poniedziałek, 4 listopada 2013

Czarna mamba


Jesienia i zima na ulicach dominuje czern. Kolor ten uwazany jest za bezpieczny, uniwersalny, pasujacy do wszystkigo. Ja rzadko nosze czarne ubrania. Wyjatek stanowia oficjalne spotkania, wieksze wyjscia, na ktorych idealnie sprawdza sie np. mala czarna. Tym razem jednak postanowilam nie ulegac przyzwyczajeniom i wybralam zestaw „total black“.







 


 
kurtka/Jacke – Zara
kolnierz/Pelz – nn/no name
golf/Rollkragenpulli – Hallhuber
spodnie/Hose – Burberry
torba/Tasche – Givenchy
buty/Schuhe – Christian Louboutin

63 komentarze:

  1. OMG! te futerko jest rewelacyjne. Pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ten kołnierz jest naprawdę świetny. Bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko kochana masz styl i klasę wielkie wyczucie smaku i ma tak pozostać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjjj wyglądasz obłędnie Kasiu!!!
    Zachwycająca i mega kobieca <3
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement od mojej idolki! Jestem w siodmym niebie!:-)

      Usuń
  5. Świetne połączenie kołnierza z kurtką skórzaną, podoba mi się :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby total look black, ale ten kołnierz robi tutaj ogromne wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo super! Całość i każdy element z osobna.

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochalam sie w kurtce;) ach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajć!!! Jak TY cudownie wyglądasz- czarna mamba!! elegancko, zmysłowo- kobieta z klasą!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana! Co za komplement! Zawstydzasz mnie!

      Usuń
  10. To jest oiękne!!! - cała stylizacja. Jednak do tego by było pięknie, trzeba mieć taką figurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staralam sie nie zapominac o tym, zeby miec wciagniety brzuch.:-D

      Usuń
  11. pięknie i tajemniczo wyglądasz w czerni:) świetna kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana aboslutnie genialnie, cudownie mieszkasz markowe ciuchy z sieciowkami. niewiem czemu my sie jeszcze nie obserwujemy? juz to nadrabiam :D:D::D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny strój :) Sama za często również nie ubieram czarnych rzeczy, czasami jakiś akcent - ostatnio rządzi czarny zapiany sweterek ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja !!:)
    Podoba mi się kurtka w połączeniu z kołnierzem rewelacja !!:)
    Całość super się prezentuje.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość wygląda naprawdę rewelacyjnie,nic tylko się odchudzić i brać przykład!
    Ps.Wszystko cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey mój ideale <3
    Wyglądasz perfekcyjnie!!! :) Idealnie!! Uwielbiam Cie ;)
    I kołnierz jest boski - ja niestety nie mogę nigdzie znaleźć podobnego :(


    buuuziale ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Styl i klasa. Wygladasz ja rasowa modelka!!! Futrzak dodaje elegancji i sprawia, ze zestaw jest oryginalny. Cudnie KAsiu!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tej torbie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealne czarne spodnie. Mogę spytać jaka była ich cena i czy są jeansowe czy materiałowe? Z góry dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzinsy. Kosztowaly 250 euro. Tutaj masz linka do tego modelu - http://de.burberry.com/eng-geschnittene-milbourne-jeans-in-black-rinse-waschung-p38505261
      Przymierzalam jeszcze jedne, troche tansze ale w tych nogi wydawaly sie dluzsze i szczuplejsze (pewnie dlatego, ze maja wyzszy stan i dluzsze nogawki).:-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :).

      Usuń
  21. Bardzo ładnie Ci w czarnym :)
    Zapraszam http://swiatwedlugchudzinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka jest cena tych butów?
    pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzilam przed chwila - kosztuja 445€. Ja swoje kupowalam ponad rok temu i byly wtedy troche tansze - 425€.

      Usuń
    2. Dziękuję Kasiu za odpowiedź :)

      Usuń
    3. No przestan, nie ma za co dziekowac, zerknelam na ich strone i po sprawie.:-))

      Usuń
  23. Dziękuję za odwiedziny na www.polinefashion.pl

    Zapraszam po więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo szykowny zestaw :-))). A ten piękny "futrzak" (zresztą w śliczym naturalnym kolorze) świetnie łamię tą totalną czerń i skupia uwagę :-). Całość bardzo mi się podoba! Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna kurtka, ja niestety jestem zbyt masywna do takich, ale Ty wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka jest piękna. <3 I też lubię czasami taki klasyczny, drapieżny look, ale te szpilki na jesienne temperatury?

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    http://lenamagdaspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wow to futerko rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pieknie:)))
    pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz! torebka jest cudowna, co powiesz na obserwację kochana, chętnie będę zaglądać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...