piątek, 14 marca 2014

Postanowienia


Wiosna to czas, kiedy przypominam sobie o moich noworocznych postanowieniach (wiem, wiem, kalendarzowa dopiero za tydzien, ale za oknem juz od kilku dni wiosennie).  Sloneczna pogoda nastraja do dzialania, dodaje energii do realizacji zaniechanych wczesniej planow. Jakie byly moje noworoczne postanowienia? Przede wszystkim – wziac sie za siebie! Zdrowiej sie odzywiac, zadbac o kondycje i  zrobic porzadek w szafie – balaganu tam nie mam ale za to jest tam mnostwo ubran, butow i torebek, ktore leza nieuzywane latami (wstyd sie przyznac, ale niektore rzeczy nie byly w ogole noszone i maja metki).  Pierwszy krok juz za mna – zapisalam sie na zajecia pilatesu, a czesc nieuzywanych rzeczy sfotografowalam i pozostalo tylko wystawic je na sprzedaz. Pozostaje jeszcze zdrowe odzywianie – z tym bedzie gorzej. Slodycze to moj prawdziwy nalog. Nie mam zamiaru calkowice z nich zrezygnowac, ale wyznaczyc sobie „slodyczowy dzien“ (no dobra - dwa slodyczowe dni) i jesc je tylko wtedy.
Ciekawa jestem, czy Was wiosna tez nastraja do dzialania?

Robiac przeglad szafy doszlam do wniosku, ze moj narzeczony ma kilka ubran, w ktorych ja tez moglabym chodzic.:-) I tak w dzisiejszej stylizacji goscinnie wystapil jego kaszmirowy sweter (pomimo tego, ze ja nosze rozmiar XS-S, a on L-XL).:-)








 
sweter/Pullover – Ermenegildo Zegna
spodnica/Rock – StarButik
plaszcz/Mantel – Mango
szalik/Schal – nn / no name
torba/Tasche – Givenchy
buty/Schuhe - Prada

42 komentarze:

  1. ja ostatnio kupilam sobie swtere meski Chanel;) pienkny niebieski i w rozmairze 38
    jest troche duzy, ale do jeansow..wyglada cudnie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty juz mnie nie denerwuj tymi swoimi perelkami.;-)

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz nawet w za dużym swetrze :-)hahahaha
    oczywiście to żarcik z tym za dużym swetrem bo wygląda jak idealnie dla Ciebie zakupiony :-)
    buuziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny płaszczyk i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w postanowieniach!
    fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak się pięknie skomponował :) dobrze, że my możemy pożyczyć coś czasem z męskiej części szafy :)
    wyprzedaże robisz na ebay może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na niemieckim. Zastanawiam sie tez, czy nie zrobic posta wyprzedazowego.

      Usuń
  6. Ja mojemu mężczyźnie podkradam flanelowe koszule - ma kilka takich miękkich, grubych i świetnych jakościowo, które chętnie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety koszule mojego sa dla mnie duzo za duze. Nawet jako oversize odpadaja.:-/

      Usuń
  7. Piękna i elegancka jak zawsze :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mąż ma rozmiar taki jak ja, więc teoretycznie mogłabym od niego wiele pożyczać, ale w jego szafie nie ma nic, co chciałabym na siebie włożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wybrac sie z nim na zakupy.:-)

      Usuń
  9. Też myślę o wyprzedaży szafy, ale zabrać mi się za to ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Wspaniały płaszczyk w pięknym, delikatnym kolorku :) A rozkloszowane kiecki ubóstwiam ponad wszystko :) Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjne wyglądasz! :)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie kochana! Klasyka w najlepszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny zestaw, elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz:)
    W noszeniu męskich ubran jest coś bardzo wyjątkowego ... sama tez tak robię :)
    Ostatno też kupiłam sobie meski czarny sweter :)) lubie go bardzo ... i mysle ze kobieta wyglada w meskich rzeczch bardzo sexsownie :)) Miłego dnia :))) usciski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu, kiedy zalozylam ten sweter, zaczelam zagladac w sklepach do meskich dzialow, w poszukiwaniu czegos dla siebie.:-)

      Usuń
  15. Świetny zestaw! taka elegancja w Twoim wydaniu zawsze mnie zachwyca :-) Właśnie na taki płaszczyk poluję od jakichś dwóch lat, ale nijak nie mogę fajnego znaleźć (a ostatnio strasznie wybredna się stałam), więc pewnie będę musiała sama sobie coś uszyć... A jeśli chodzi o męskie ubrania - to już kilkakrotnie, robiąc zakupy w jednym ze sklepów internetowych, z premedytacją wchodzę na dział męski i kupuję sobie najmniejsze rozmiary bluz i koszulek - cena o połowę niższa niż w damskich seriach, a i stylowo bardziej mi odpowiadają ;-)) Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim marzeniem jest plaszcz z wielbladziej welny ale na razie musi mi wystarczyc ten.:-)Plaszcz kupilam na wyprzedazy, nie pamietam, ile dokladnie kosztowal ale na pewno ponizej 150zl.:-)

      Usuń
  16. słuchaj, robimy tak, ubieraj się w M-ki, a jak będziesz mieć problem, ja Ci pomogę, natentychmiast;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Można też zamiast słodyczowego dnia, jeść je codziennie ale np. w mniejszych ilościach ;p bardzo ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta opcja sie u mnie nie sprawdzila.:-D

      Usuń
  18. swietna stylizacja, super plaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, bardzo eleganckie zestawienie kolorystyczne: beż z czernią :-). Mnie ostatnio też chodzi ono po głowie... A jaka ciekawa spódniczka! Świetne są te spódnice ze sztywnej tkaniny - lekko unoszące się :-))). Kupowałaś ją w sklepie internetowym czy tradycyjnie? Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnice kupowalam w sklepie internetowym. W rzeczywistosci prezentuje sie lepiej, niz na zdjeciach.:-)

      Usuń
  20. Ślicznie wyglądasz.. :) Torebka mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie!!! A oversize'owe swetry uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...