wtorek, 4 marca 2014

Aparat


Z przerazeniem obserwuje to, co sie dzieje na Polwyspie Krymskim. Mam caly czas nadzieje, ze konflikt uda sie rozwiazac droga dyplomatyczna. Moj narzeczony mnie uspokaja i mowi, ze do wojny nie dojdzie, mimo to w mojej glowie klebia sie wizje rodem z przepowiedni Nostradamusa.

Na poprawe humoru post z serii stylizacje. To pierwsze zdjecia, na ktorych mam aparat ortodontyczny. Nie wyglada to dobrze. Kiedy zobaczylam zdjecia po raz pierwszy, jedyne co rzucilo mi sie w oczy, to moje miny – wygladam jakbym miala wystajaca dolna szczeke i pelna buzie jedzenia!











 

kurtka/Jacke – Trussardi
kolnierz/Pelz – nn/no name
bluzka/Blouse – Trussardi
spodnie/Hose - Burberry
torebka/Tasche – Louis Vuitton
buty – Just Cavalli




29 komentarzy:

  1. ooo, no to na jak długo zalogował Ci się aparat?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 1,5 roku. Musze pocwiczyc robienie min przed lustrem.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy i inspirujacy tekst jak na blogerkę modową, idealne połączenie tematyki aktualnej sytuacji politycznej na świecie i noszenia aparatu ortodontycznego...

    Pozazdrościć inteligencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia Ukrainy chyba kazdemu lezy teraz na watrobie. Mnie to dreczy bez przerwy wiec nie wyobrazam sobie, zeby do tego tematu nie nawiazac. Nie zrobie jednak osobnego posta.

      Jesli wstawiam zdjecia, na ktorych mam zmienione rysy twarzy, czuje sie w obowiazku poinformowac czytelniczki, dlaczego tak jest.

      Usuń
  3. E tam, przesadzasz, nie wyglądasz tak źle jak opisujesz :-)) (a wyglądasz ślicznie :-)) )

    Co do Krymu....ja też się boję...od kilku dni śni mi się wojna i budzę się z krzykiem na ustach...tyle że nie ma komu mnie uspokajać... Mam nadzieję, że jednak co niektórzy się opanują...

    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurtka z futrzakiem:) lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że futerko jest sztuczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw taki kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że jesteś!! Love <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, każdy aparat zmienia trochę rysy twarzy - niestety, ale w Twoim przypadku naprawdę nie jest źle :-). Piękny klasyczny zestaw - śliczne zestawienie kolorystyczne. A butki jakie fikuśne - na początku pomyślałam, że są dwuczęściowe :-))). Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staralam sie wybrac najlepsze ujecia.:-) Buty stare jak swiat, wlasciwie w nich nie chodze,ale ulitowalam sie nad nimi i zalozylam do zdjec. mam w planach je oddac.:-)

      Usuń
  9. Myślę, że aparat nie będzie Ci psuł zdjęć bo to coś normalnego :) Świetny look!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu!
    Ja tez jestem pelna obaw, rozumiem Cie doskonale.. Wystarczy elementarna wiedza historyczno-polityczna i odrobina wyobrazni, zeby zrozumiec, ze strach jest uzasadniony. Niestety. Ja tez mam nadzieje, ze jednak wszystko ulozy sie na drodze pokojowej.
    Co do aparatu - nie wyglada to wcale zle, jakbys nie napisala, pewnie bym nie zauwazyla;) A zestaw swietny, w spokojnych stonowanych barwach.. Charakteru nadaje mu futrzany kolnierz i buty! Super wygladasz.
    pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówiłam już to podczas zdjęć, że aparat dodaje tylko uroku :) Torba, cudna kocham LV ;) Wyglądasz rewelacyjnie !!Pozdrawiam :)))

    /www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl
    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zwracaj uwagi na aparat, ja już noszę ponad 2 lata i jak sobie przypomnę początki to też nie wiedziałam jak mam układać usta ... z czasem przestaniesz zwracać na to uwagę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczailam sie juz do niego. Przypominam sobie o nim tylko jak sie usmiecham, jem albo widze sie na zdjeciach.:-)

      Usuń
  13. coś Ci się wydaje, zupełnie normalnie wyglądasz :) ja bardzo lubię aparaty ortodontyczne, uważam, że dodaja uroku ;)
    śliczną masz tę etolę/kołnierz <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...