piątek, 29 sierpnia 2014

Instagram mix


Nur noch drei Wochen bis zum Oktoberfest. Trachten für mich und meine Tochter.

Za trzy tygodnie Oktoberfest. Stroje dla mnie i dla mojej corci.

 
Jeden Sommer machen wir in Kroatien zwei mal Urlaub (wahrscheinlich fahren wir dort noch mal im Oktober).

Kazdego lata dwa razy wyjezdzamy na urlop do Chorwacji (prawdopodobnie pojedziemy tam jeszcze w pazdzierniku).


 


Ich war auch in Polen – bei meinen Eltern in Warschau und in Danzig und Sopot, um eine Freundin zu besuchen.

Bylam tez w Polsce – u rodziny w Warszawie i w Gdansku i Sopocie w odwiedzinach u kolezanki.

 
Mein neues Parfum.

Moje nowe perfumy.


Ein paar neue Sachen für mich...

Troche nowosci dla mnie....



...und für meine Tochter.

...i dla coreczki.


 
Meine Prinzessin :-*

Moja ksiezniczka :-*


 
Ich liebe essen! – Garnelen in Cognac-Weißwein-Soße und Tarte mit Lachs und Spinat.

Uwielbiam jesc! – krewetki w sosie z koniaku i bialego wina oraz tarta z lososiem i szpinakiem.


 
Looks


 
Schönes Wochenende!

Milego weekendu!

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Torbe kupilam na urodziny, dlugo na nia zbieralam.:-) Okulary byly mi potrzebne, bo stare sie zepsuly.:-/

      Usuń
  2. Ależ przecudowne buciki! Świetne zdjęcia i ile wspomnień z nimi związanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najwygodniejsze buty, jakie kiedykolwiek mialam!

      Usuń
  3. Może podzielisz się przepisem na tartę z łososiem? Wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis jest od Ani z bloga : http://www.mojzapachsmaku.blogspot.de/search/label/TARTA

      Usuń
  4. Ta torba jest jabadaba-du
    Milej zabawy na Oktoberfest

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany, nawet nie widziałam, że jesteś na insta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, a ja nie wiedzialam, ze Ty jestes.:-D

      Usuń
  6. Woda w Chorwacji jest przepiękna, muszę zajrzeć na Twojego Instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja poproszę o strój dnia w Dirndlu! Koniecznie!!! Taka sesja gdzieś z bawarskimi elementami w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stroje na Oktoberfest zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękne wspomnienia i inne elementy utrwalone na zdjęciach! A tych pięknych bawarskich sukienek to szczerze zazdroszczę :-)! Zazdroszczę też wakacji w Chorwacji w październiku - też bym z chęcią jesienią zamoczyła stopy w ciepłym morzu... Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  10. aż brak słów - niesamowite te sukienki - zaraz jeszcze oblookam twój instagram i coś czuję, że padnę z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...