piątek, 7 marca 2014

Stylowa TOP LISTA - Giovanna Battaglia

Na blogu prezentowalam juz sylwetki najbardziej stylowych (wedlug mnie) Polek.  Tym razem czas na reszte swiata.
Na pierwszy ogien idzie Giovanna Battaglia. Ta byla modelka jest obecnie redaktorka naczelna wloskiej edycji meskiego Vogue’a oraz stylistka. Co urzeklo mnie w jej stylu? Giovanna bawi sie moda, ale jej stylizacje nie sa na tyle szalone, zebym sama nie mogla sie tak ubrac. Ma swietne wyczucie smaku i klase.  Podoba mi sie rowniez to, ze Giovanna nie boi sie pokazac kilkakrotnie w  tych samych ubraniach (co w swiecie mody jest rzadko spotykane).













Zrodla: www.vogue.de, www.pintrest.com

11 komentarzy:

  1. nie wiem kto to jest , ale nosi sie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wszystkie stroje są przepiękne :) a kobiety bardzo stylowe
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem jej wielbicielką!!!! Uwielbiam ja jest cudowna :-)
    Buuuuziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Część z tych ubrań chętnie widziałabym w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna babka :-). Stylowa, zgrabna i ciekawie się ubiera. I jak pięknie jej w żywej czerwieni :-))). Ciekawy post - czekam na następne z tej serii! A.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...