środa, 13 sierpnia 2014

Podarciuchy / Zerrissene Jeans



Zerrissene Jeans gehen schon seit langer Zeit nicht aus der Mode. Ich habe lange nachgedacht, ob ich die Hose kaufen soll – da ich eher klassische und elegante Sachen mag – aber wenn die Jeans auf 15 euro reduziert waren, konnte  ich nicht einfach vorbei gehen.  Jetzt frage ich mich  warum ich die zerrissene Hose so spät gekauft habe?!
 
 .......

Spodnie z dziurami od dluzszego czasu nie wychodza z mody. Ja potrzebowalam troche czasu, zeby sie do nich przekonac. Ostatecznie skusila mnie do ich zakupu przecena (60zl) – przestalam bic sie z myslami, czy warto wydac pieniadze na cos, co nie jest do konca w moim stylu i w czym moze nie bede pozniej chodzila.
Teraz zadaje sobie pytanie – dlaczego nie kupilam ich wczesniej?

















bluzka/Shirt – Stradivarius
dzinsy/Jeans – Stradivarius
torebka/Tasche – Celine
buty/Schuhe – Jimmy Choo for H&M



34 komentarze:

  1. te jeansy plus torba i buty do tego odrobine luzu i TY i mamy efekt WOW

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam kilka par dziurawych jeansów!!! Świetnyn look- buciki i torebka sa cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pytam, ile w takim razie masz wszystkich par spodni.:-D Dziekuje!

      Usuń
  3. uwielbiam takie zestawy a Ty wyglądasz w nim szczególnie ślicznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Cię znowu widzieć :) Fajne zdjęcia!!! Wieje od Ciebie nową energią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowilam reaktywowac bloga.:-)

      Usuń
  5. Prześlicznie! I ta torebka!! Ah zazdroszczę

    http://joannok.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie. Spodnie swietne :-) wiec je nos :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. średnio za takimi przepadam, ale w takim zestawie wyglądają rewelacyjnie :) no i tylko na zgrabnych nogach jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na mysli te moje kielbaski? :-D

      Usuń
    2. no no no, ja Ci dam kiełbaski ;p masz świetne nogi :))

      Usuń
  8. świetna stylówka:D
    podarciuchy? jestem na tak mam 2 pary:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zawsze miałam dystans do takich spodni, ponieważ uważam, że przy mojej figurze (zbyt szerokie uda w stosunku do reszty) mogłyby one uwypuklić niedoskonałości, więc od lat najchętniej wybieram ciemne i proste - bez zbędnych "ozdobników". Ale Twoja stylizacja jest świetna i przekonuje do takich spodni :-). Pozdrawiam ze Szwajcarii! A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra uwielbia takie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje wyglądają bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zabiłabym za ta torbe hahah- wygladasz fantastycznie kochana , nie mialam czasu odpisac ale czytalam post o laserze kolezanka miala blizny po tradziku i chciala je usunac i tez byla rozczarowana zabiegiem tak wiec chyba to nie taka ekstra metoda jak ja zachwalaja

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, uwielbiam taki odrobinę rockowy styl ;) Zostawiam więc obserwację i będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, ze znow piszesz. Ze jestes. Mam nadzieje, ze nie zaserwujesz nam znow taaaaaaaak dluuuuuuuuuuugiej przerwy!
    W spodniach wygladasz supi! Taka seksi luzara.

    Pozdrawiam,
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz nowa fotografke, wiec moze sie uda.:-)

      Usuń
  15. Świetnie wyglądasz i super pomysł z pisaniem po niemiecku !!!! Czekam na więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. W razie czego, jak zobaczysz gdzies byka, poprawiaj mnie prosze.:-)

      Usuń
  16. Gdzie kupilas torebke, online?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, torebki Celine nie sa niestety dostepne online.:-/ Kupowalam w butiku Marion Heinrich u siebie w Monachium.

      Usuń
    2. Moje serce krwawi hehe zazdroszcze:-* a czy mogę zapytać o cenę?

      Usuń
    3. Az wstyd sie przyznac🙈🙊 - 2200€ 😁

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...