) czyt. sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do takiej figury to we wszystkim dobrze ;) Sukienka bardzo ciekawa, mi przypomina ciążową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda nie byla kupowana w dziale ciazowym ale kupowalam bedac w ciazy z mysla, ze pomiesci moj brzuch.:-)

      Usuń
  9. oczywiście , że zostawić wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdjęcia !
    wyglądasz bosko

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz mała!!! taki luzak ale nadal cała Ty z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta "zasłonka": piękny wzór na tkaninie i oryginalny krój - szczególnie te wycięcia i zakładki na dole :-))). No i kolejna piękna sesja w jesienniej scenerii: kolory odzieży grają z kolorami przyrody :-). Pochwalam taką strategię: czasem w szafie chowamy prawdziwe skarby - o wiele lepsze niż to, co można kupić w sklepach (mam wrażenie, że teraz jakość ciuchów jest coraz gorsza, więc to co kupiło się kilka lat temu jest po prostu lepsze...). Pozdrawiam slonecznie z Gdańska! A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta sukienka, ma w sobie sporo uroku. Nie dziwie się, że trzymasz ja w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko tu do siebie pasuje ;)
    świetnie.

    zajrzyj do nas,
    martyna z PLDesign

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba zgodzę się z mężem, ale pewnie dlatego, że nigdy nie lubiłam tego typu sukienek. Najważniejsze żebyś Ty się dobrze czuła. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienkę można jeszcze bardzo fajnie wykorzystać. ten zestaw bardzo mi się podoba. Super kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się jesiennie, ciepło i kolorowo :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do MUSZKI.
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna sukienka na jesień ;) a TŻci jak zwykle, najlepsi doradcy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz, a gdzie można przejrzeć Twoje aukcje??

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...