wtorek, 15 kwietnia 2014

Blogerka

Zdaję sobie sprawę z tego, ze blogerka ze mnie kiepska - posty pojawiają się nieregularnie, zdarzają się długie przerwy, podczas których na blogu nic się nie dzieje - tym bardziej doceniam moich stałych czytelników, którzy maja do mnie cierpliwość i mimo wszystko tutaj zaglądają. Jednym z powodów braku systematyczności w dodawaniu nowych postów były koszty sesji zdjęciowych. W końcu, po ponad dwóch latach udało mi się znaleźć dobrą duszyczkę, która sama zaproponowała darmowe sesje. Dziękuje bardzo Agnieszce za poświęcony czas i włożona pracę. Nie obiecuję, że od teraz nowe posty pojawiać się będą z prędkością światła, ale jest to dla mnie duża motywacja.:-)
Oto rezultat naszej pierwszej współpracy.










koszula/Hemd - H&M
spodnie/Hose - Burberry
szalik/Schal - nn/no name
płaszcz/Mantel - Lazzari
torba/Tasche - Louis Vuitton
buty/Schuhe - nn/no name


21 komentarzy:

  1. Wspaniale :)
    Widze, ze Tobie rowniez wlosy sie kreca przy nasadzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja zmora. Mam takie krótkie włoski,które nigdy nie rosną, zawsze są tej samej długości i są moim utrapieniem. Lakier do włosów na nie nie działa, z żelem wyglądają jak tłuste, spinki tez źle wyglądają. Po użyciu prostownicy nie mam odstających loczków, ale za to stercza takie proste. Kiedy nie jest zbyt słonecznie ratuje się okularami słonecznymi - zakładam na głowę i loczków nie widać. Ja zawsze Tobie zazdrościłam takich gładkich włosów. :-D

      Usuń
  2. Wyglądasz ślicznie :-)
    Faktycznie nie pojawiasz się tutaj zbyt często :-) ale jak już jesteś to jest na czym oko zawiesić... :-)
    Buziaki najserdeczniejsze dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za regularność:)

    ładnie wyglądasz:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia, pokazujesz klasę samą w sobie:) ah... zawsze bardzo przyjemnie patrzy mi się na Twoje zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu...ja chce twoja torbe:-)
    Rob czesciej posty..bo milo popatrzec:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja i fajny blog! Jestem ciekawa czym zajmujesz się w życiu? Pracujesz
    w branży związanej z modą, czy gdzieś indziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Bardzo mi milo! W branży modowej nie pracuję. Jak większość kobiet lubię ciuszki, trochę się interesuje moda, ale nie jestem w tym ekspertem. Blog to moje hobby, mala odskocznia.
      Mam małe dziecko i na razie nie mam możliwości iść do pracy, może pod koniec roku się uda. Na razie jestem kura domową.:-)

      Usuń
  7. Hej, Kasiu :-). Piękny wiosenny zestaw: buty świetnie współgrają z płaszczykiem, a koszula (zresztą bardzo fajna) - ze spodniami. Pozdrowienia dla Agnieszki! Życzę Wam udanej współpracy. Pozdrawiam. A. :-) PS. Pochwalę przy okazji piękną scenerię sesji: czy to stare miasto w Monachium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.:-) Nie, to zamek Blutenburg w Monachium.

      Usuń
  8. Podoba mi się ten zestaw. Wiosenny, nieco nonszalancki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że się udało! Czekam na kolejne posty i stylizacje. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz kochana znakomicie :) Świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...