sobota, 1 lutego 2014

Spozniony post wyjazdowy


Z Polski wrocilam juz ponad dwa tygodnie temu ale przez brak czasu post pojawia sie dopiero teraz.

Najwiekszym wydarzeniem podczas pobytu w Polsce byly nasze zareczyny. :-) Po 7. latach w zwiazku, kiedy stracilam juz nadzieje, ze kiedykolwiek staniemy na slubnym kobiercu - taka niespodzianka.:-)



  

Przebywajac w Polsce mam zawsze na uwadze dobro kraju, dlatego tez, staram sie jak moge aby wspomoc polska gospodarke (robiac zakupy).;-)
Jak zwykle zaopatrzylam sie w maly zapas kosmetykow polskich marek



 
-       Borowina do kapieli – Sulphur
-       Slim Extreme 3D – Eveline – serum antycellulitowe
-       Zel pod prysznic malinowo – kakaowy – Original Source
-       Kawowy zel peelingujacy do mycia ciala – Sweet Secret Farmona
-       Tonik antybakteryjny – Ziaja
-       Tonik antybakteryjny Siarkowa Moc Barwa
-       Cukrowy peeling do ciala – Maslo kakaowe – Perfecta Spa
-       Zel ze swietlikiem lekarskim – Flos Lek
-       Pasty do zebow dla dzieci – Ziaja – Zosia bardzo je lubi

 
Od kiedy kupilam czytnik, regularnie kupuje ebooki ale nic nie zastapi ksiazek w tradycyjnej formie. 


 
Nie zaszalalam z zakupem ubran. Skusilam sie jedynie na elegancka „mala czarna“.





Na koniec, musze sie jeszcze pochwalic jednym z cudownych prezentow od Mikolaja - zestawem filmow z Audrey Hepburn.:-)





53 komentarze:

  1. Kasieńko, gratuluję:) zaręczynowy przepiękny:)

    ah... ja też jednak wolę książki w tradycyjnej formie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Czytnik swietnie sie sprawdza na wyjazdach i noca, kiedy trzeba gasic swiatlo.:-)

      Usuń
  2. Jaka cudna wiadomość! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! cudowna wiadomośc :))

    kocham książki <3
    a filmów bardzo bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Ja tez jestem mol ksiazkowy. :-)

      Usuń
  4. Przede wszystkim gratuluje zaręczyn!!! Pierścionek jest śliczny!!!
    Co do książek to mam Hrabinę oraz Moje wypieki i desery- obie są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Moje wypieki przegladam zawsze z cieknaca slinka.:-)

      Usuń
  5. Gratuluje! Piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :) będzie to pamiętny wyjazd :)
    moją uwagę przykuła mała czarna - sama szukam, więc mogę zapytać skąd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.:-)
      To polska marka - Bohoboco. Teraz jest przeceniona - http://sklep.bohoboco.com/sukienka-z-ozdobnym-zamkiem-w-talii.html

      Usuń
    2. sukienka przepiękna :) choć cena nie najmniejsza
      ale widzę tylko 42 rozmiar ;/

      Usuń
  7. Gratulacje :-)
    Ta mała czarna to taka niekoniecznie mała :D Ale prezentuje się świetnie, mimo że tych w wersji 'midi' nie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Bo ja jestem kurdupel.;-)

      Usuń
  8. Gratuluję i życze wszystkiego naj :) fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Niesamowita niespodzianka. Co do książek to również uwielbiam w papierowej wersji. Tego nie da się niczym zastąpić. Piękna sukienka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Nic nie zastapi tradycyjnych.:-)

      Usuń
  10. Wielkie gratulacje Kochana :**
    Ja jestem w związku od 14 lat i nie mam ślubu, może to i lepiej ;p... pierścionek też jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Nam tez sie nie spieszy ze slubem.:-)

      Usuń
  11. o ja gratuluję :)
    Sukienka przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje!! :) Nie ważne Kochana po ilu latach, ważne, że się doczekałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje!
    tez uwielbiam zele original source. w niemczech ich nie spotkalam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie. Ja je lubie glownie za zapach, bo konsystencja i dzialanie srednio mi odpowiada.

      Usuń
  14. Gratuluję Kochana!
    Śliczny pierścionek i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję!
    ten zestaw filmów - świetny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezent od Mikołaja ;-) świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Daj namiary na tego Mikołaja jak takie świetne prezenty daje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Ci z całego serca :-))) Pewnie teraz 'wsiąkniesz' w przygotowania do ślubu, hę? ;-) No i trzeba przyznać - Twój facet ma gust, śliczny pierścionek :-) A zapas książek robi mega wrażenie - ja zrobiłam sobie bana na nowe książki (nie mam już ich gdzie trzymać!) i częściej odwiedzam biblioteki ;-)) ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierścionek robi ogromne wrażenie! Gratuluję tego wyczekiwanego momentu :) Już jestem ciekawa, jak będzie wyglądać Twoja suknia :) W tej małej czarnej sama wyglądasz jak Audrey!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie gratulacje! Piękny pierścionek. No to teraz szybkiego ślubu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierścionek elegancki,przepiękny,Gratuluje serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierścionek jest idealny:) Moje gratulacje:******* A co do filmów to chciałabym mieć taką kolekcję ale z Marilyn Monroe:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, przede wszystkim przyjmij moje najszczersze gratulacje; 7 lat to niezły wynik:)
    a sukieneczka i stosik książek zacne:) chetnie bym przygarnęła:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :) Śliczny pierścionek :)
    Zakupy super, zwłaszcza książki, kocham książki tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu, stosik książek imponujący! Pewnie bedziesz musiała wygospodarować w domu dodatkowe miejsce :-). Ja też zdecydowanie wolę tradycyjne książki :-))). Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  26. nooo, gratuluję;D !!! ja czekałam na pierścionek jakieś 11 lat;p mam;p mam też Bubu moje kochane, wszystko gra i buczy, teraz;))) noo, a książek zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje :) piękne pazurki

    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Pokaźna ilość książek, w sam raz na długie wieczory. Pierścionka już gratulowałam, ale robię to jeszcze raz bo jest piękny😊
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje!!! Cuuudowny pierścionek <3
    Marzył mi się ten zestaw filmów z Audrey! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny pierścionek .; )

    obserwuję i zapraszam do mnie : http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję zaręczyn!!! Pierścionek jest piękny! I zauważyłam w książkach serię Camilli Lackberg, jest rewelacyjna, muszę przeczytać wszystkie książki jeszcze raz ! Bardzo będzie mi miło jeśli odwiedzisz mojego bloga i weźmiesz udział w moim pierwszym konkursie!

    Do wygrania kosmetyk marki L'OREAL więc myślę, że warto wziąć udział :) Serdecznie pozdrawiam i czekam na nowy post! :) http://name-ityourself.blogspot.com/2014/02/loreal-contest.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Uwielbiam szwedzkie kryminaly, zwlaszcza te, pisane kobieca reka.:-)

      Usuń
  32. gratuluję i życzę Wam mnóstwo szczęścia! :)
    + feralna dlatego, że było dużo niedociągnięć od których internety aż huczały!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny pierścionek! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...