wtorek, 2 września 2014

Mad Men

Ich bin ein großer Fan der Mode, aus den 60er, 50er und 40er Jahren – diese ist für mich der Inbegriff von Eleganz und Klasse. Ich habe den Eindruck, dass die Frauen von damals weiblicher waren als heutzutage und alle Männer waren Gentlemen. :-) Mein heutiges Outfit wird sicherlich den Vintage und „Mad Men“ Fans unter Euch gefallen.

Jestem wielka fanka mody lat 60., 50. i 40. - kojarzy mi sie z elegancja, klasa. Odnosze wrazenie, ze kobiety byly wtedy bardziej kobiece, a mezczyzni byli prawdziwymu dzientelmenami.:-) Mysle, ze moj dzisiejszy stroj spodoba sie fankom stylu retro i serialu „Mad Men“.










Fryzura i zdjecia / Fotos - Bu-Ba-Photography


bluzka/ Blouse – Prada
spodnica / Rock – H&M
torebka / Tasche – Emporio Armani
buty /Schuhe – Christian Louboutin
okulary - Chanel


32 komentarze:

  1. cudowny zestaw:) torebka skradła moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń

  2. piekna torba..ale i tak najpiekniej prezentuje sie twoj pierscionek

    te okulary to Chanel;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, faktycznie, zaraz poprawie :-)

      Usuń
  3. Pięknie! Uwielbiam Twój styl, i tę umiejętność łączenia ubrań z różnych półek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna torebka, spódnica też bardzo w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz u Ciebie jestem i juz się zakochałam! Torebka - wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja Kasiu :-)! Sama esencja szyku i elegancji w starym stylu (też uwielbiam)! A poza tym przepiękne zestawienie kolorystyczne: przy nowej fryzurze wyjątkowo Tobie do twarzy w tych beżach i brązach :-). Dawno kupowałaś tę piękną spódnicę? Pozdrawiam cieplutko. A. :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.:-) Nie pamietam dokladnie, chyba jakies dwa lata temu i troche ja skracalam.

      Usuń
  7. Odpisze szybko :) w zasadzie blog umarł śmiercią naturalną i jestem bliska skasowania postów :)
    Stylizacja jest piękna,absolutnie racja ze kobiety oraz mężczyźni w tamtych latach mieli zupełnie inne podejście do ubioru,wszyscy wyglądali schludnie.
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmienia to faktu, że zyczyłabym sobie aby każda kobieta prezentowała się z taką klasą ! W czasach kiedy jesteśmy przepraszam, brzydko ujmująć atakowani przez klony, kobiet z zageszczonymi wlosami, zrobionymi ustami gdzie nie mozna odróżnić jednej od drugiej... cenię sobie Twoja klasę ! Lecz z tym trzeba się urodzic ! :)

      Usuń
  8. iealnie, kolory, kroje psniale!:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobne przemyślenia, teraz słabo z tą klasą coś....

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam!
    Śliczna stylizacja,juz od dawna śledzę Pani bloga.
    Czy to możliwe,że w tamtym roku widziałam Panią na Pomorzu na osiedlu miasteczka Gryf.....?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      bardzo mi milo, dziekuje! Nad polskim morzem bylam niecaly jeden dzien w lipcu (Gdansk i Sopot), a wczesniej to jakies 10 lat temu. W Polsce mozna mnie spotkac w Warszawie i okolicach.:-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. buty... marzenie... spódnica .... chcę ją mieć!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...