sobota, 14 grudnia 2013

Kochany Mikołaju...

Kochany Mikołaju!

Jeśli nadal zastanawiasz się, jaki prezent zostawić dla mnie w tym roku pod choinką - oto mała podpowiedź. Ucieszy mnie coś z tej listy: :-)

1. Płyta z filmem (lub zestaw płyt ;-) ):



 Pakiet filmów z Audrey Hepburn, pakiet filmów z Marylin Monroe, "Deszczowa piosenka", "Przeminęło z wiatrem"


 2. Płyta z muzyką:



 Michael Buble "Christmas", Frank Sinatra "Christmas songs by Sinatra", pakiet płyt Franka Sinatry.

3. Książka:



D. Świątkowska "Moje wypieki, M. Sowa "Dzieci i ludzie", M. Sowa "Tej nocy dzika paprotka", K.Hosseini "I góry odpowiedziały echem", F. Gustave "Pani Bovary", T.W. Makepeace "Targowisko próżności".


4. "Smakowity" peeling do ciała:




Farmona - Sweet Secret - Piernikowy peeling cukrowy do ciała, Kawowy żel peelingujący do mycia ciała, Szarlotkowy peeling do mycia ciała; Perfecta Spa - Cukrowy peeling do ciała - Masło kakaowe.


5. Buty Uggi (obok których do niedawna przechodziłam obojętnie ale w te zimę nie chcę marznąć!):



6. Łańcuszek:




Ciekawa jestem, co Wam się marzy znaleźć pod choinka? :-)


15 komentarzy:

  1. zestaw filmow z MM mam i wlasnie w okolicach zimy czseto wieczorkami lubie obejzec. a ze jstem ogromna milosniczka Marylin-zestaw polecam;)
    Te ketty tez sa fajne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz identyczny zestaw? Bo widziałam jeszcze w czerwonym opakowaniu. Wszystkie filmy sa kolorowe czy tez czarno-białe? Moja kuzynka widziała się z Mikołajem i chyba mi przyniesie te z Audrey w okrągłym pudełku.

      Usuń
    2. Sa filmy kolorowe i bialo- czarne. Tak byly w orginale nagrane. Piekny zestaw.

      Usuń
  2. świetne propozycje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmm, peeling szarlotkowy, jak najbardziej tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mało wymagająca jesteś :) A ja nie wiem co bym chciała, nawet nie miałam czasu się zastanowić, chyba czas najwyższy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowity peeling to idealna rzecz na długie, zimowe wieczory. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te Twoje propozycje, na pewno Mikołaj coś z tej lisy wybierze dla Ciebie :) Ja marzę o książce 100 lat mody oraz koszuli w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na blogu zrobiłam swoją listę życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie ksiazki by Khaled Hosseini so mega. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Same świetne propozycje :-). Mam nadzieję, że Twój Mikołaj będzie hojny i spełni wszystkie życzenia! Wpadły mi w oko te "smakowite" peelingi - prawdziwe zimowe aromaty :-))). Spróbuj też masełek do ciała o takich zapachach - polecam. Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  10. podobaja mi sie te wybrane przez Ciebie prezenciki - i to bardzo bardzo:)))))
    Kochana a tak z innej beczki -
    dzisiaj zauwazylam taka stylizacje
    http://vivaluxury.blogspot.de/2013/12/pinks-patterns-polka-dots.html
    -od razu przypomnial mi sie Twoj wpis pt: Pink !!!!!
    http://sofiasmum.blogspot.de/2013/04/pink.html
    Ty oczywiscie bylas pierwsza :)))))
    - zapamietalam te Twoja stylizacje - cudnie w niej sie prezentowalas -co zreszta nie byla tylko moja opinia:)))
    pozdrawiam papap

    OdpowiedzUsuń
  11. o, te łańcuszki...jak dla mnie, często je widać u tzw gwiazd;D

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do udziału w konkursie :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2013/12/konkurs-swiateczno-noworoczny.html

    OdpowiedzUsuń
  13. taaak, taki peeling to i ja bym chciała! :D Farmona zawsze na plus :) nie ma co.
    Uggi znalazłam pod choinką, skakałam ze szczescia, super są! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...