wtorek, 19 listopada 2013

Otulaczek

  Na sweter – otulacz polowalam bardzo dlugo. Mial byc mieciutki, z duzym kolnierzem, w stalowoszarym lub bezowym/karmelowym kolorze. I jak to zwykle bywa, znalazlam go dopiero wtedy, gdy przestalam szukac. Przypadkiem, w sklepie, do ktorego wlasciwie nigdy nie zagladam. Co prawda, ten wymarzony mial miec dodatkowo kieszenie – ten ich nie ma ale pod innymi wzgledami jest dla mnie idealny.:-)










 

sweter/Cardigan – Promod
bluzka/T-shirt – Roberto Cavalli
spodnie/Jeans – Burberry
szal/Schal – H&M
torba/Tasche – Gino Rossi
buty/Schuhe - Converse

50 komentarzy:

  1. Przepiękne szarości :) mhhh uwielbiam
    świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! I idealnie pasuje do reszty... :) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny ten otulacz. wygladasz rewelacyjnie i te buty! jestem w stanie calkowicie w 100% skopiowac ten look. DZIEKI!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny zestaw, fajne odcienie szarości, podoba mi się jak najbardziej :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez kieszeni a i tak się prezentuje pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to zawsze jest z planowanymi zakupami. Gdy pilnie czegoś potrzebujesz, to nigdzie tego nie ma a potem znajdziesz praktycznie w każdym sklepie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze jedna zaleznosc - jesli wybieram sie na zakupy, nigdy nic nie moge fajnego znalezc, a jak jestem bez kasy - zawsze cos mi wpadnie w oko.:-)

      Usuń
  7. Świetny luzaczek. Ja też nigdy nie zaglądam do promodu. Jakoś nie lubię tego sklepu, ale sweterek fajny. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja generalnie omijam sklepy, ktore sa przeladowane ciuchami i w ktorych panuje chaos (jak Promod czy H&M) - nie potrafie sie tam odnalezc. Sweter zobaczylam na wystawie.:-)

      Usuń
  8. świetny look :) Ja osobiście bardzo lubię takie otulaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny sweterek :)
    bardzo podoba mi się taki zestaw - na luzie dla odmiany i w jednej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pierwszy raz na blogu w trampkach.:-)

      Usuń
  10. Świetny sweter, idealny na jesień :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. w moim stylu, tak lubię i tak się noszę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różne odcienie szarości/ popielu to moje ulubione kolory na sezon jesień-zima. Bardzo ciekawie je tu zestawiłaś z beżo-brązami torby i butów :-). A blezerek wygląda na niezły otulacz :-))). Dużo masz w szafie szarości? A może wolisz bardziej odcienie beżowo-karmelowe? Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beze i karmele przewazaja ale co i raz dorzucam do szafy jakas nowa szarosc.:-) A zwrocilas uwage na bransoletki?;-)

      Usuń
    2. Kasiu, oczywiście - zauważyłam :-). Biała bransoletka - klasyka - pasuje prawie do wszystkiego (mam taką samą - świetnie się nosi), a fioletowa to fajny ostry akcent - do popielu jak najbardziej :-). Zresztą popiel świetnie łączy się też z innymi zdecydowanymi kolorami: np. z fuksją, turkusem, pomarańczem... :-))).

      Usuń
  13. I ja mam swój otulaczek. :) Cieplutki, milutki i w dodatku w kolorze kawy z mlekiem z odrobiną karmelu. :) Nie przepadam za szarością, ale jesienią lubię ją łączyć z czymś,

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też swojego swetra idealne szukałam od sierpnia!!!
    Piękny zestaw - niby luzak a pełna klasa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze tez znajdziesz dopiero, gdy przestaniesz sie za nim rozgladac.:-)

      Usuń
  15. Ten sweterek jest idelny!!! Ma piekny kolor i krój :) świetna stylówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny - czesto wlasnie tak jest jak sie szuka to nigdzie nie ma :)))
    fantastyczny look!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne połączenie ! wyglądasz świetnie :)

    http://izabielaa.blogspot.com.es/2013/11/secrets.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham szarości, uwielbiam taki styl. Dla mnie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta jednolitość kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyka! Bardzo kobieco i elegancko - tak jak lubię. :)

    Zajrzę tu na pewno jeszcze nie raz. ;>

    Pozdrawiam!
    www.petitemaitresse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja, no i piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama chętnie bym się tak ubrała, szkoda, że u mnie nie ma sklepu Promod, bo sweterek przypadł mi do gustu.
    Fajny kolor Conversów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...